ze(le)na macka

04.05.2007., petak

LUBENICA

Jutros dok sam se umivala skoro sam kriknula ugledavši svoj mesnati nos!
Nije dovoljno što imam pseći njuh i sto u rekordnom roku nanjušim što se kuha u stanovima koji se nalaze pokraj lifta koji čekam, nego mi se i nos izobličio??!!
Ljudi moji nos mi se je umesnatio, natekao neznam ni ja što, sav je nekako čudan podbuhao i debel, a imala sam sasvim normalan, lijep nosic!
Sada izgleda kao jedan od onih iz Jacksons 5 ako ih se još tko sjeća!
U nedjelju idem u Rijeku opet na tjedan dana....morat ću promjeniti styling, možda nešto u stilu Ramonesa sto prekriva lice??? ili da se počnem furati na Rudolfov nos, malu crvenu, svjetleću kuglicu koja se zatakne na nosic za vrijeme karnevala obično...zašto bih ja bila kao i drugi???
I onda bi svi u mome kraju pričali...ma znaš to ti je ona cool trudnica sa crvenim svjetlećim nosom i nedugo zatim bi sve trudnice pred kraj trudnoće počele nositi Rudolfov nos!!

Oh oh oh!!!! pretvaram se u lubenicu, svakim danom sve više, svakim danom sam sve okruglija i svakim danom sam punija vodom! Ni bazga mi više ne pomaže!!!! Što u jednu ruku možda i nije loše jer ću se sa svog brda u Rijeci moci otkotrljati ravno do rodilišta kao loptica.
Kiša pada i baš me briga kada popijem ovu kavu idem van prošetati jer me Dragi jucer nije stigao izvesti u šetnju jer je premještao namještaj kako bi napravili više mjesta za krevetac našeg bebića. Možda malo splasne taj moj nos, prsti , stopala i ostatak tijela...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.