mo's space

nedjelja, 19.08.2007.

Evo mene opet :-)

Često kad čitam tuđe blogove, u boxu kad se ljudi opisuju, piše da mrze kad je netko ljubomoran.
Meni je to glupo, to kad tako nešto napišu. Pa mislim, kao da ti blogeri nikad nisu bili ljubomorni na druge..
Da, kao ono ti blogeri su sveci, mrze zlo, vole dobro, i bla bla ...bla!
Živciraju me.
Zašto me živciraju?
E pa zato kaj sam ja svako malo ljubomorna na nekog, svako malo nekome zavidim.
Ovi tu pišu da mrze takve osobe kao što sam ja-to me ne opterećuje tolko kolko činjenica da oni nikad nebi bili ljubomorni ni na koga.
Ljubomora je kao ispod njih. Ona im nije dorasla.
(a daj, blago njima:)
(...)
Btw, trebala bih staviti neke slike na blog.
Vrijeme je već. .. A neznam...
Valjda jednom bum.
Jednog lijepog dana...eh


Ljudi..Za dva tjedna počinje škooooooooooooolllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! ! ! nono

NeeeEEEEeEeEEEEeeEEEeeeeEeEeeEEEe !!!!eek!!!!! eek

A sjećam se kad mi je nedostajala(napisala ja u 2. postu=)..Neznam di mi je pamet bilanamcor
Opet će bit dosadno i teeško.. buđenje ujutro, trčanje na bus, trčanje sa tram.stanice u školu...
hrvatski. zemljopis. .... ..arrghhh... ljudi. komunikacija. pisanje. crtanje. brisanje nacrtanog. gledanje u prazno(često pod zemljopisom, ali ne nužno saMo pod zemljopisom). ..
onaj osjećaj da niš nebu od mene. ona malena kupaona, kupaonica. nelagoda. učestala dosada. dobro, ajmo reć učestala nelagoda. Dođe ti na isto..

Hmmm.... Ima tu i dobrih stvari. Da vidimo..--
priJaTelji. ljudi iz razreda. ..hmmmm... kantinanjami. automat-za slatkiše. ufff... timski rad, tj. kad se zbog neke zadaće potrudimo, pa je zajednički prepišemo. atmosfera u razredu. ali ne ona kad jedva čekamo da zvoni, nego ona kad pod odmorima divljamo i bacamo stvari, natječemo se, loptamo se škarniclom itd. kad nas profesori puste sa sata(rijetko kad) kad pod velikim odmorom odem/o do drugih škola(isto rijetko) ..kaj je još dobro?.. uglavnom odmori.
Možda ipak škola nije tako loša....da, možda... Znam da će brzo proć..Suočimo se-srednja škola jednostavno prebrzo traje..Još samo tri godine...

Bože kak ja volim tu svoju školu!

HEh, sad je volim..a kad dođe, onda će bit--ja bi naatraag na praznikeee...
kakva je vaša škola? po čemu je bolja od ostalih, to jest- što vam je drago tam..? čujte, opet vam se ispričavam-neznam što da vam još kažem, sve već imate na mom blogu... a i žuri mi se, idemo u goste ... :-)
da, jadne su mi isprike..
LJUDI, UŽIVAJTEEE JOŠ U PRAZNICIMA !!!
- 15:22 - Komentari (72) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.