Komentari da/ne?



"I love you not for whom you are, but who I am when I’m by your side."
Gabriel Garcia Marquez

Glazba

Potreban Flash player.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

About

I think we've all arrived at a very special place. Spiritually, ecumenically, grammatically.
Jack Sparrow

1+1=2

Zeleni voli Ribicu.

Bubi
Bubi i ja
Ja



"Something 'bout the way the hair falls in your face"
John Mayer

Zeleni blog



"Ja vidim vampirove zube, a ti se pretvaraš da si duh!"
By Iluminat



Trenutno online:
Broj posjeta:


e-Mail: rotflmao11@gmail.com

Slušaona:
Robbie Williams - Strong
Lyrics

Posljednje što sam slušao



Arhiva:
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (14)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (9)
Rujan 2006 (11)
Kolovoz 2006 (13)

Lyrics

Reamonn
SUNSHINE BABY

I see through my window the stars as they shine
I know in my heart that there's still enough time
To make a difference to make a change
To make a world where we're glad that we came
All that was righteous and all that was wrong
All that was written can be undone
Tell me the reasons and say that their true
Tell me there's hope and say that it's you
Wont you be my sunshine baby
You know your words always save me

eXTReMe Tracker

Virginia

Poljubac na tračnicama She doesn't own a dress. Her hair is always a mess. You catch her stealin' she won't confess. She's beautiful. Smokes a pack a day, but wait, that's me, but anyway, she doesn't care a thing about that hair. She thinks I'm beautiful. She never comprimises. Loves babies and surprises, wears high heels when she exercises. Ain't it beautuiful?

Daddy wrestles alligators. Mama works on carborators. Her brother is a fine mediator for the president. And here she is again on the phone just like me hates to be alone. We just like to sit at home and rip on the president. She only drinks coffee at midnight when the moment is not right. Her timing is quite unusual. You see her confidence is tragic, but her intuition magic and the shape of her body? Unusual.

Well she wants to be the queen, then she thinks about her scene, pulls her hair back as she screams "I don't really wanna be the queen!".
Well she wants to live her life, then she thinks about her life, pulls her hair back, as she screams "I don't really wanna live this life!".

Train - Meet Virginia
srijeda, 31.01.2007. u 14:37 •

Kad ti kažem volim te...

Dvoje mladih sjedi na obali jezera Nedavno smo ti i ja stajali ispod onog velikog plavog znaka na kolodvoru, držala si balon u ruci, a ja sam ti rekao jednu od svojih želja. Kad bi stvarao filmove i sjedio na onoj redateljskoj stolici dao bi ti ulogu anđela.

Danas kad razmišljam o svemu tome čini mi se da to i nije tako velika želja. U glavi pokušavam osloboditi mjesta za misli o nama. Njih nikad dosta. Opsjednut, zaljubljen. Volim te ili sam poludio; ne želim se zamarati s riječima. Ja kažem sretan. Kako je to moguće? - Ponekad ni sam ne znam, ali ne mogu mjenjati ono što osjećam. Mogu pokušati, ali tko jebe to?

... jednostavno postoje trenuci kada ne želim da mi nedostaješ. Želim te dotaknuti i spriječiti suze. Ne želim da me svijet vidi tada, jer mislim da me neće razumjeti. Samo želim da znaš tko sam.
utorak, 30.01.2007. u 21:23 •

Alkemičar

Pješčane dine u pustinji Namib - Kada smo se drugog dana sreli - reče Fatima - govorio si mi o svojoj ljubavi. Poslije si me naučio lijepim stvarima, kao što su Jezik i Duša Svijeta. Tako sam pomalo postala dio tebe.

Mladić je slušao njen glas i smatrao ga ljepšim od šuštanja vjetra na palminim listovima.
- Dugo sam te ovdje, na ovom zdencu, čekala. Ne uspijevam se sjetiti svoje prošlosti, Predaje, načina na koji muškarci očekuju da postupaju žene u pustinji. Još sam kao dijete sanjala kako će mi pustinja donijeti najveći dar u životu. Taj je dar konačno stigao, a to si ti.
Mladić joj je htio dodirnuti ruku. No Fatima je držala ručke vrča.
- Govorio si mi o svojim snovima, o starom kralju, o blagu. Govorio si mi o znamenju. Onda se nemam čega bojati, jer mi je to znamenje tebe donijelo. A ja sam dio tvog sna, tvoje Osobne Legende, kako ti to nazivaš.

Zbog toga želim da nastaviš svoje traganje. Ako budeš morao čekati kraj rata, dobro je. Ali ako budeš morao krenuti ranije, pođi ta svojom Legendom. Pješčane se dine mijenjaju, ali je pustinja uvijek ista. Tako će biti i s našom ljubavi.
- Maktub – reče. – Ako budem dijelom tvoje Legende, jednog ćeš se dana vratiti.

Paulo Coelho - Alkemičar
subota, 27.01.2007. u 20:05 •

You with the sad eyes

"As free as the wind, and hopefully learning why the sea on the tide has no way of turning..." *

Playlist #2
1. Connels – 74, 75
2. Mr. Big – To be with you
3. Cyndie Lauper – True colors
4. Roxy music – More than this *
5. Whispers – And the beat goes on
6. David Bowie – China girl
7. Lou Reed – Dirty Boulevard
8. Santana ft. Michelle Branch – The game of love
9. Mel C & Left eye – Never be the same again
10. Goo goo dolls – Slide
11. Enrique Iglesias – Escape
12. INXS – I need you tonight
u 19:17 •

10 days

Dječak trči obalom To see you when I wake up is a gift I didn't think could be real. To know that you feel the same as I do is a three fold utopian dream. You do something to me that I can't explain. So, would I be out of line if I said I miss you?

I see your picture. I smell your skin on the empty pillow next to mine. You have only been gone 10 days, but already I'm wasting away. I know I'll see you again, weither far or soon, but I need you to know that I care. And, I miss you.

Simple plan - I miss you
u 14:19 •

Zekina pjesma

Uhe duge pola metla
Sklatio sam na dva centimetra
Stali je rekao hvalaa ti Božeee
Ukrao sam mu jaknuu od kožeee...


kiss
srijeda, 17.01.2007. u 21:16 •

Need you tonight

All you got is this moment. Twenty-first century's yesterday. You can care all you want. Everybody does, that's okay. So slide over here and give me a moment. Your moves are so raw, I've got to let you know. I've got to let you know you're one of my kind.

I need you tonight 'cause I'm not sleeping. There's something about you girl that makes me sweat.

How do you feel? I'm lonely.
What do you think? Can't take it all?
Whatcha gonna do? Gonna live my life.

INXS - Need you tonight
u 11:53 •

And I am home again

Playlist "I do declare, there were times when I was so lonesome, I took some comfort there..." *

Playlist #1
1. Cliff Richard - Hey Mr. Dreammaker
2. Kai - How deep is your love
3. Leo Sayer - When I need you
4. Elton John - Blue eyes
5. Bee Gees - To love somebody
6. Louis Armstrong - What a wonderful world
7. Carole King - One fine day
8. Sweet, the - Funny, funny
9. Marvin Gaye - Don't worry, be happy
10. * - Simon and Garfunkel - Boxer, the
11. John Lennon - Stand by me
ponedjeljak, 15.01.2007. u 23:28 •

Budi moj vokativ

Budi moj vokativ

Budi moj vokativ
da tobom param mirnine
i tišine.
Da te zazivam

… kao nekada.

Budi moja kučka!
s uskličnikom na kraju,
dok svijet šuti
i čeka

… kao nekada.

Budi moj vokativ
kada sam sam sebi ojađen,
bez ikoga svoga

… kao nekada.

Ili ipak,
budi moj instrumental,
moj odgovor na pitanje s kime?

s tobom…

Ispričavam se Nepoznatom Autoru na čiji sam blog zalutao ovo ljeto, i nisam uspio odoljeti njegovim stihovima. Nepoznati Autoru, ako ti smeta što sam tvoga srca djelo objavio na svom blogu, slobodno kaži i ja ću ga obrisati. Ne znam tko si, ne mogu se sjetiti, ali nadam se da se ne ljutiš.
u 21:25 •

Priča koja će biti napisana

Kamene stepenice uz more Nikad nisam pročitao priču koja je napisana u budućnosti. Jednoga dana hoću. Probudit ću se ujutro i dok budem ispijao vruću čokoladu pogled će mi se zalijepiti na tek procvale cvijetove limuna što raste u dvorištu. Biti će proljeće i jedan od onih dana kada kažete "šteta ostati kući, dan je prekrasan".

Obući ću svoju najudobniju odjeću i odbiti staviti slušalice u uši. Znam da će toga dana u gradu biti tiho i priroda će propjevati, a ja ću uživati slušati je. Osjećat ću sunce na licu i sjedit ću na obali mora. Iza lagano zatvorenih očiju bljesnut će slika za slikom, svaka će mi kazati nešto, svaka će me podsjetiti na detalj iz vlastitog mi života. Počet ću razmišljati o rečenicama koje nikad nisam rekao i pomislit ću da sam pogriješio. Naglo ću otvoriti oči, udahnuti i glasom starog mudraca tiho ohrabriti sam sebe. Crte moga lica presložit će se u lagani osmijeh. Poželjet ću je poljubit, ali ona možda ne bude tu. Možda se osjetim usamljen, a čarolija u zraku napravi svoje i...

Možda napokon budem shvatio da trebam iskoristiti svaki trenutak. Trenutak dođe samo jednom i nikad više. Neponovljiv je.
nedjelja, 14.01.2007. u 00:11 •

What it means for me to be with you alone

Oči dječaka koji gleda u kameru Something inside the cards I know is right. Don't want to live somebody elses life. This is what I want to be and this is what I give to you because I get it free. She smiles while I do my time.
I could die for you. Oh, this life I choose.

I'm here to be your only go-between. To tell you of the sights these eyes have seen. What I really want to do is turn it into motion, beauty that I can't abuse, you know that I'd use my senses to. You can see that it's only everywhere, I'd take it all and then I'd find a way to share.

Come along and go along with me. Wander with me it's all for free.
Come again and tell me where you want to go, what it means for me to be with you alone, close the door and no one has to know how we are.

I could die for you.

Red Hot Chili Peppers - I could die for you
subota, 13.01.2007. u 22:16 •

In the mood:

Skakači iz aviona Falling in love.









u 13:00 •

Sunny day

Splitska riva Sunny day... wink

Što je lijep i sunčan dan,
(em što mi je danas rođendan)
ja se tako dobro osjećam.

Ona danas dolazi iz Zagreba!

Ona dolazi vidit' samo mene.
Donijet' ću joj cviće, uzet kufere njene,

Ludo, ludo, ludo će nam bit'.

Pa pa ra pa ra ra ra ra pa...

Priznat' ću joj zaljubljen sam u nju.
Priznat' ću joj zaljubljen sam
kao malo dijete ja sam sretan!

Da me voli ja to znam.

Neno Belan & Đavoli - Sunny day
subota, 06.01.2007. u 10:17 •

Priča koju pišem

Dječak piše domaći uz pomoć oca Polako shvaćam ovaj svijet. Kao da razumijem sve na svako pitanje odgovaram jednako – tako treba biti, i vračam se malim stvarima i velikim djelima. Ne poduzimajući ništa odgađam ostvarenje svega onog što mislim da će ispuniti moj život Čarolijom. Tako treba biti; još neko vrijeme.

U mom svijetu je sve moguće – biciklom se spustiti na dno oceana, proći kroz Tajni Prolaz na Sjevernom polu i pojaviti se na Plutonu gdje Ejlijeni vide Sunce i mjesec istovremeno. I baš kada pomislim da se trebam vratiti na Zemlju i sakriti Tajni Prolaz, shvatim da je zamišljanje svijeta u kojem žive ljudi bez mašte jednako zamišljanju savršenog svijeta.

Priča koju pišem je najbolja moguća za mene. I volim svako slovo u njoj. Ti joj daješ smisao. To je Ono Nešto što ljudima treba da bi živjeli punim plućima.
utorak, 02.01.2007. u 18:16 •

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>