14

srijeda

kolovoz

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA


Dobar dan svima divni ljudiwavewavewavecerekcerekcerek

Čitam vaše komentare kod sebe i jako sam sretna jer me čitate ... to je poklon koji je ne procjenjive vrijednosti...isto tako osjetila sam i dozu srama i nisam znala kako vam svima odgovoriti na vaše riječi koje me hvale i zato sam to ostavila za danas.....

Ja znam da vas ima ovdje jako puno sa svojim bolestima koje vas more i teške su... netko je izvukao jedva živu glavu ali je i dalje rizičan i zato mi je neugodno jer ZNAM po komentarima koje čitam da je tako. Klanjam vam se svima vama koji uz svoje tegobe koje ne iskazujete slovima i u javnost nego se po tiho borite sa svojim nedaćama života. Ja sam počela pisati ovaj blog zbog ljudi s karcinomom koji vas okružuju sa željom da ako netko od vas nekog ima s karcinomom da mu prenese moje informacije o lijekovima koji su meni pomogli i koji su mi održavali krv da pobjedim to čudo. Vjerujte mi nitko ne želi dati nikakve informacije po bolnicama , čak ni ljudi koji boluju od toga- nego oni koje ne poznaješ i zaustave te na cesti ili u dućanu i tako doznaš neke stvari. Ja sam sve što sam trošila od preparata htjela podjeliti ovdje i da to ide do ljudi kojima je to potrebno da izdrže i dobe novu šansu i nadu . Pisala sam na blokić sve što trošim i kada bih išla na kemo djelila sam ženama 7 mjeseci koje su dolazile po prvi puta pune straha ne znajući ništa . Moja želja je da prenesem sve što znam možda nekog spasi to moje iskustvo....


Hvala vam još jednom...
svi ste vi tako VELIKI LJUDI sa VELIKIM SRCEM i ČAST mi je biti ovdje sa vama i čitati vas cerekcerekcerekcerek












Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.