02

četvrtak

listopad

2014

riječi imam.. inspiracije imam.. blog stari nemam, a novi tek počinje disati..

Al sam ljuta. Pitate se zašto.. pa razlog je jednostavan..
Ja - pametna kao i uvijek, zaboravila sam lozinku bloga...
ovo je bila njegova adresa: https://blog.dnevnik.hr/zelenka/

Ali nije to jedini razlog moje ljutnje.. fantastičan blog.hr i njegovi brižni djelatnici koji vode brigu o njemu a bome i o nama- zadovoljnim korisnicima, ne šalju lozinke zaboravljene na mail... baš lijepo.
Nije mi jasno kako se to uopće može dopustiti..

I sada krećem ispočetka... Skoro isto ime- Zelenka sa još jednim A.. isti dizajn, ove opasne mace..
Nisam ni puno pisala, otvorila sam blog krajem sedmog mjeseca.. neću kopirati tekstove, to nema smisla..

Da ovo ne bi bio samo post pun mojih frustracija..
mogu vam pričati i o svojoj zaboravljivosti.. koja je takva da me i baka vodi u pamćenju.. al ona ipak koristi ginko..

Ne pamtim rođendane.. ni najboljih prijatelja.. znam mjesec. ali ne točan datum..
ponekad ne upamtim ni koliko sam točno bila s dečkom.. koja je godišnjica i slično..
Ne pamtim ni imena na prvu.. treba ga ponoviti više puta..
Teško pamtim tekstove pjesama.. što je velika tuga.. bar za mene
Često si navijam alarm na mobitel- iliti podsjetnik da me podsjeti šta treba napraviti..


Možda i pretjerujem.. bar ne zaboravljam stvari :) a ni obećanja.. možda je to najbitnije..
To je sve od mene za danas.. nadam se da moj nastup nije pregrub. ali izgubila sam ključ za svoj prvi blog, pa me to malo pogodilo.

inspiracije imam.. blog stari nemam, a novi tek počinje disati..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.