the age of AQUARIUS - gt

četvrtak, 27.11.2008.

fragmenti....3.

..."ja prihvaćam sve religije koje su u prošlosti postojale
i molim se svima njima; štujem Boga sa svakom od njih...
Da li je Božja knjiga konačno napisana ili se i dalje nastavlja
otkrivenje? To je divna knjiga - ta Duhovna otkrivenja svijeta,
Biblija, Vede, Kuran i druge svete knjige, toliko mnogo stranica,
a još beskrajno mnogo njih treba otvoriti....Mi stojimo u sadašnjosti,
ali se otvaramo za beskrajnu budućnost. Mi preuzimamo sve
što je bilo u prošlosti, uživamo u svjetlosti sadašnjosti i otvaramo
svaki prozor duše za sve što će doći u budućnosti. Poštovanje
svim prorocima prošlosti, svim velikanima sadašnjosti i svima
koji će doći u budućnosti!
....neka svatko pije svoju vodu iz svojega vrča i pusti druge da
piju. Ima je dovoljno za sve. Glupo je htjeti da svatko pije Boga
iz istog vrča.
....pravilo prvo: Ne uništi!..gradi ako možeš. pomozi u izgradnji,
ako ne možeš, ne smetaj! Bolje je ništa ne činiti nego činiti loše.
Nikada ne govori protiv nečijeg uvjerenja. Ako imaš svoje, služi mu,
ne povrjeđujući one koji služe drugačijim uvjerenjima. Ako nemaš
ni jedno, onda promatraj! Budi zadovoljan ulogom promatrača.
....drugo: pomozi čovjeku da se uspravi, a zatim ga pusti da
ide svojim putem. Odbacite ideju da drugima možete podariti
duhovnost. Gospodar svakog čovjeka je njegova duša. Svatko
mora učiti sam. Svatko mora sam uložiti napor."
.."ovo je zadivljujuće poštovanje čovjekove individualnosti i njegove
slobode. Ni jedna druga religija ne posjeduje ga do tog stupnja...
njegov Bog dakle nije ništa manje nego svako živo biće, i svako
živo biće treba biti slobodno da se razvije......"
pisac: Romain Rolland
djelo: ŽIVOT VIVEKANANDE -Univerzalno evanđelje

(i premda sam, naravno, znala za Vivekanandu, pojma nisam
imala da je bio takav genijalac. knjiga je u prvom dijelu opis
njegova života toliko ispunjenog i prepunog borbe i djelovanja
s ciljem pomaganja najpotrebitijima, da bi meni trebalo
100 života da toliko toga učinim. U drugom dijelu iznosi
se njegovo učenje, izraslo na Vedama, ali toliko plemenito, sveobuhvatno, pravično i beskompromisno da s
pravom nosi naziv Univerzalnog evađelja. Kako ne biti
očaran čovjekom kojeg smatraju svetim, a koji je u stanju
svojem sugovorniku, na primjedbu da ne razgovaraju dovoljno
o religiji, odbrusiti: "Sve dok je čak i jedan pas u mojoj zemlji
gladan, moja religija će se sastojati u tome da nahranim
tog psa!")


e-pipipipi-log:
i eto, tako ja pokušavam iz petnih žila prihvatiti činjenicu
da svaki čovjek u svojem životu, u stvari, daje najviše i najbolje od
sebe. svatko vidi svijet onako kako može, kako mu njegove
oči dozvoljavaju i stoga je s pravom uvjeren da je baš on u pravu.
i stoga i jeste u pravu. za sebe. svatko u svojoj glavi ima svoj
osobni svemir i svoju religiju...i ima pravo na to. no, ponekad je
vrlo teško obuzdati sebe, zakočiti se i spriječiti se da se čovjek
ne izdere i ne zaurla na ljude koji izaberu da od nepreglednog
i beskrajnog bogatstva i ljepote na svijetu i u životu, vjeruju u
mali odsječak, odlomak stvarnosti, jedno sitno i ograničeno područje
djelovanja tvorca svega čineći i nju/njega time malom/malim.
no, dok pojedinac sam ne poželi raširiti svoja krila i poletjeti
širokim zamasima preko veličanstvenog neba slobodan poput
albatrosa nad oceanom, oslobođen strahova, pun povjerenja
u život....sve priče su uzaludne. ipak, vjerujem da je dobro
govoriti, ponavljati....negdje u dubinama podsvjesti ostat će
sitan trag koji će kad tad zazvoniti tiho i nježno ko zvono
anđela....i iz tame prividnog zaborava izronit će sjećanje
i prepoznavanje: ja to već znam! ja znam! ...i to će biti opijajuće
saznanje, sjećanje na Istinu, sjećanje na dom....povratak kući.
ushit tog trenutka je neopisiv....jednak ushitu kad čovjek
prvi puta zaista, u svojem srcu, razumije istinu da su svi ljudi braća.
dalje više ništa nije isto.......dalje je sve svjetlo.kisskissrofl (belj)

- 00:55 - Komentari (24) - Isprintaj - #