utorak, 22.07.2008.

"Kad otkrivaš u sebi drugu osobu, to je zaljubljenost. A otkrivanje sebe u drugoj osobi je ljubav."

Hm,ljeto.....
Nešto što ti potpuno može izmijeniti život......
Nisam očekivala da će biti ovako,mislila sam da ćemo svi ostati prijatelji,a zapravo su svi u vezama......
Mislim,nije to loša stvar,dapače,ali ništa nije kao prije,svi se suzdržavaju,nitko se baš ne osjeća ugodno.....
Nitko nije kriv,to je jednostavno tako.....
I samoj mi je tako......
Zato mi je potrebna barem ta subota da se ispušem.....
Tako i tako ću radit gluposti ako to želim,bez te subote ili s njom........
Potrudit ću se ostat poštena i ne ić Njegovim stopama,iako mi je to zasad teško,ali potrudit ću se zbog drugog Njega......
Nitko ne razumije ovo,no nije bitno.....

- 18:16 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

burninmadmoj život,moji problemi,moje filozofijefino

o MeNi

zovem se Tena.......
živim u Sisku......
idem u gimnaziju i drugi sam srednje....eek
po horoskopu sam blizanac što govori da sam
užasno tvrdoglava i komplicirana....thumbup
obožavam glazbu i većinom slušam rock,ali i
nešto malo metala i punka...nutnut
obožavam pisati.......
Mrzim kad stvari idu po pravilima jer
pravila su samo da se krše.....party
obožavam filozofirati.........
mrzim,laži,dvoličnost i ljude koji
ti kažu jedno,a rade drugo....nononono
Volim kad istovremeno pada kiša i sije sunce....
volim ljude koji imaju iskren osmjeh........smijehsmijeh
volim biti zaljubljena.....