petak, 30.11.2007.

Ideš Đurđa..........

Nakon duuuuugo vremena,ja napisah pjesmu......nut
I rekla sam si da ću ju objavit na blogu,ali ju nemojte pokušavat shvatit
(tj. bilo bi poželjno da je neki shvate,ako je ikako moguće,a vjerujem da nije iz nekih određenih razlogaheadbang)..........(al su mi postovi razumljivi,ideš đurđa!)dead
Pa ovako.......


POSTOJI LI ODGOVOR NA PITANJE ZAŠTO?

Hodam ulicom,nigdje nikoga,sitna kiša pada,
dok mojim srcem neka tjeskoba vlada....
I pokušavam se sabrat i pokušavam shvatit,
i trudim se pogreške naći i film unatrag vratit.
Ali ne postižem ništa jer to ništa ne vrijedi,
i svi jako dobro znamo što nakon ovoga slijedi....
I stara se rana opet otvori i ti čekaš da zacijeli....


Hodam ulicom,nigdje nikoga,snijeg pada,sve se bijeli,
a ja razmišljam o starim stvarima,rana nikako da zacijeli....
Ponovno osjećam težinu onog istog kamena na mojoj duši,
opet me uspomene proganjaju,opet me sve to guši.....
Al mjeseci idu i vrijeme leti,
i svako malo,netko me na prošlost podsjeti.....
A mene zanima samo jedno:"Postoji li odgovor na pitanje zašto?"


I to je to.......ne znam šta bih još mogla napisati,tj,znam,al' sumnjam da nekoga zanimaju moje teorije.........tuzan
I ono na što sam upravo pomislila ću sažeti u jednoj rečenici...
" IT'S BETTER TO BURN,BUT THEN TO FADE AWAY........"
pa si vi mislite.......wavemahfino

- 22:11 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

I like my shadow...........

Ok,ravno u glavu da neke stvari razjasnim jednom za svagda......i s drugima,ali i sa sobom.......
Razmišljala sam o svom prvom postu na ovom blogu,mislila sam da mi se netko sviđa baš onak,al' za dva dana sam se predomislila.......
Mislim,možda se on meni sviđa,ali ako mi je ta osoba do sada mogla stajati pred nosom,zašto ne bi stajala još malo?eek
Ne želim više raditi pogreške,pa da me onda netko osuđuje i šta ti ja znam.....no
Uvijek sam ,prije nego što sam bila s nekim,znala da mi se baš ta osoba sviđa i da baš s njom želim biti i dok ja ne budem sigurna u svoje osjećaje,u mom životu neće biti nikoga........Ovo što sada osjećam je dosta stabilno,ali nažalost (ili na sreću)ti osjećaji nemaju nikakve veze sa osobom iz prvog posta........
Ne želim zavaravati druge,a ponajmanje sebe........
Meni takve stvari nisu igra i ja ne mogu biti s nekim samo zato što se ja sviđam toj osobi ili zato što mi netko tu osobu želi silom nametnuti(Jesi čuo,buraz???),važni su i moji osjećaji................
Ima osoba u mom životu zbog kojih bi sve učinila i do kojih mi je zbilja stalo,ali ja se ne mogu boriti s njima vječno..........
I to me boli jer sam potpuno nemoćna i slaba u vezi toga i grozno mi je kad vidim da ti ljudi,pate.......
Ponekad kad čujem da su ljudi u bedu i kad čujem da si je netko naudio zbog toga,obuzme me tolika tuga i bijes jer im želim pomoći,ali svaki put.....kao da ne znam kako ili je jednostavno prekasno................
Ni meni ova godina nikako nije dobra......
Sa raznim sranjima sam se morala,tj. moram boriti i nositi,ali moram,ako ne radi sebe,onda radi drugih kojima je stalo do mene ili kojima je barem nekad bilo stalo.............
Ovaj sam tjedan upoznala curu koja mi je pričala svoje probleme,i kojoj sam ja ispričala svoje i ona me na trenutak prekinula i pitala kako ja mogu biti tako ravnodušna...njezino pitanje je tako zaboljelo......
Ja nisam ravnodušna,baš naprotiv,mene dosta toga boli i muči,ali to je način na koji se ja nosim s time,jer ništa neću postići kukanjem,treba djelovati......
Možda nekad ne znaš kako i možda se to ponekad čini užasno teško,ali to moraš učiniti radi osoba koje pate kad vide da ti patiš.......
Najgore je kad nekome nanosiš bol,a znaš da to nije potrebno........to je jednostavno sebično.......
Prije sam bila u uvjerenju da nikome nije stalo do mene,ali to nije istina.......mnogo ljudi je tu za mene i ja sam im jako zahvalna zbog toga jer da nije njih,ne bi bilo ni mene........
Razmislite o ovim riječima...........napisane su s razlogom.....U DOBROJ NAMJERI......


- 21:34 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 27.11.2007.

kraj....lijepa riječ.......

stvari moraju dobiti svoj kraj,to je sve što ću reći.......

- 20:37 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 25.11.2007.

Why can't this be love?

Pitanje koje mi se mota po glavi od jučer.......cerek
Jučer mi je definitivno bila najbolja subota u gradu....fino
Kad smo došli,prvo što sam primjetila na jednoj osobi je to da je zaljubljena zbog čega mi je jako drago jer je sjaj u očima te osobe predivan i jako mi je drago zbog nje........:kiss:kiss
Prvo smo se sprdali na Rokiću jer je bio Dolin i Krešin rođendan(SRETAN VAM ROĐENDAN JOŠ JEDNOMwavepartypartymah),a onda smo otišli u Podroom i bilo mi je super jer su puštali moje omiljene pjesme,među kojima se nalazi i Why can't this be love od Van Halena.thumbupthumbup
Kad smo izašli iz Podrooma,naišla sam na jedan prizor koji bi pogodio svakoga tko se nalazi na mom mjestu,ali ja takva kakva jesam,nisam dopustila ničemu da mi pokvari dan.....yesburninmadsmokin
Ugl,da prijeđem na stvar,razgovarala sam s jednom osobom o nekim stvarima i nakon jedno pola sata razgovora,shvatila sam da sam čitavo vrijeme govorila o jednoj osobi koja mi trenutno zaokuplja misli.....nutnaughty
AL' stvar je u tome da sam ja čitavo vrijeme imala tu osobu pred nosom,ali ju jednostavno nisam primjetila zbog drugih(moglo bi se reći i pogrešnih)stvari u mom životu.....puknucuheadbangnamcor
I kad sam odvrtila film unatrag i kad sam se počela prisjećati svih tih nekih sitnica i nekih trenutaka,razgovora ili samo pogleda,shvatila sam ta je to tu već mjesecima,samo što sam ja to potiskivala u sebi jer sam htjela nekog drugogbang
tko nije ni upola iskren,simpatičan i kome nije ni upola stalo do mene kao njemu.....

Sjetila sam se odmah Zagreba i koliko mi je bilo drago kad mi sam čula da je pitao za mene i da me pozdravio......cerek
I kad sam počela razmišljati o komplikacijama koje bi se mogle dogoditi,sjetila sam se jedne njegove rečenice koja je sve ostalo izbrisala iz moje glave....
I jedno moje pravilo me malo muči,zijevali život je prekratak da bismo poštovali pravila...........dead:zubo
Zasad još nije bitno o kome se radi,bitno je samo da svakim danom koji prolazi,on postaje sve više i više dio mog života.......finofino
i možda sam se zaljubila,al' kod mene više ništa nije sigurno.....
i to bi bilo to,...........volim vas......mahmahmah

- 16:12 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

burninmadmoj život,moji problemi,moje filozofijefino

o MeNi

zovem se Tena.......
živim u Sisku......
idem u gimnaziju i drugi sam srednje....eek
po horoskopu sam blizanac što govori da sam
užasno tvrdoglava i komplicirana....thumbup
obožavam glazbu i većinom slušam rock,ali i
nešto malo metala i punka...nutnut
obožavam pisati.......
Mrzim kad stvari idu po pravilima jer
pravila su samo da se krše.....party
obožavam filozofirati.........
mrzim,laži,dvoličnost i ljude koji
ti kažu jedno,a rade drugo....nononono
Volim kad istovremeno pada kiša i sije sunce....
volim ljude koji imaju iskren osmjeh........smijehsmijeh
volim biti zaljubljena.....