the age of AQUARIUS - gt

utorak, 14.07.2009.

preeevruće...

u centru danas 42.
mramor, kamen i željezo.
fuj.
ni daška vjetra.
i to mi je neko ljeto.
u ime neba, mora, rijeka i jezera
do kojih neću skoro stići,
hladim se plavom slikom plavog
cvijeta - moj omiljeni korov,
i kriškama slatke dinje iz frižidera.
Image and video hosting by TinyPic
komaraca nema.
poubijalo ih osam milijuna kuna.
skupi su komarci. kad ih nema.

ispunila svoju tromjesečnu obavezu za kupnjom knjiga
u onom iritantnom klubu ljubitelja knjige u koji ne znam
kak sam se dala uvalit.
lista kupljenog:
-sylvia browne: kad biste vidjeli ono što ja vidim
(volim okultno i mistično, duhovno i naučno nedokazivo)
-douwe draaisma: zašto se život ubrzava što smo stariji
(to pitanje me već duže vrijeme muči, nisam na čisto dal' si ja umišljam,
dal' možda sve više usporavam il se stvarno život ubrzava....?)
-daniel goleman: destruktivne emocije i kako ih pobijediti-znanstveni dijalog s dalaj lamom.
(dalaj lama nekako čudno djeluje na mene, kao i cijeli budizam tj ono što o njemu znam....sve mi je nekako suviše racionalno za nešto od čega očekujem da bude transcendentalno......pojma nemam što očekujem od te knjige, ali kako znam da imam baš ko i svi ljudi te grozne destruktivne emocije...baš me zanima što o tome kaže budizam)

that all, falks.......uživajte u svojem dugo čekanom ljetu.
ja jedva čekam da prođe.

- 21:39 - Komentari (22) - Isprintaj - #