mo's space

petak, 02.05.2008.

Život je poput povratka kući iz mračne šume u kojoj su te ostavili*

*April Foiles

Zdravo.

Ovih su dana čini se rođendani najaktulniji.
Prekjučer je bio od jednog iz razreda, jučer mamin, sutra ćemo slavit Anin..pa će
bit od jedne blogerice s linkića ovih tu dolje...
sretan
Wwaaouu..!

Toliko slavlja, hrane, kolača, torti!
njami
nut
Volim rođendane.

>>...ovaj tekst gore pisan je 25.4. ...a na kraju nismo išli na Anin rođendan.

Birthday Cake


Malo prije sam čitala post od jedne moje frendice, koju su mučile glupe stvari i koja je mislila da je glupa, a zapravo nije. Ali ja sTvaRno nikad za nju nebih rekla da je zamaraju te stvari..mislim, kolko ja znam ona nebi trebala biti nesigurna u sebe, uopće joj to ne doliku je ni niš.

Da, da, ma da, svi smo mi više-manje isti. Sve nas muče naši problemi, neki ljudi i neke stvari.
*** *** ** *
Koliko sam samo puta čula da nisam jedina, da svi imaju poteškoće i svoje žute minute..(ak se tak kaže) itd.
****
Kad bi se meni neš grozno desilo, ili bolje rečeno, kad bih ja nešto krivo napravila..
...jednostavno..
..ponekad bih pomislila da drugi nemaju takve probleme ko ja,
nego da su njihovi problemi smisleniji i kaj ja znam.
rolleyes

Ali stvar je u tome što su TVojE nEpriLikE Bolje oD MOjiH!!

..mislim, nisam u potpunosti sigurna za gore napisanu izjavu.


Nisam više sigurna, ovih dana sam dobila dojam da smo svi isti.
sretan
I da se često ljudi prevare kod drugih..
pa da se ispostavi da nema tih groznih situacija, da nema tih gluposti
a da ih netko nije doživio..da se nije našao u situaciji.

Često sam se bojala da, kad bih objasnila ljudima kaj me muči, i da, kad bi me
oni lijepo slušali..I da bi na kraju rekli--ajme fakat si glupa.





y

Dog Food

No sad baš i nisam takva osoba. Da bih se bojala toga.
Nije me preveć briga, sad kad znam da nemam nemoguće probleme. I da sam zapravo super,
a toga nisam ni svjesna.
Ma i da sam jadna, imala bih i svoje dobre trenutke koji bi me podsjetili..opet..da su svi isti i tak dalje
..samo kaj ti to ne vidiš odmah..

#5$/%$=)(/=*(%&$%#5
tra la, la la..lala la....la.

Prijateljica mi govori da će na faksu bit puno zrelije i bolje društvo nego tu, u srednjoj.
Tam će fakat bit bolja poznanstva i prijateljstva.
Glupo mi je kaj to kaže.
Nema ona pojma. Mislim da neće bit tako. nadam se da neće bit tako

:-P

- 20:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.