12

utorak

svibanj

2020

VAŽNO DA SI ŽIVA

KIŠNIII DAN DRAGI LJUDII !!!!!!wavewave


Moj dan je krenuo s škljocanjem kostiju i zamućen um koji ne zna da li da progovorim ili bolje da šutim ha ha ha .
Nekako mi je jučer bilo napeto ,danas malo manje napeto ali i dalje sivo nut.
Ako danas ne dobijem ruku spasa današnji odlazak u goste kod dragog nam prijatelja koji već dok zine natjera smijeh na lice onda me treba obmotati remenjem i napucati mi preko gubca OTMIČARKU i molit ću lijepo da bude sive boje - jer rofl sa crnom bi još jače izgledala ispijeno .
S obzirom da sam fulala onaj dan svoje cvijeće kada smo bili na PIKNIKU ja moram to staviti da malo ovom sivilu dodam boje smijehsmijeh.



eto vam malo šarenila i peršinovog lista s mog balkona da vam ublažim sivilonaughty



BUDITE MI VESELI A NE KAO JA - zujozujozujo (LUDI)




mahmahmahmah voli vas JA cerekcerek

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.