ze(le)na macka

02.05.2007., srijeda

o Bazgi i stezniku ne nužno tim redoslijedom

Prolaze dani, bila sam u Rijeci tjedan dana...i uglavnom šetala uz more s frendicama ili se nalazila s njima na terasama ...Čak sam se dizala rano da stignem sve, nisam stajala, stalno sam bila u gjiru.
Dani idu, bliži se i dan poroda termin mi je za mjesec dana i imam osjećaj da je moj strah nestao i da postoji samo isčekivanje.
Trudim se razmišljati pozitivno!
Da , to je ključ uspjeha, tako da jedan dan mislim da sam možda sretnica i da spadam u onih 10% žena koje imaju bezbolan porod.
Hahaha što je moć pozitivnog mišljenja!
Nakon što me je dragi izveo u setnju koja je trajala dva sata dosla sam izmorena doma.
Izvodi me svaki dan poput psa samo što ja nemam povodnik i ne zastajkujem pokraj grmlja nego ulazim u wc jednog trgovačkog centra i kafića u kojem svaki put tražim sok od grejpa, a konobar mi odgovara da ga nema, ali ja se nedam.
Ne mašem repom, ali obično dobijem nadahnuće pa izmišljam priče ili pjevam, dobre sam volje, jako.
Nije lako biti trudnica u zadnjem mjesecu trudnoće... nije .
Danas sam kupila neke stvarčice i po preporuci kolegice trudnice tražila steznik, u trenutku kada mi je prodavačica na pult stavila steznik –gaće veličine šatorskog krila shvatila sam zapravo da meni to ne treba i da mi stvarnoi NIKAD neće trebati.
Dok mi je objašnjavala grizla sam se za usnu da ne puknem od smijeha pokušavajući zamisliti se u tome i zaprepašteni pogled Dragog.
Po putu sam se nagradila još jednim sladoledom i kad sam došla doma nastavila sam serijsku proizvodnju sirupa od bazge.
Nakon što sam pročitala da je dobar diuretik još mi je bolji, a primjetila sam i da mi prsti na rukama i nogama ne izgledaju više poput ćevapa, a stopala sve manje izgledaju poput lopata ! Živjela bazga!
Mislim da bi i u subotu mogli krenuti u berbu, a u ovom kraju je ima skoro pa na svakom koraku.
Kraljica majka kada je čula da berem bazgu sablažnjavala se je dva dana i djelila savjete poput : Zelena mačketino nemoj se TI penjati na stablo!! Joj!!! pa ne idite tamo gdje je minirano....
Onda sam joj objasnila da se nitko ne penje po stablima nego da se cvjetovi beru stoječki jer je bazga groliko stabalce. Za dio o minama nisam imala snage.
I onda mi je coolerskim glasom rekla : Dobro onda i meni naberite za jednu turu soka!
Rečeno-učinjeno!
Samo postoji mali problem, a to je skladištenje. Naš frižider postaje premalen jer unutra je već 8 boca sirupa i nece ih još puno stati...Nedostatak kapaciteta.
Misao dana: Jos malo (dva – tri mjeseca –makar se nadam, nisam prije bila trudna) pa cu se navečer i bilo kada moći zaletiti i skočiti na krevet, a ne poput penzića ...još malo !!

Evo par slikica

Volosko

Rijeka noću



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.