srijeda, 28.08.2013.

Zlatokosa

Zlatokoso, gruba Zlatokoso!

Zašto te još uvijek želim zvati svojom?
Na što li sve pomišljam zbog tebe!

Na tren želim da me pustiš, zatim – da mi se vratiš.
Na tren me priželjkuješ, a zatim – zamjenjuješ.

Ili ja zamjenjujem tebe?

Oh, zašto li sam ja on, a ti ona?

Zlatokoso, njena Zlatokoso, hoću li te već jednom preboljeti?





Oznake: pisanje


15:13 | Komentari 17 | Print | ^ | On/Off |

subota, 24.08.2013.

Slabiš

Slabiš.
Osjetim.

Nisi ono što si nekada bio.
Naprežeš tetive.
Kočiš leđa.
Propadaš pod vlastitom, nekad premoćnom, silinom.

No, još se ne predaješ – dok te netko ne svrgne.

Ja jačam.
Sustižem te.
Uskoro ću te nadjačati, čak i u ovom bijednom tijelu.

Strpljivo čekam tvoj pad.
Meni se nikamo ne žuri.

No tebi ponestaje vremena.





Oznake: pisanje


14:25 | Komentari 14 | Print | ^ | On/Off |

četvrtak, 08.08.2013.

Pet je sati

Pet je sati.
Pijetao kukuriče.
On se meškolji.

Hladno mu je.
Uzima dodatni pokrivač. Ne razmišlja ni o čemu drugom.
A zašto i bi?

No, ja se brinem.

Njegov poljubac me toliko podsjeća na NJEGA.
No, miris je toliko drugačiji od njegova.

Ugriz nije dozvoljen - ali kada je i bio?

Hoće li ikada biti?

Obveza mu se iščitava iz očiju.
Nema ničeg drugog.
Kojoj će se osobi svidjeti luda, divlja djevojka?

Jesam li stvarno toliko dominantna – ili je moja dominacija lažna?



Oznake: pisanje


22:01 | Komentari 10 | Print | ^ | On/Off |

utorak, 06.08.2013.

Ti nisi zvijer! / Pokorna

Znaj svoje mjesto!
Ti nisi zvijer!

Zvijer treba ukrotiti. Pripitomiti.

Stavi joj brnjicu - da ne grize.
Ukloni joj kanđe - da ne grebe.
Zaveži ju - da se ne odupire.
Tuci ju - dok se ne pokori.

Kada prolije krv, znat će gdje joj je mjesto.

Ostavi ju tako sputanu, zauvijek.
Moli se da se nikada ne oslobodi.

U protivnom, čuvaj vrat.

Uvijek će biti željna tvoje krvi.






Postala je pokorna.
Tužno.
Gdje je njen prijašnji prkos?

U sebi, želi biti dijete. Slobodna. Bez obveza.
Poput mene.

No, stvarni život obavija ruke oko njena vrata.

Oči su joj pune osude.
Više ne razmišlja kao prije.
Valjda to dođe s godinama.

Ili s novim gospodarom.


Oznake: pisanje


16:55 | Komentari 7 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.