ze(le)na macka

24.03.2007., subota

jos jedan...


Pojela sam puno biljaka u međuvremenu i na veliko iznenađenje na karlovačkom placu pronasla čak kod tete iz Trogira prave pravcate divlje šparoge!
Mojem iznenađenju, sreći i veselju nije bilo kraja!
I sve je bilo za pet do petka!
I onda sam u petak krenula u potragu za svježom ribom i našla jednog barbića koji prodaje svježu pastrvu i kada sam mu rekla da želim dvije srednje veličine
zapitao me je- da li da ih ubijem???
I mislim si da ga nisam dobro razumjela, pa on gleda mene , ja u njega pa si mislim možda ovdje ljudi kupuju pastrve za akvarij umjesto zlatnih ribica....
...pa ga gledam, a on u mene...mozda glupačo??
E onda si ja mislim , ne prosim vas lepo ostavite ih zive pa nek se koprcaju i skacu po vrecici dok ne uginu!!!!!
Sta ??
Ne kuzim? Jel to humanije , ako mi riba krepa u vrecici nakon desetminutnog koprcanja?? Sta onda sam ja bolja osoba????
Onda ju ja nisam ubila nego je krepala sama???
I dalje me gleda, a ja tupim pogledom šaram uokolo...
Nema vremena, pa u trenutku si iz torbe s ramena vadim crnu kukuljicu koju nabijam na glavu i govorim ljubaznom gospodinu sikcuci kroz zube; Ubijte ih!!!Ubijte!!! Kill 'em all!!
I bas sam okrutna jer sam naredila smrt dvije pastrve iz uzgajalista!
I opet bih se trebala ja osjecati grozno, jel da?? E pa necu! Bas me briga i za pastrvu! I za šparoge i špinat i blitvi i krumpire te cudne gomolje i mrkvu i cvjetacu!
I ljuta sam!
i opet
I sretna sam! jer sutra za ručak ne moram ubijati niti naručivati nečije ubojstvo jer idem kod majke na ručak!

Amen

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.