the age of AQUARIUS - gt

utorak, 04.08.2009.

bez smjernica...

pustite malo mozak s uzde.
napišite nešto lijepo.
originalno.
svježe.
mene je ova slika očarala.
što očarava vas? koji prizor?
boja? miris? zvuk? ideja?
ništa?....napišite onda koju o tome ništa....

Image and video hosting by TinyPic

no, budite iskreni.
do kraja.
tad i ništa postaje nešto.
kako se osjećate....što mislite baš u OVOME trenutku?
čekam vaš potez....
ja sam vječiti čekač na čeki čekanja....
svo vrijeme svijeta je moje.
ja sam strpljenje strpljivo strpljeno u jezgi atoma
i strpljenje rasipno razasuto enima i beskrajem svemira
i čekam trenutak kraja njegovog širenja
da budem jedini pljesak razdragane publike
i čujem konačno na koncu konaca
zvuk pljeskanja jednom rukom.
jeste li ikada osjetili takvo beskonačno strpljenje i mir?
božanstveno.
no....
hajte sad vi.....mene sve zanima...svaki titraj iskrenosti.
jel vam ikad zagorio grah?
pukla na gaćama guma?
prisjela na računu suma?
jel vam ikad od ljepote stao dah?
ili nije ništa....opišite mi vaše ništa!
i koliko vas je njega strah.......


---------------------------
eksplozivni update - nevezano za post i u svrhu očuvanja ostataka mentalnog zdravlja:
jebeš tehniku! jebeš kompjutere, exploret, internet! jebo blog! razbit ću prokletog gada koji se zablokira usred mojeg komentara stoljeća od 10 kilometara dužine i sve mi ode u govna! sranje! kroz gusto granje....(stara izreka iz djetinjstva). da se nisam uvalila u ovo renoviranje stana, pa mi svaka lipa ode u to, sad bi tako s jednim savršenim, destiliranim užitkom uzela čekić i razbila kretena od lapotopa i udarala i udarala po njemu dok se ne pretvori u prah finiji od štaubcukera! al, sad nemam love da otrčim po novi, a ja sam ovisnik! ja sam ovisnik....o, bože, ja sam ovisnik...TRAAS! BUM! TRAAS! u svakom udarcu bila bi čista esencija bijesa cijelog čovječanstva...koja moć! koja snaga! al nemam love....

p.p.s. eto. sad sve znate. toliko o mojoj finoći izražavanja. ja nikada ne psujem. ne trpim prostakluk. ja sam smirena i uravnotežena osoba. ja nisam sklona agresiji. ja sam dama. fina dama. jebo pederskog kretena koji je sve ovo izmislio! a, bilo je tako lijepo i tako uzbdljivo pisati dugačka pisma, dopisivati se s ljudima i čekati nestrpljivo odgovore...papir se nikada ne zablokira! papir ti da vremena da se oladiš , da si osmisliš fine, elegantne rečenice i uglađeno se izražavaš. volim papir. papir ti ne pojede remekdjelo! pas mu mater!
p.p.p.s...i sve ovo nakon što sam upravo na par blogova lijepo javno napisala da ne toletiram prostakluk.....koja slučajnost, a? što mi ovo govori o meni? osjećam da mi se netko oku nevidljiv cereče u uho...crkava od smijeha....ok. ok. ja sam uvijek za smijeh....posebno se volim smijati sebi samoj.


- 19:53 - Komentari (11) - Isprintaj - #