Malo zbrčkano

Zastadoh danas i upitah se: "Pa, gdje si, Bože?". I znam da neće mahnuti rukom i reći: "Evo me, stižem!" , ali ipak ga isčekujem. Znam da ga moram tražiti u malim stvarima koje znače život, u stvarima i ljudima koji me svakodnevno okružuju. Samo ne znam hoću li ga prepoznati hoću li znati kad mi je dao znak, kad mi je pružio ruku. On mi još jedini ostaje . Znam da samo On u svoj svojoj veličini može osjetiti svu bol moje duše, svu gorčinu nakupljenu u mom srcu, sve moje nemire i strahove. Jedino On može shavtiti zašto još uvijek volim, zašto sam slomljena i zašto patim. Samo mi On može pružiti riječ utjehe. Samo mi on može reći da nisam loša osoba, da ne idem krivim putem. Ali naravno ja sam griješnik i to samo zato jer sam čovjek. Griješim i molim za oprost. Oprašta mi i idem dalje, pa kad ponovno pokleknem, ponovno će mi odriješiti grijehe. A nekad mi se čini i da nam samo On oprašta, jer mi si međusobno sve manje opraštamo i sve manje vjrujemo.
BOŽE, VOLIM TE I VJERUJEM U PAVLOVE RIJEČI DA SE SVE OKREĆE NA DOBRO ONIMA KOJI LJUBE BOGA IZNAD SVEGA.


Vidim u tebi tek čovjeka
muškarca sa tisuću mana
gledam tvoje usne i želim ih
i gledam ruke i osjećam ih
i slušam srce
ono tutnji u bezbroj ritmova
ne mogu ne osjećati
ne mogu zažmiriti

28.04.2008. u 19:44 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (11)
Travanj 2008 (27)
Ožujak 2008 (25)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ah...život svagdanji...od plaće do plaće...od 7 do 15...


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Samo moru virujen
More sluša, ja mu pričam priče
Samo moru virujen
Ono šumi, pušta me da vičen

Samo moru virujen
More lići, more rane vida
Samo moru kažem sve
More sluša, pa me ispovida

Samo moru virujen
Samo valu, oseki i plimi
Kada svi me ostave
More širi ruke da me primi

Samo moru virujen
More sluša pa me osokoli
Samo moru virujen
Samo more znade da te volim

NAJGORE JE BITI NIŠTA
U OČIMA KOJE TI ZNAČE SVE
.


*..Zašto grubim riječima i prijetnjama nastojati
dobiti ono što tako lako možemo dobiti samo
ako upotrijebimo osmijeh i ljubaznu riječ


*..Razum nam kaže što trebamo izbjegavati,
ali jedino nam srce kaže što trebamo raditi.