mo's space

ponedjeljak, 27.08.2007.

Moj novi tost..ovaj, post :-)

Jel se vi sjećate onog filma...hmm, jooj kak se zove..? Ona beba u gradu koju lopovi proganjaju..?
Ma znate!
I beba ti luta po gradu, ono, puže ispod auta koji će netom krenuti, uvali se u nečja kolica, pa je furaju negdje itd..
Napišite ak se je ne sjećate.. E, taj film mi se tak sviđa. To je zapravo, samo jedan od filmova koji su mi super.(nemogu se sjetit bolje riječi nek super:)
Još se tu ubrajaju; da vidimo; podrazumjeva se Titanic, ma da je sad malo dosadan postao, ali će se uvijek pamtiti po originalnosti(čuj mene:)...,Pleasantville, prije mi je bio super film Riba zvana Wanda, pa Brzina mislim, -Lara Croft-nemožeš se mjerit s njom, ...e- Umjetna inteligencija, s onim Halijem Joeom Osmentom,...e--Povratak u budućnost!hmmm..Šalji dalje možda...
Pink Panther je oke...EeeEeeEeE - Bubimir...! ....Kocka..? ne znam baš...oke je i nadasve zanimljiv film...a Krug? Joj, nisam ga gledala odkad sam se prestala bojat takvih filmova..preferiram avanturističke filmove..i one jadne tipične američke komedije...
Nemrem vjerovat kak takvi (te komedije) filmovi utječu na mene..ta se uživim u tu glupost...roza se srednjoškolka, inače popularna u svojoj školi, zaljubi u nekog priglupog dečka iz raz., a dečko-normalno-trenira football..i tak to ide, upoznaju se, odmah se zaljube, ovo, ono, njene su frendice ljubomorne pa joj se osvete na maturalnoj...
čekaj malo
krivo sam neš..nisam točno dočarala..namcorblabla
dakle, u tim filmovima,ajmo reć da jr jedna obitelj jaako siromašna, pa osvoji na lotu-normalno-i, sve super, sve za pet, sve najbolje prođe..
Evo, to je smisao svih tih jadnih američkih filmova. Dobro, svih osim horora. A koji smisao? Pa,....svi završavaju sretno..
Kužiš, nema ti tu sad--joj ova nije dobila auto, bolesnik nije ozdravio, ovi ih nisu preveslali...jer se uvjek neš dobi, poboljša ili prevesla u tim filmovima..A što ćeš,--super su =)
Idem ja sad, počeo mi je Rat na otoku mom smijeh
- 19:37 - Komentari (48) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.