KRIK MOJE DUŠE

I kad sam mislila da gore ne može bit postalo je još gore. Lomim se, propadam, tonem sve dublje i mislim da mojoj tuzi nema kraja. Toliko si silno želim sreću da sam svakim danom sve dalje od nje. Imam dojam da je ispred mene ogroman tunel (sigurno veći od sv. Roka) i nikako mu ne vidim kraja. Kad bih bar vidjela tračak svijetla! Kad bih bar mogla ovu ogromnu količinu tuge pretočit u nešto pozitivno. Ili bar ... ne znam. Imam takav košmar u glavi, neprospavanu noć iza sebe, ogroman dan ispred. Pokušavam se skoncentrirat na sve što me čeka... ali ne mogu. Ponekad pomislim da ću umrijet od tuge. Bojim se samoće, odbačenosti, bojim se osjećaja manje vrijednosti koji me momentalno prati poput vlastite sijene. I sad mi je palo na pamet da dolazi Uskrs, a ja... u totalnom kaosu. Do pred samo nekoliko dana mislila sam: "o, hvala ti Bože da ću napokon moć mirno i sretno provest jedan od blagdana." Mislila sam kako će ovo , nakon dugo vremena, bit blagdan koji ćemo sretno provest i napokon odmorit dušu od stalne tjeskobe koja me je pratila. A sad...ŽELIM SVOJ ŽIVOT NATRAG!!!! ŽELIM MUŽA I SRETNU DJECU!!! Želim disat punim plućima, želim zračit pozitivnom energijom, želim voljeti bez prepreke i naravno... želim biti voljena! Ne želim 1000000 kuna, ne želim jahtu od 12m , ne želim najnoviju ljetnu kolekciju s potpisom, ne treba mi ništa. Želim živjet SVOJ prosječni život, želim ga nazad...

11.03.2008. u 07:41 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (11)
Travanj 2008 (27)
Ožujak 2008 (25)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ah...život svagdanji...od plaće do plaće...od 7 do 15...


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Samo moru virujen
More sluša, ja mu pričam priče
Samo moru virujen
Ono šumi, pušta me da vičen

Samo moru virujen
More lići, more rane vida
Samo moru kažem sve
More sluša, pa me ispovida

Samo moru virujen
Samo valu, oseki i plimi
Kada svi me ostave
More širi ruke da me primi

Samo moru virujen
More sluša pa me osokoli
Samo moru virujen
Samo more znade da te volim

NAJGORE JE BITI NIŠTA
U OČIMA KOJE TI ZNAČE SVE
.


*..Zašto grubim riječima i prijetnjama nastojati
dobiti ono što tako lako možemo dobiti samo
ako upotrijebimo osmijeh i ljubaznu riječ


*..Razum nam kaže što trebamo izbjegavati,
ali jedino nam srce kaže što trebamo raditi.