subota, 16.02.2008.

What I really meant to say is I'm sorry for the way I am....I never meant to be so cold....

Ok,bilo je zabavno dok nije bilo ništa,al' sad više nije zabavno zato što znam da će me određene osobe zamrziti čim vide kakva sam ja zapravo,koliko sam đubre ustvari...
I ne mogu vjerovati da sam to opet nekome napravila,kao da prije nisam ništa naučila,kao da se nisam opekla već ne znam koliko puta (nakon petog sam prestala brojat)......i znam da je grozno to što radim i da ću se jednog dana pokajat zbog toga....možda sam i sebična,a možda mi je jednostavno stalo do nečeg drugog....
I nitko me ne shvaća,svi mi govore da sam glupa jer ne vidim ono što imam,al oni ne vide ono što ja vidim,oni ne razumiju............oni se ne trude razumjeti...
i onda kad pomislim da mi netko od njih može pomoći, a ta osoba me otpili,kaže da joj je to dosadno,kao da se radi o nekome koga je ta osoba tek upoznala......
I onda se ja povučem u sebe i ne razgovaram s nikim,nabijem slušalice u uši i pravim se da nikoga oko mene nema i onda mi govore da sam čudna........
I neki dan su mi ljudi prilazili i pitali me zašto sam tužna i ja sam jednostavno gledala u njih i pitala se da li me oni imalo poznaju jer taj dan mi je bio jedan od boljih..............
Nemaju oni blagog pojma o tome šta je meni..........
Neku večer sam u 2 pisala pjesmu koju bi voljela objavit....
Neki će shvatiti neki neće...ni je ni bitno....sve je ionako odavno završilo............
Pjesma nema naslova......


On kao da je tu,kao da stoji ovdje uz mene....
Njegova kraj moje sjene...
I kao da nikad ni otišao nije,
Ja osjećam njegov dodir,vidim ga dok se smije...
Ja čujem njegov glas i vidim mu oči...
Pojavljuje mi se u snu svake noći...
A u stvarnosti on nije tu...
U stvarnosti imam samo sliku..........


U biti,odoh

- 16:51 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

burninmadmoj život,moji problemi,moje filozofijefino

o MeNi

zovem se Tena.......
živim u Sisku......
idem u gimnaziju i drugi sam srednje....eek
po horoskopu sam blizanac što govori da sam
užasno tvrdoglava i komplicirana....thumbup
obožavam glazbu i većinom slušam rock,ali i
nešto malo metala i punka...nutnut
obožavam pisati.......
Mrzim kad stvari idu po pravilima jer
pravila su samo da se krše.....party
obožavam filozofirati.........
mrzim,laži,dvoličnost i ljude koji
ti kažu jedno,a rade drugo....nononono
Volim kad istovremeno pada kiša i sije sunce....
volim ljude koji imaju iskren osmjeh........smijehsmijeh
volim biti zaljubljena.....