srijeda, 27.12.2006.

post-božićni zapis

O evo malo mene opet tu! Tako sam dobre volje zadnjih dana, da je to milina! Božić je bio odličan.. ustvari ne sjećam se kad sam se tako dobro provodila za božićne blagdane. 3 dana vani, u ugodnom društvu.. smijeh, cuga, pjesma, ples i zafrkancija! thumbup
Od obilaženja pivnica s bratom, do zafrkancije, bakalara i pijančevanja s frendicom kod mene.. pa kad smo, pijandure, odspavale, još smo i van izašle.. a društvo je čekalo u pubu! party Na Božićno jutro obilaženje borova, zavirivanja pod njih i otvaranje poklona..hehe.. za ručak smo obiteljski raščerečili puricu.. i nalili se piva. njami A navečer na sam Božić na koncert Gustafa.. u 1. redu.. kao da imam 15g!! Nikad nisam bila na njihovom koncertu, ali znam da uvijek naprave dobru feštu. I jesu.. i ovaj put naravno.. meni to paše.. uzburkaju mi se ona istarska krvna zrnca koja kolaju u meni!
Srela sam puno ljudi sa bivšeg posla, sa svima na kavu.. shoppingirala sam skijašku opremu..po izuzetno povoljnoj cijeni!! Jer ipak želim ove godine, 1. put u životu, naučit-padat! smijeh Pa onda nakon padanja možda i skijati!

Sjetili su me se neki ljudi.. koje mjesecima nisam čula.. od kada sam dala otkaz..bili su ljuti na mene-bez pravog razloga.. osim nekog svog, egoističnog. Poslali su sms-e za božić. Nekima sam odgovorila.. a nekima i ne. Kako kaže jedan moj prijatelj-Božić je vrijeme praštanja, vrijeme je da se s nekima i oprostimo. wave

Sve u svemu-jako dobro..samo nek se ovaj dobar feeling nastavi.. yes wink smijeh

- 13:09 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

malo razmišljanja jednog zmaja