08

četvrtak

studeni

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobar dan svimawavewavewave

Danas mi je opet krenuo dobar dan od dobrog jutra..hm.. nekaj se događa u zraku - očito su se moje zvijezde malo smilovale pa me sad par dana maze i onda će me OPIZDIT s nečim da si bum dobro zapamtila smijehsmijeh.
Jučer sam kao što rekoh išla u Tvrtkovu puna smijeha i doze gorčine da me hladno pogledaju i potjeraju van jer su lude što rade popodne …., a kad ono BRUS!!!!!! Totalno se prevarih !!!!!
Prozvala me žena u prostoriju za pregled i papirologiju , rekla nek uđe i suprug slobodno dapače... ja u šoku polako prema vratima moj muž za mnom - unutra još jedna dr gospođa …. pa kaj da velim..... Nije se znalo koja je ljubaznija , prijaznija, pozitivnija..... ja još NE VJERUJEM da u Zagrebu u toj Tvrtkovoj ima još takvih osoba ...nononono
Razgovor divan, pun utjehe i davanja pouzdanja- OBJE- skinule me i obukle SAME , da ja nisam sama ni gumb morala otkopčati ni zakopčati …. moram si dobro jezik oprat sa kaladontom da ne laprdam da su svi u državnim takvim poslovima bez osjećajni i bez duše. Ove dvije gospođe su mi pokazale bogovski da ipak ima još ZAGREBA thumbupthumbup Lijepo nas ispratile izrukovali se, samo što se nismo zagrlili svi i poljubili..ZA NE VIJEROVATI!!!
Pa ako mi i ne odobre uopće se neću ljutiti jer su me ove dvije DAME kupile sa svojim DIVNIM odnosom prema pacijentu, svaka im čast .


I dođem doma , kad dostavljač pošiljaka ostavio pošiljku kod mog susjeda za mene.. Moja kćer s Raba izradila zidnu veeeeliku sliku moje unučice i mene meni za rođendan -crno bijeli stil- Ma ak ne krepam od raka krepat ću od plača šta mi rade ta moja djeca... PREDIVNO NEŠTO cerekcerekcerekcerek

TO JE TA SLIKA cerekcerekcerekcerek

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.