the age of AQUARIUS - gt

četvrtak, 08.07.2010.

dan prvi.......postanak jednog san-gejzera

danas sunce zašlo u 20:37.
prvi dan se u sunce gleda deset sekundi u vrijeme svitanja ili sutona i to u onih sat vremena nakon izlaska ili prije zalaska sunca. tad nema opasnosti za oči od raznoraznih "neprijateljskih" vrsta sunčevih zraka niti od ultraljubičastog zračenja.
stigla ja na obalu rijeke u 20:15.
prerano.
čudo jedno kako je sunce još jako u to doba dana.
ali, naravno, sad se već brzo spušta po horizontu i iz minute u minutu je sve ugodnije za oko i sve rumenije.
i komačerosi sve aktivniji. ou-vou-vou-voooo! al grizuuuu...
no, srećom ovih dana stalno nosim sa sobom u torbi autan.
tako da sam mogla mirno sjediti na obali moje rijeke i promatrati ljeskanje sunca u njezinim vragolastim malim valovićima....
Image and video hosting by TinyPic
mmmmdaaa....bilo je baš ugodno..i prvi put sam obratila pažnju na neke ljude koji su sjedili tu i tamo na stepenicama duž obale i ...činilo mi se da sam otkrila osječke sun-gejzere! ima nas....mislim...možda...tko zna...

pa, sam tako eto gledala neko vrijeme u odraz sunca na površini rijeke -što se također računa kao gledanje u sunce- i jedno kraće vrijeme u sunce samo, jer čudo jedno kako je svjetlost još uvijek jaka svega 20-ak minuta prije zalaska sunca.....rečeno je da se dužina gledanja povećava iz dana u dan za po 10 sekundi....
no, već nakon samo 10 sekudi -kad sam skrenula pogled u stranu i zatvorila oči i dalje sam vidjela pred sobom odraz sunca onako izdužen i razliven kako već zna biti na površini vode...
preporučuje se neko vrijeme žmiriti, jer i taj obris sunca iza zatvorenih kapaka ima pozitivan utjecaj ...

sutra krećem još malo kasnije...recimo u 20:25...kad se lopta dobrano zarumeni....

večera:njami
vrganji stroganoff i zelena rižanjami
na piji ovih dana ima prekrasnih vrganja.
neodoljivih. ovakvih:
Image and video hosting by TinyPic
pa, sam si spravila večericu: na malo prodinstani luk i vrganje dodala fant za biftek stroganoff, malo senfa i maaalo vrhnja, a kao prilog riža s celerovim listom....ispalo suuuuper! preporučujem.
Image and video hosting by TinyPic
ja, naravno, jedem iz zelenog tanjura, ali vi se nemojte silit na takve nerazumnosti...hehehe...cmokača...kissbelj

- 22:53 - Komentari (6) - Isprintaj - #