ze(le)na macka

24.02.2007., subota

Kupujmo hrvatsko!!!


Odlučila sam napraviti rižoto od liganja za ručak i otisla u Kaufland po lignje koje bi trebale biti ono glavno!
Što je i logično ako radim rižoto od liganja.
I onda sam jedno pola sata prekopavala po frižiderima sa smrznutom ribom u nadi da ću naći naše domaće lignje ili makar lignjune ilitiga totnje koji su puno jeftiniji .
Mislim nije stvar u cijeni nego u onom da želim kupiti domaći, izvorni hrvatski proizvod.
... i tako kopam, kopam i konačno ugledam poznati Ledov logotip i osmjeh mi ozari lice hihi međutim to je bilo kratkog vijeka jer su i one ulovljene u dalekim stranjskim morima.
Nemalo sam se iznenadila jer je izbor liganja zapravo vrlo širok, od Indonezije pa Novog zelanda, Amerike, Španjolske i ne znam koje još ne...lignje svih mora svijeta ujedinite se!!! I jesu u Kauflandovoj škrinji!!!! Samo hrvatskih naravno nema, one su na krivom mjestu u krivo vrijeme.
I što onda???
Da kupim američke lignje- jednostavno ne dolazi u obzir! ( tek kada budu za sporazum iz Kyota!! I to možda...)
Španjolska mi je u sjećanju ostala užasno prljava, a Inonezija...ma ne znam ..nekako im ne vjerujem! Ostao je dakle Novi Zeland, a osim toga to je jedna od destinacija koja me užasno privlači i gdje bih voljela jednog dana otići, osim toga i Gospodar prstenova je snimljen tamo i priroda ( makar ona na filmu ) je prekrasna!
Evo kako jedna domaćica kupuje lignje! J)

Popržila sam na malo DOMAĆEG maslinovog ulja (Trenton) malo kapulice( koju sam dobila i za koju pouzdano znam da je rasla u karlovačkom vrtu) te dodala bijelog luka ilitiga češnjaka koji je uvezen iz KINE. Pa zalila s malo TALIJANSKOG vina i dodala papar koji je uvezen iz VIJETNAMA!!, zatim sam stavila malo pasiranog pomidora tj rajčice i to Podravkine, ali na žalost sam otkrila da ni to nije izvorni hrvatski proizvod jer za Podravku to proizvodi TALIJANSKA firma.
Riža je bila isto TALIJANSKA, to ne treba ni spominjati.
I rižot je bio gotov, dakle maslinovo ulje i kapula su jedini domaći proizvodi na mom stolu. Cool!
Pa kupujmo onda hrvatsko! Odnosno kupujmo onda strane proizvode zapakirane u hrvatsku ambalažu i ime!
Dobar tek!



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.