Ovisnost

Postala sam ovisnik o blogu. Ne samo o mom nego i tuđima. Stalo nešto vrtim, čitam, pišem, brišem. Tako liječim tugu i smirujem živce, ali i crpim snagu koja mi je potrebna. Čovjek se lako navuče. Pogotovo u ovakvom stanju kao što je moje.
Ovisnost je gadna stvar. Ne možeš protiv nje. Tako sam se navukla na svog muža i ne mogu protiv toga. Ne zanam kako se "skinut". Svako jutro nakon buđenja ista priča. najprije grozan osjećaj u dnu trbuha, onda obavezno povraćanje. Onda 5 minuta totalne panike i plača. Pa shavtim da kasnim pa luđački po kući tražim šta ću prije. Slijedi dan koji nema kraja. Pa noć u kojoj nema sna, pa ujutro sve iz početka.
Najgori je taj osjećaj odbačenosti, osjećaj da nakon toliko godina nisam više dobra, da nakon svega mogu bit samo obična stara krpa. Baš se tako osjećam - jadno. I sad će neko reći: Pa nisi ti manje vrijedna, pa nisi ti loša osoba, pa imaš zašto živit, pa bori se, pa sve će bit dobro, pa...
Sve ja to znam u glavi, ali srce... srce je druga priča. Glava nije ranjena, srce je!

01.04.2008. u 22:24 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (11)
Travanj 2008 (27)
Ožujak 2008 (25)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ah...život svagdanji...od plaće do plaće...od 7 do 15...


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Samo moru virujen
More sluša, ja mu pričam priče
Samo moru virujen
Ono šumi, pušta me da vičen

Samo moru virujen
More lići, more rane vida
Samo moru kažem sve
More sluša, pa me ispovida

Samo moru virujen
Samo valu, oseki i plimi
Kada svi me ostave
More širi ruke da me primi

Samo moru virujen
More sluša pa me osokoli
Samo moru virujen
Samo more znade da te volim

NAJGORE JE BITI NIŠTA
U OČIMA KOJE TI ZNAČE SVE
.


*..Zašto grubim riječima i prijetnjama nastojati
dobiti ono što tako lako možemo dobiti samo
ako upotrijebimo osmijeh i ljubaznu riječ


*..Razum nam kaže što trebamo izbjegavati,
ali jedino nam srce kaže što trebamo raditi.