Make your own glitters here
Dadilja - cetrdeset i neka - Blog.hr

nedjelja, 25.05.2008.

Dadilja

Sa strahom sam ocekivala kad ce jednog dana moja sestra zamolit da joj pricuvan dite. Ne zato jer ne bi,nego strah kako cu se snaci. Davno je bilo kad san drzala malu bebu u rukama i nisu me kroz zivot bas zanimale druge bebe osim vlastite.
Dosa je i taj dan. Cetiri sata sama s njom. Pocelo je dobro. Red puzanja i smijeha.

Image and video hosting by TinyPic


Najdraza joj je igra s plastikom.

Image and video hosting by TinyPic


Kad je potrosila sve zanimljivo sta je okruzuje pocela je trazit mamu kroz stan.
Najednom tuga na licu i plac. Kroz suze krokodilske i stisnuto moje srce trebalo je brzo reagirat. Oblacenje na brzinu,sve kroz plac,uporan kojemu nisan vidila kraja.
Skupljanje bebinih stvari,trpanje u kolica i izlazak na ulicu. Onda tisina,bez suza,ali tuga je ostala. Obisila se u kolicima kao da su joj na ramena legli svi problemi ovog svita. Onda nam se pridruzilo moje dite pa smo sile popit kavu. Tu me ona sad cudno gleda. Od kud ja s njom,di je mama?



Image and video hosting by TinyPic



Tuga je pomalo nestala,jer glad je tu. Pita tetu kad ce taj jogurt.


Image and video hosting by TinyPic



Nakon sta smo napunile pupu osmjeh je neizbjezan. Sad smo vec prijateljice. Hranile smo golubove i smijale se.


Image and video hosting by TinyPic


Onda mi kaze da je vrime za odlazak. Ili me uzmi u ruke ili me vozi. Imam novo vozilo,crveno,ocu da ga svi vide.


Image and video hosting by TinyPic


Sve je proslo odlicno,sestro kad god ti triba samo se javi.



- 09:03 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.