Moja zelena škrinjica

02.02.2011., srijeda

Poslije slatkog, malo gorkog...

Prolaze dani...ja još uvijek "čučim" u ovoj situaciji, zgrčena, ogorčena, ustrašena...kaže moj dragi, da sam u "čistilištu".
Svakim danom koji prolazi, umjesto da se udaljujem od ovog osjećaja i da mi sjećanje na ovo poniženje blijedi, u meni sve gori bunt i onaj moj "mali vrag" na desnom ramenu šapće, učini nešto, dapače urla učini nešto!!!...
Odluku sam donijela...moram razgovarati sa šefom...ali...nisam odlučila kad.
Trenutno imam i prehladu pa niti izgledam niti zvučim reprezentativno, a treba misiju odraditi na visini, tako da sam se možda podsvjesno prehladila i razbolila...očito još trebam malo vremena.
Ne bih voljela izgubiti glavu i u vatri izgovoriti nešto što bih poslije požalila, ili još gore rasplakati se tamo pred njim...
Voljela bih mu reći što mislim i osjećam o ovoj situaciji, mirno, ravnodušno, voljela bih da mu moj govor još danima zvoni u glavi i bilo da se poslije što promijeni ili ne da zna...nije Zelena glupa...ne ne treba mi njegova potvrda da znam da nisam glupa, zna Zelena to i sama i zna i on da Zelena nije glupa, ali želim da si to osvijesti kad me bude slušao...i da ako je moguće osjeti bar malo ljudskog - onoliko da posumnja u svoju odluku i ne laskam si da mu mogu izazvati žaljenje zbog učinjenog mi, ali bilo bi dobro...
Eto, tako meni prolaze dani.
Nikako da uđem u novi ritam. Ustajem rano, veliki dio dana me nema, po dolasku, hvala mom mužu, pa su kućanski poslovi zgotovljeni, iscijeđena jedva čekam da dođe vrijeme za odlazak u krevet...
Sa malenim se vidim jedva dva sata, od toga zadnji sat je cendrav, onako ni za da, ni za ne spavanje vrijeme, veći ostatak ekipe ima svoje putešestvije i obaveze, tako da ih vidim u letu, ili ove u predpubertetu i pubertetu ne volim vidjeti ni u letu, jer su lijek za osobe niskog tlaka...povisuju tlak u sekundi!... sve im glupo, sve znaju, niš im se ne da, sve što je jučer vrijedilo kao pravilo ili su čuli, danas zaborave i tako...
Idu dani...
Nikad, nikad u životu nisam bila toliko umorna i iscrpljena...nikad.
I odem ranije u krevet, ali nema koristi...ustajem ujutro umorna isto kao što sam bila uvečer kad sam išla spavati...ma, jedva-izdrživo.
Mogu se pogledati sa strane i vidim polu-živo žensko biće, blijedo, ozbiljno, tužnih očiju...ma, da... žena i majka za poželit.
Eto, tako je Zelena ovih dana...
Onaj prije tekst užasno sladak - presladak, ovaj odvratno cendrav, gorak, pun samosažaljenja...
Dragi muški i ženski šefovi, da vam je barem na trenutak osjetiti ovo što osjećam ja i puno žena-majki, na mom mjestu, koje ste nepravedno kaznili po povratku s porodiljskog dopusta...ali vi vjerojatno nemate vremena surfati i naići na ovakav tekst, a i da naiđete ne zanima vas...nemate vremena dok jurite u automobilima, držeći vaše preskupe mobitele, jednom rukom tipkajući po svom laptopu, dok držite cijelu državnu ekonomiju na svojim plećima, pomisliti, čiji je to auto i sve ostalo...naše, dragi šefovi...mi, majke-žene,obični ljudi smo vam to omogućili...ali ... ni med cvetjem ni pravice, tako da....da, ovo je jedan odvratno gorak post...

- 08:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Travanj 2019 (1)
Ožujak 2019 (2)
Srpanj 2014 (1)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (3)
Studeni 2012 (1)
Rujan 2012 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (13)
Siječanj 2011 (3)
Prosinac 2009 (2)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (18)
Veljača 2009 (17)
Siječanj 2009 (9)
Prosinac 2008 (9)

Opis bloga

Linkovi