Strah

Povjerenje - to je ono što sam izgubila. To je ono što me najviše boli. Vjerovala sam mu više nego samoj sebi. Sve ove godine slijepo sam vjerovala u svaku njegovu riječ. Znao je sve moje tajne, znao je sve moje slabe točke, sve... a sad nemam kome reći da mi je teško, da me boli, da sam sama, da se bojim. E, da, čega se bojim? Bojim se samoće...to mi je bolest već odavna. Uopće ne znam zašto, ali strašno se bojim samoće u strosti, oduvijek. Možda je glupo o tome razmišljat, ali već 10-tak godina intenzivno razmišljam o tome. Eto...bojim se te proklete samoće, bojim se da ću prolupat, bojim se da neću imat rame za plakanje, bojim se da neću moć sama sa dvoje muške djece, bojim se života bez podrške, bojim se da će netko drugi imat sve što je trebalo bit moje, boji se da ću biti još više povređena, bojim se da ću ostat bez prijatelja, bojim se nerazumijevanja, bojim se osuđivanja,bojim se bolest, bojim se sama sebe... Jednostavno znam da mi život neće biti onakav kakvim sam ga zamislila. I...bojim se da ga neću moć prestat voljet.

12.04.2008. u 21:47 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (11)
Travanj 2008 (27)
Ožujak 2008 (25)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ah...život svagdanji...od plaće do plaće...od 7 do 15...


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Samo moru virujen
More sluša, ja mu pričam priče
Samo moru virujen
Ono šumi, pušta me da vičen

Samo moru virujen
More lići, more rane vida
Samo moru kažem sve
More sluša, pa me ispovida

Samo moru virujen
Samo valu, oseki i plimi
Kada svi me ostave
More širi ruke da me primi

Samo moru virujen
More sluša pa me osokoli
Samo moru virujen
Samo more znade da te volim

NAJGORE JE BITI NIŠTA
U OČIMA KOJE TI ZNAČE SVE
.


*..Zašto grubim riječima i prijetnjama nastojati
dobiti ono što tako lako možemo dobiti samo
ako upotrijebimo osmijeh i ljubaznu riječ


*..Razum nam kaže što trebamo izbjegavati,
ali jedino nam srce kaže što trebamo raditi.