Kad će ta sreća na moja vrata

Pitam se tko je taj koji nas dijeli, negdje u životu, na sretne i manje sretna, na manje i više nesretne. Kakva nas nepoznata sila vuče u raznim smjerovima , tko nas mjeri i usmjerava. Da li smo određeni rođenjem ili smo ipak krojači vlastite sreće? I, napokon, kako sami sebe usmjeriti u pravcu kojeg želimo?
Ako smo krojači vlastite sreće- zašto mi je kroji netko drugi? Zašto nije po mome kako sam isplanirala, zašto nosim tu ogromnu bol na svojim leđima?
I neka mi netko kaže zašto sam nesretna i kad će ta sreća na moja vrata?

26.05.2008. u 17:27 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (11)
Travanj 2008 (27)
Ožujak 2008 (25)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ah...život svagdanji...od plaće do plaće...od 7 do 15...


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Samo moru virujen
More sluša, ja mu pričam priče
Samo moru virujen
Ono šumi, pušta me da vičen

Samo moru virujen
More lići, more rane vida
Samo moru kažem sve
More sluša, pa me ispovida

Samo moru virujen
Samo valu, oseki i plimi
Kada svi me ostave
More širi ruke da me primi

Samo moru virujen
More sluša pa me osokoli
Samo moru virujen
Samo more znade da te volim

NAJGORE JE BITI NIŠTA
U OČIMA KOJE TI ZNAČE SVE
.


*..Zašto grubim riječima i prijetnjama nastojati
dobiti ono što tako lako možemo dobiti samo
ako upotrijebimo osmijeh i ljubaznu riječ


*..Razum nam kaže što trebamo izbjegavati,
ali jedino nam srce kaže što trebamo raditi.