SLOMLJENOM SRCU


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


kreni srce idemo dalje
sudbina nas tamo šalje
kreni, opet idemo ispočetka
kreni, ona nas tamo čeka

teško je, al treba iči
treba se snage smoči
da zaboravimo sve te dane
idemo, dok zora nam ne svane

kreni srce, još ti moram reči
i ja bih željela pobječi
maštala bih o ljubavi i sreći
al ne mogu sudbini uteči

srce, hrabro mi budi
kad zora nova ti zarudi
u grlu me steže, suza poteče
neopisivo tužno mi je ovo veče

neznam zašto, al tako odlučio si
poštujem odluku tvoju, iako me guši
nismo se zapravo ni dobro znali
al u dnu duše živjet če prijatelj koji mi fali

zaboli i zapeče
suza opet nijemo poteče
zar je moralo tako biti
zar i tebe moram izgubiti

oj sudbino kruta li si bila
zašto uvijek lomiš nečija krila
zašto ote nam najdraže
zar ne vidiš, kako tužno je
-livijana-
svi koji znate tog čovjeka, shvatit čete,
te stihove...A TEBI SLOMLJENO SRCE-SRETNO!


31.05.2007. u 01:12 * Koment * 17 * Print * # * ^


UBRALA BIH TE, AL...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ubrala bih te al cvateš
nebih život da ti kratim
voljela bih da si mi u vazi
pa da nate pogled svratim

ubrala bih te al ljepote tvoje
nema nigdje te šarene boje
koja krasi lati tvoje
koja hrani oči moje

ubrala bih te al miris tvoj
dade meni spokoj svoj
pa ti samo lijepo cvati
ja ču tebe pjesmom darovati

ubrala bih te, al srce neda
želi, da svatko tebe gleda
ti ljepoto svega sjaja
ti ružo, što mirisom nas opija.

cvati, samo cvati
njegovo če srce znati
da uzrasla za njega si ti
zato cvati, samo cvati
-livijana-
MAŠKARADA, POKLON TEBI, ZNAT ČEŠ...


30.05.2007. u 00:38 * Koment * 10 * Print * # * ^


MOŽDA


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
možda danas odem ja
daleko od svog sna
dosad živjela tvoje sam sne
dovoljno je, izgubila sam sve

nisam ti ja tebi rođena
nisam ni tebi bila suđena
daleki mene putevi vuku
da pronađem vjernu svoju luku

u mom snu tebe više nema
odoh, dok sam tako odlučena
jer nebih da opet zgaziš mi sne
da u vodu baciš sve moje nade

idem, ni za čim neću žaliti
ponekad, sviječu ču upaliti
i kraj nje izmoliti
možda molitvu il dvje
da osjetiš, da sjetim te se
-livijana-


29.05.2007. u 00:46 * Koment * 17 * Print * # * ^


POLETI PTICO


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


propjevaj ptico
ptico mala
odnesi mu pozdrav
i reci mu hvala

bio je sjaj u tami
nježan vjetrić koji
noču piri, dok smo sami

i otvori krila šarena
ptico moja malena
te poleti u daljine
ponesi daleko njegovo ime...


a ja polako tonem u san
težak bješe ovaj dan
-livijana-



28.05.2007. u 00:00 * Koment * 15 * Print * # * ^


SEKO MOJA


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



seko moja
kad preko praga budeš nogom stala
bisebna ti haljina mojim suzama če da sja
postala si njegova,izgubila sam te ja

i plakat ču, plakat sve do jutra
zbog tebe, jer te sudbina njemu odvela
a zajedno smo cijeli život bile
životne tajne djelile i od drugih krile

i plaćem seko, plačem zbog tebe ja
odveo te, izgubila te ja
u suzama svojim ipak sretna sam ja
jer znam koliku ljubav za njega si uzgojila

i utjeha mi u zakletvi njegovoj živi
da če te voljet život cijeli
steže u grlu, suza poteče
pružam mu ruku, želeči vam puno sreče

seko moja, sretna mi budi
ljubi ga takvim žarom, ko što te on ljubi
a ne plači mi ti seko mila
tako sudbina je htjela...
-Livijana-
seko, malo stihova opet tebi :)


27.05.2007. u 00:06 * Koment * 15 * Print * # * ^


pređi preko boli


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


ljubice su za nju procvale
al djevojka još uvijek suze lije
voljela bi biti, al sretna nije

počela tuga nadanjom da bdije
želi se nasmijati, al
do smjeha njoj nije

i kako da joj pomognem
da od tuge je spasim
da dušu njenu vjerom ukrasim

voli djevojka, ona voli
voli ga sve do boli
al suđeno joj nije
da pored njega bdije
da rosu jutrom sa usana
njegovih ispije
da pogledom je miluje
i zagrljajem je grije

al djevojko ljubičica
ako on ne shvati
dala si mu, što imala si dati
i zar ljubav dovoljna nije
da usreči duše dvije

i ljubice moja mila
previše si nesretna bila
nije te majka rodila
da od boli bi suze prolila

smogni snage i pođi dalje
novi list u knjigi okreni
pogledaj u ljubav sa druge strane
da srce tvoje od boli ne okameni
-livijana-
chokolada...to je iz one strane, sletjelo tu, za tebe..


26.05.2007. u 00:00 * Koment * 12 * Print * # * ^


ISUS JE PROMIJENIO MOJ ŽIVOT - SRETAN TI ROĐENDAN!!!


ISUS JE PROMJENIO MOJ ŽIVOT.-TAJ POST SA NAJLJEPŠIM ČESTITKAMA POVODOM ROĐENDANA, UPUČUJEM TEBI!...SVA TI SREĆA U ŽIVOTU NEK PROCVJETA!...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

uz plamen sviječa
i buket mirisnog cviječa
rođendan slavimo tvoj
nije bitno koji je broj

dignimo čaše i nazdravimo skupa
da sa osmjehom na licu, budiš se u jutra
da dani uvijek vedri bi ti bili
da sunce nebi nikad, oblaci zakrili

da u nočima dugim, usamljena nebi bila
da sa anđelom svojim, snove bi snila
u zagrljaj njegov da se svila
da jutrom zora bistra bi te probudila

i pružam ti ruku, da sreču ti poželim
da ovaj trenutak sa tobom podijelim
iz srca ti želim; sretno ti u životu bilo
nek ispuni ti se, što ti se snilo!
-livijana-




25.05.2007. u 00:05 * Koment * 17 * Print * # * ^


SRETAN TI ROĐENDAN, BADY!


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
nježna pjesma ptičica malenih
jutrom budi novi dan
al taj je nešto posebno
danas slaviš rođendan

i kad bih mogla
zvijezde sa neba skinula bih ti ja
za tvoj vedar osmjeh
zamolih sunce da češče sja

i dok pružam ti ruku
da poželim ti sreću u životu
želim sve ti najbolje
želim ti svu nježnost, ljubav, divotu..

da kroz život smjelo kreneš
da na trnju se nikad ne ogrebeš
da svladaš prepreke sve
ispuni želje svoje, ispuni
svoje sne!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



još ko djevojčica malena
srce u oku mom si bila
željela sam, da se smiješ
nisam životu dozvolila
da ti bi suze prolila

al prođe djetinjstvo tvoje
promjenila se vremena
i ti odrasla sad si djevojka,
odrasla si, moja malena

bady moja, toliko sam ponosna nate
da i posljednju kaplju krvi
dala bih zate
da te sudbina milim putem vodi
da ne osjetiš nevjere i boli

budi mi uvijek, uvijek mi budi
sretna u životu
zalivaj ljubavlju svog srca ljepotu
pregazi trnje i postoj tu
gdje od divote tvoje nam cvjeta
cviječe...
zalij ga pjesmom duše
zalij ga suzama sreće....
-livijana-




24.05.2007. u 00:00 * Koment * 22 * Print * # * ^


tebi


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

idi dušo
nemoj se okrenuti
neče moje srce
više za tobom venuti

idem u život
da ispunim sne
jer kraj tebe
izgubila bih sve

idem, daljina me zove
čekaju me neznanke nove
iskušat ču snove svoje
nakon nevjere tvoje

i da ljubav uđe mi u vene
da srce izgubi tragove sjene
i opet zavoli i dalje krene

dala sam ti,
što imala sam dati
dovoljno to nije ti bilo
neznam što uopšte si htio

pa da svršim s pričom
ne vračam se s kišom
pjesma ti ostaje, odlazim ja
nek su ti vedra svitanja

-livijana-


23.05.2007. u 00:06 * Koment * 18 * Print * # * ^


ČAROBNA RUŽO -MAŠKARADI


MAŠKARADA, DRAGA!...PRATIMO SE VEĆ NEKO VRIJEME...
AL NI TEBE NISAM MOGLA U SKUŽITI U POTPUNOSTI,
PA SAM TE UVILA U STIHOVE TAKO, KAKO TE JA
OSJEČAM...DIVNA SI ŽENA, MAJKA, PRIJATELJICA...I
HVALA TI NA TOME!


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


usred vrta izrastao cvijet
ljepotom svojom on zablista
u njemu ljubav velika
sve od korjena do lista

a što u njega još ostade
dio je to vjere, dio nade
za svaki problem, on
rješenje uvijek imade
svima on odgovor dade

i taj cvijet što usred vrta blista
i dok njemu dive se i poštuju ga svi
u taj cvijet izrasla djevojka si
MAŠKARADA, taj čaroban cvijet si ti

al taj cvijet, ljepota samo nije
iz njeg iskrenost i ljubav zrače
i da ti je teško, srce zaplače
ona doči če, ona znat če

i kad zatreba mi, utjehu ona pruža
iz vrta uzrasla ta čarobna ruža
što srcem svojim toplinu nam daje
nikad joj nije ništa teško
uvijek nam daje, i za to nikad se ne kaje

čarobno ružo izrasla iz vrta
nek ti budu sretna tvoja puta
nek tvoja duša uvijek sja
za tvog malenog goluba...

a tebi od mene
najljepše želje nek te životom prate
sunce nek posije jutrom zate
a kad padne tamna nam noć
zvijezdice malene nek ti zlate
i anđeli te čuvaju, kad u snove
češ poć..

-livijana-


22.05.2007. u 00:01 * Koment * 16 * Print * # * ^


ZRNO GORUŠICINO, MOLIMO S TOBOM


ZRNO GORUŠICINO, NIJE NEŠTO, AL I JA SA
TOBOM DJELIM TE TVOJE TEŠKE TRENUTKE...
UVIJEK NAM JE NAJTEŽE, KAD SE NEŠTO
DESI SA NAŠIM DRAGIM NAM LJUDIMA..
MOLIMO BOGA SAD SVI ZAJEDNO, DA NAM
I TVOJOJ SESTRI OVOM PRILIKOM POMOGNE!
..DA JE OPET POVRATI U MEĐU VAS, NJENE
NAJMILIJE!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


večeras sam s tobom, molim boga i ja
u mislima sam s tobom, i molim njega
nek uz nju bdije
nek ko pastir njene duše, nadom je ovije
da ozdravi i zaživi kao prije

bože mili pruži joj snage
ulij u dušu njenu nove nade
ne uzimaj joj sad miris proljeća
dozvoli joj, da opet ga osjeća

da opet prođe pored jasmina
koji bijelom bojom cvijeta
da opet poželi, da osjeti
nježnu radost ovog svijeta

i kad jesen prođe, i na vrata
naša pokuca hladna zima
nek poželi i vidi, da snijega
još uvijek bacaš nam sa visina

i molimo te sad, još jednom daj joj nade
da srce njeno ne prasne u komade
da joj srce njeno zakuca još jače
da ti za pomoć tvoju hvala reče
-livijana-



21.05.2007. u 00:00 * Koment * 21 * Print * # * ^


PROMATRAM, RAZMIŠLJAM


PROMATRAM, RAZMIŠLJAM....tebi posvečujem te stihove..
nisam te mogla prokužiti, jer si diosta tajanstveno biče..
pa sam stihove ovila tom tajanstvenoču...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

promatram, razmišljam
več skoro od samog početka...
djevojku vjernu
kojoj neznam ni imena..

promatram i mislih na djevojku tu
al ona je ko trnuljčica u snu
nikako nemogu skužiti
djevojku tu tajanstvenu

nježna je kao jutarnja rosa
razigrana poput malenih ptica
u srcu velika ljubav joj prebiva
čudesno biće, tajanstvena je diva

dal je sretna il ne
teško je saznati od nje
pitah je jednom tek onako
al tajanstven odgovor mi daje
da nam ponekad nije lako

pa ja pišem stihove tajanstvenoj divi
nek život njenim čudesima se živi
nek sa puta njenog
otkotrlja sve se kamenje
i osuši nek se sve trnje

i ja PROMATRAM, RAZMIŠLJAM
o tajanstvenosti djevojke te
al priznam, ne skužih je

a nek sve joj u životu sretno krene
ljubav teče joj kroz vene
i srce da joj kuca od miline
a duša njena ko biser mali
nek sunčevim tragom sjaji

-livijana-



20.05.2007. u 00:00 * Koment * 28 * Print * # * ^


idi dušo


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


idi dušo moja
kud srce ti poželi
nije nama suđeno
htio život da nas dijeli

idi, nemoj stati
idi, nemoj srcu mom nade dati
idi dušo moja nemoj stati
ne dozvoli da i tvoje srce pati

bili smo jedno, bilo je vrijedno
bili i prošli sve smo zajedno
al došlo to nevrijeme
što život ga nekad donosi
tuga sad u nama stanuje
i uvenuo mi cvijet u kosi

idi dušo moja i da srce shvati
dali smo jedno drugom
što moglo se dati
-livijana-


19.05.2007. u 00:01 * Koment * 16 * Print * # * ^


zar češ


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

poteče suza mi slana niz lice
tihi jecaj steže grlo
ko pjesma ranjene ptice

pa da kleknem i da te molim
ne odlazi, nemoj otići
zar ne znaš da te volim

zar ne znaš da sve moje
snove ispunjavaš ti
tvoj poljubac u noći
i svi nježni zagrljaji u tami

i nemoj srečo, nemoj
ne ruši sve snove
sve što bješe tvoje i moje
sve poljupce koje ni nemogu
da se izbroje

zar si zaista siguran
da češ sa njom sretan biti
zar češ moći nakon mene
svom strašču nju ljubiti
-livijana-




18.05.2007. u 00:01 * Koment * 12 * Print * # * ^


PROROK PRIJATELJU, SVE NAJBOLJE ZA ROĐENDAN!


ovaj post je nešto posebno...sa najljepšim željama povodom rođendana,
posvečujem ga svima dobro znanom nam pjesniku PROROK-u!
PROROK, OVAJ DAN, VESELIMO SE ZA TEBE..NEK TI U ŽIVOTU
KRENE SVE SRETNIM PUTEM...I NEK TI ZASJA SUNCE, KAO NIKAD DOSAD!
SVE LIJEPE ŽELJE I ČESTITKE POSVEČUJEMO TI SVI MOJI..A PRIDRUŽUJETE SE
TIM ŽELJAMA I VI, DRAGI BLOGERI, DRAGE BLOGERICE?!
PROROK, SVE NAJBOLJE!!


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


prijatelju moj,danas
za rođendan tvoj
šaljem ti ružu žutu
i vedri osmjeh svoj

nek uz tebe nježno cvate
tebi za ljubav otvara
svako jutro žute late
i miris njen nek miline ti da
to ti od srca želim ja

al prijatelju, pripazi
žuta ruža i trnje krije
i ne zna to, tko osjetio nije

želim, nek se ispuni ti
odavno duboko skrita želja
al tad ne zaboravi nas
budi nam kap veselja

i nek sunce ti nježno sja
čašu na zdravlje, dižem ti ja
i častim te odom prijateljstva

prijatelju moj
za rođendan tvoj
veselje nek te prati
osmjeh, vedrinu ti vrati
-Livijana-



17.05.2007. u 00:00 * Koment * 17 * Print * # * ^


u meni još ljubav


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


u srcu jecaj steže
bilo je, al više nas
ništa ne veže

i još u snu osječam dodir tvoj
i u mislima, još uvijek ti si moj
nemožeš, nemožeš pripadati njoj

ja dala sam mladost ti svoju
dala sam život ti svoj
jer tad obečao si
bit češ život svoj
samo moj

al stiglo u sekundu dvje
što trebalo i nije
poljubac tvoj, njene usne sad grije
u meni još ljubav
ponestala nije
željela bih, da sve je ko prije
da tvoje tijelo moje grije...
-livijana-



16.05.2007. u 00:01 * Koment * 14 * Print * # * ^


pa zar?


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


pa zar čovjek može postat
kao tvrda stijena
da prolije čašu ljubavi
što bješe neispijena?

pa zar ćovjek može biti
hladan kao led
da sledi ti, još tako
nježan pogled?

pa zar..zar čovjek
što oduvijek bješe dika
i ponos muškog lika
da postade
tek blijeda slika?

zar..zar čovjek taj
izgubi ljubavi sjaj
izgubi i onaj mali dio čara
izgubi vjernost svoju
i postade prevara?
-livijana-



15.05.2007. u 00:01 * Koment * 18 * Print * # * ^


buket ljubičica


CHOKOLADA... ovaj post posvečujem tebi...
mislim, da sad znaš o čemu se radi..eto
na početku mog blogovanja, ja napisah
pjesmu o proljeću..i nas se dvije tad srele
u komentarima...pa se par puta nadbacile,
koja če kojoj ljubičice poklonit...pa počnem
ja tada tražiti jednu lijepu sliku sa ljubičicama...
i napišem pjesmu...e sad, na onom blogu imala
sam sve spakirano, tako da sam pjesmu napisala
na novo, jer do one nemogu doći..al se nadam,
da če ti se i ta svidjet...i naravno te ljubičice su
za tebe!..a ima ih u buketu, tak da je za svakog
koji cvjetak :)...pusa svima


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



stiglo nam razigrano proljeće
i sa njim ptice, sunce, cviječe
i obećah tad djevojci ja
da joj poklonim par ljubičica

pa tražih ja njih po svijetu
tražim jih čak i po netu
ubrah ja nelkoliko ljubićica
da osmjeh ti izvabe na lica

i tu malu ljubičicu, što sad nježno cvate
šaljem ti je, jer cvjeta zate
nek uvije te u vedrinu svoju
da upiješ joj ljubičastu boju

sad poklanjam tebi
nek raduje srce tvoje
nek ljepotom te krase
i mirisom nježnim te opije..

al djevojko mila,
da te ljubice ne uvenu
i izgube svoju boju šarenu
zalij jih ljubavlju svojom
da zasjaje još vedrijom bojom

buketić ljubičica
ubrala sam ja
djevojci ga darujem
tebi CHOKOLADA..

-livijana-




14.05.2007. u 00:01 * Koment * 14 * Print * # * ^


tebi


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



svratila bih sad do tebe
da isperem svu bol sa sebe
da suze ledene poljupcima mi osušiš
da ko nekad, nježno me zagrliš

i steže me u grlu
zamre mi krik na usnama
nisam htjela to, al ljubav
tvoja, teče još mojim venama

i poželim opet dodir tvoj
nježan i nevin ko jutarnja rosa
i poželjeh da miluješ
pogledom me svojim
sve dok od ljubavi u
vatri ne izgorim
ili se od ljubavi jake
u vodi ne utopim
-livijana-

ovi stihovi poklonjeni su opet jednoj
od djevojaka..ovaj put stihove poklanjam
tebi PLAVOOKA!..


13.05.2007. u 00:02 * Koment * 21 * Print * # * ^


MINNIE, VRATI SE


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


MINNIE, MILA MOJA
VESELA DJEVOJKA SI BILA
SVE DO ONOG TRENA
KAD PADE TEŠKA SJENA
PREKO TVOJIH RAMENA

I U TRENUTKU OBRISALA
SVOJ SI BLOG
SAD TRAŽIMO MALI
DIO TRAGA TVOG..

I NAVIKLA NA TEBE JA
NEŠTO MENI FALI..
MOŽDA KOMENTAR TVOJ,
ILI DVA...AL NIJE
TO KOMENTAR NIJE
MENI NEDOSTAJE DJEVOJKA
OD PRIJE...

AL RIJEŠIT ČEŠ TI PROBLEME
PREČI BURE SVE I NEVRIJEME
PA NAM SE NA ADRESU STARU JAVI
MI ČEMO TE ČEKATI
MINNIE VRATI SE, VRATI...
-livijana-
ove stihove poklanjam djevojci, koja je igrom
sudbine, odlučila u trenutku obrisati bblog,
al ja vjerujem, da če vrlo nam draga MNNIE,
opet biti sa nama....minnie, nedostajat češ ne
samo meni, več i ljudima koji su te zavoljeli, kao i ja..
bit čemo tu...pa kad smatraš da je pravo vrijeme,
tad se vrati!


12.05.2007. u 00:01 * Koment * 26 * Print * # * ^


tigre 33, prijatelju tebi


dragi prijatelju...
taj post posvečujem tebi..htjela sam te njime iznenaditi
kad se vratiš, al..pošto sam ga one večeri sređivala, kad
si mi stavio komentar, da ima nešto za mene kod tebe.
toliko si me iznenadio, da mi sve izmaklo kontroli :)..
hvala ti, na predivnom iznenađenju...a iznenađenje, koje
sam spremala tebi, okrenula sam opet i opet...i nije bilo to
ono pravo, zaista zahvala za tvoje prijateljstvo, sav trud,
svu pomoć...moram ti reči, da mi je to največi izazov do
sada i najteži..da jednom dečku, prijatelju ,ispišem pjesmu,
i da ti time zahvalim za prijateljstvo, koje sam u jednom
trenutku bila u dilemi, da ču ga izgubiti...i hvala ti, što smo
ostali prijatelji!..u komentaru si mi ostavio stih te pjesme,
a ja je potražim..i poklonim ti i te stihove, iako nisu moji :)
till-a tebi hvala za te tigriće :)

----------zelene oči-------------

Volio sam oci zelene, volio sam oci nevjerne
Volio ih ludo volio, a sada sam bez njih ostao

Zelene oci bile su moje,
Te divne oci k'o sunca sjaj
Ni sam sad ne znam zasto ih volim
Sto mojoj sreci dosao je kraj


Ljubio sam oci zelene, ljubio sam oci nevjerne
Ljubio ih ludo ljubio, a sada sam bez njih ostao

Srcu mome sad je najteze, srcu moje dalje ne moze
Srce voli oci zelene, i ako su bile nevjerne

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

PRIJATELJU

na stolu notes moj
u njemu ispisani stihovi
TEBI prijatelju moj

sad krenula bih otpočetka
od prvih nam riječi, od
prvog mi redka...
upoznah te nakon ove zime
neznajuči čak ni tvoje ime
odjednom postao si drag mi lik
jedne tajansrvene priče
shvatih, biljka si ti
koja rijetko niče i upitah se tada
zašto pogled tvoj čvrst
je kao stijena
dal u tebe srce je od kamena
a polako svatih ja
velika moja je zabluda
u tebi srce nježno bije
od sunca ono toplije grije
sretna sam u noči toj
što ti prijatelj si moj
i poželih sad ti ja
da ljubav pokuca na tvoja vrata
da tvoja duša radost nađe
da sve kamenje i trnje tebe prođe...
i toplina u tvoj osmjeh uđe...
prijatelju, sreća nek te prati
ne dozvoli da srce pati
čovjek si od karaktera i duše
ne dozvoli da te itko slomi
ni da oluje te sruše!
-livijana-


11.05.2007. u 00:01 * Koment * 10 * Print * # * ^


čaša nevjere


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


potekle bi suze bola, al jih krijem
ko ptica ranjena, kriknula bih sa visine
od jada prozivala bih tvoje ime

i dok sa usana tvojih žedna
čašu nevjere pijem
željela bih ti oprostiti
al to ne umijem

od tuge izgubi se zadnja nada
kako čemo dalje, pitam te sada
i vjera polako u meni se gasi
može li još nešto, da nas dvoje spasi

i dok polako tonem u san
ni ne shvačam dal uistinu
desilo se to taj dan
kad došao si kuči
onako kasno
i sav umoram

i čije li ime sad šapućeš u snu
nikoga sa tim imenom nema
tek uz tebe još uvijek
samo ja sam tu
-livijana-
j

ovu pjesmu poklanjam tebi MALENA...
znat češ zašto..toliko si me iznenadila..hvala!


10.05.2007. u 00:01 * Koment * 13 * Print * # * ^


oči nevjerne


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



da sad svijetom skitam
tražim tebe, da te pitam
jeli kjubav naša kao prije
il je više nigdje nije

pa se pitam ja
u toj tihoj noći
kako krenut dalje
kako snage smoči

al odgovora nigdje nema
sve je tmurno,
oluja se sprema
i moja usta postala su nijema
na njima žara više nema

što me ostavi, nije mi lako
pa da može i kamen bi proplako
i sunce bi obraz svoj
sakrilo u stijene
da ne gleda tvoje
oči nevjerom opijene
-livijana-


09.05.2007. u 00:01 * Koment * 20 * Print * # * ^


bili smo


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


voljela jesam do onog dana
kad sunce se polako sakrilo
i nad mjesto pade tama

bio si samnom
i ja od sreće sam sjala
neznajuči, koliko li sam
suza poslije isplakala

i bili smo tamo
bilo nas dvoje
kao ljubavnici
kao sjene što ne postoje

bili smo srce, bili
al ode moj mili
ode on, ode k njoj
ode on ljubavi novoj
-livijana-


08.05.2007. u 00:01 * Koment * 19 * Print * # * ^


još uvijek


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

da ti kradem sreću
voljela bih, al neću
jer ja te još uvijek volim
nisam smogla snage,
da te prebolim

još si uvijek glavna uloga
u snovima mojim
još uvijek te želim
još uvijek te volim

još uvijek osjećam
dodir tvojih na usnama mojim
bojim novog se dana
jer opet ču suze da brojim

i da izađem iz pjesme ove
ostavljam ti stihove
nek oni sve ti kažu
iskreni su, ne lažu
-livijana-


07.05.2007. u 00:01 * Koment * 19 * Print * # * ^


Cvati


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Cvati

Cvati ružo, ružo bjela
cvati samo cvati
da i njeno srce može
pored tebe procvjetati.

Cvati ružo, samo cvati
izgubljena svjetom da ne luta
Da pronađe moja topla skuta.

Cvati ružo bjela samo cvati
njeno srce nek zauvjek shvati
toplu ljubav da će dočekati
s bjelom ružom ću joj darivati.

-livijana-
-PROROK(!)


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

---ova pjesma ima poseban ćar..
u jednom postu opisala sam cvat
ruže..i pošto naš prijatelj PROROK
voli ruže, okrenuo on ružu po svoje..
i tako nastao rekoh ja u šali, remix
prve ruže :)..hvala prijatelju!


06.05.2007. u 00:01 * Koment * 14 * Print * # * ^


tvoj broj


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


u starom notesu tvoj je broj
u sječanju mi ostade miris tvoj
odlučio si otiči k njoj
iako nisi znao ništa o osobi toj

pao si u zamku njenu
od laži joj, u mrežu spletenu
nisi mogao tada ni znati
da ljubavlju svojom, nikad neče te zvati

žao mi, što i tvoje srce sad pati
voljela sam te, al sad ti shvati
željela sam u životu život svoj ti dati
a ti si htio nešto sasvim drugo imati

borila sam snagom se svom
onog dana, da ne odeš njoj
želja bila jača od samog tebe
i nisam kriva ja, što gorak je
danas osmjeh tvoj
-livijana-


05.05.2007. u 00:01 * Koment * 26 * Print * # * ^


srce okameni


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


voljela sam snagom koliko srce je imalo
voljela sam a ti, tako malo ti si pružao
voljela ja tebe sve do tada
dok mi ne izgori zadnja nada
a došlo to tako iznenada
nisam ni shvatila tada

i dok sad razmišljam u zagrljaju
proljetnog dana
još uvijek tražim odgovor u sebi
što li se desilo sa nama

zašto sam posle tih godina sama
pitam te nevjero moja sva u suzama
zašto sad pored nje se budiš
zašto nju grliš, ko nekad mene ju ljubiš

pitam se, i tražim odgovor kojeg nema
srce se sledilo, okamenilo ko stijena
i suze se u biser slile na licu
znam da nemam više pravo na to
al još uvijek te volim, izdajico!
-livijana-


04.05.2007. u 00:01 * Koment * 14 * Print * # * ^


srce te traži


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


idem danas odlazim u svijet bijeli
jer bez tebe srce živjeti ne želi
tražim te tamo gdje ima te il nema
sve možeš, samo ne dozvoli
da druga ljubi te žena

jer tad žena svaka
postade tvoja sjena
za sva vremena
prati te uspomena

jer ja, umorna već te tražim
da srce voli, to još samo želim..
ništa više važno nije
dok me tvoje srce grije
dok me grliš rukom preko ramena
sretna sam, što postadoh tvoja žena

i ti ljubav moja za sva vremena
čovjek si moj, a ja tvoja sjena
volim te srećo moja
volim osječaj da samo sa tobom
svoj život dijelim...i da
bit ču zauvijek tvoja


03.05.2007. u 00:03 * Koment * 19 * Print * # * ^


TIGRE DRAGI....EVO ODABRANIH PET :)


PhotoSharing and Video Hosting at Photobucket

pripala mi čast od dragog mi prijatelja TIGRA, da
između puno, puno samih hitova, izaberem njih pet...
mislila ja to, nema problema!.a da?..bilo bilo :)
e tigre, stavio bi jednom zečića (haha)..bilo bi mi
malo lakše :)..eto konačno ja izdvojila tih pet...
pa tek onda nastao problem!...kako da ja sad
to sredim?..puno mi savjetom pomogla CLARISS,
puno ti hvala na pomoći, al ja ti to nisam znala
skinuti sa neta..pa sam ja to od tebe prijatelju!
nisam znala drugačije!..moraš me naučiti :)
)





Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

dragi moji! opet i ja izaberem jedne osobe, kojima
ču ja prosljediti , da izaberu najdražju pjesmu ili pjevača,
i možda napišu par riječi o tome :)


MINIE
SVE U ŽIVOTU JE PROLAZNO
vrag_s licem andjela
.,¤~°KikAcH°~¤,.
*magic dreams*
SVJETLO MOJE


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


02.05.2007. u 00:01 * Koment * 20 * Print * # * ^


stiže štafeta :) :)


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


e ovaj post ide ovako :)
danas neće biti stihova, kao što mi je u navici :)...
predala meni GADURA štafetu (baš me upecala :)) ..
pošto je to opet jedan izazov..ok :)i da je proslijedim,
uhvatim se posla!..al sad mi u cijeloj toj situaciji
bilo teško definirati zadane riječi:
SEBIĆNOST, SREĆA. SEX, LJUBOMORA..
jer ipak, sve te emocije međusobno se prepliču..
i zapravo, mogla bih samo da se navežem iz
jedne emocije na drugu...no, opisala sam ,
kako ja prihvačam
svaku posebno :)..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


-sebićnost-
jedan za mene bolestan pojam...kad trebam
tvoju pomoć ili obratno, i te pomoći si ne
pružimo, onda možemo reči , da smo sebični..
da nisam nikad bila sebična, slagala bih..al
nekad je neophodno, da bude tako..ili ti
imaš, ja nemam..ili opet obratno, a mogli
bi da podijelimo svakome malo.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


-sreća-
zapravo je to definicija svezana iz više emocijalnih
stanja u kojima osjetimo zadovoljstvo.i ona može
doći kao posledica pomno planirane situacije...
i dok uložimo trud u neku tih situacija, bilo to
ljubav, posao, škola, i taj se nam trud uzvrati
pozitivnim rezulatatom...tad smo zadovoljni..
a uveliko je samo zadovoljstvo sreća..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

-
sex-
zadovoljstvo i užitak dviju osoba u vrtlogu
strasti.no, da spomenem i to..znanstvenici
dokazuju, kako i sex postaje lijek..no mišljeno
to tako, tijekom odnosa živčani se sustav sav
utalasa...izlazi iz nas energija, i ona pozitivna,
a hvala bogu i ona negativna...i tako vam je
sex kao lijek pred stresnim situacijama. .
a slično je mišljeno i za glavobol...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

-ljubomora-
....ljubomoru najčešče sretnemo u ljubavi.
gdje je ljubav, postoji i ljubomora..sad
ovisi zbog kojeg faktora..i jeli to u međusobnom
odnosu, ili osobe izvana...mislim, da je svatko
bar jednom u životu osjetio makar samo djelić
ljubomore..bilo to na poslu, školi...zapravo,
cijeli nam se život vrti u krugu tih emocija..i bilo
gdje da krenemo, sretnemo se više manje
sa njima..


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

eto, to sam ja po svome :)...a da ja dalje pošaljem štafetu?..ok :)
PRIJATELJSTVO
RADOST
ISKRENOST
VJERNOST
tu bih ja šafetu proslJedila ;
;


NAŠLA SAM
CLARISS
MAŠKARADA
PROMATRAM, RAZMIŠLJAM
LENA15


01.05.2007. u 00:03 * Koment * 17 * Print * # * ^


< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (16)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (22)
Kolovoz 2007 (20)
Srpanj 2007 (17)
Lipanj 2007 (26)
Svibanj 2007 (31)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



opis bloga


NE STAVLJAJTE MI NA BLOG LANCEve SREĆE!!!!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket









Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

TIGRE PRIJATELJU, HVALA TI ZA SVU POMOĆ I DIVNO SREĐENOM DIZAJNU!!!


Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket




Web Counter
Web Counter

Linkovi


Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
photobucket.com


LIVIJANA777

U mislima mojim

tigar33
chokolada
NIHONKICHIGAI
badyka
magdalena
mali anđeo
Rib@rnica
Maškarada
Minnie
gugo
KrAlJiCa SuZa
1NJOFRA
THE POWER OF MAGIC
MOJE PJESME, MOJI SNOVI
ZK
obična klinka
zrno gorušicino
MALENA
TILL
CHARLI7
MOJI SNOVI
GOGOO
vrag_s_licem_anđela
riječi tišine ne umiru
BORN TO BE WILD
VJERUJ U LJUBAV
MY DREAMS
CLARISS
G4DURA



.Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket


POKLON OD CHARLOTTE7


ŽANA-LIVIJANA

prije par mjeseci upoznah jednu djevojku
nisam je nikada vidjela a tako draga mi u srcu
ostavlja mi ona uvijek lijepe komentare
u moj život unese neke nove šare


ona se zove Žana
nema ona nikakvih mana
ima i ime Livijana
baš me zanima o čemu ona sanja


ona je meni postala prijateljica
ponekad kaže meni cica maca
sada me zove charlika
nadam se da ćemo se upoznati, da će biti prilika


bit će prilika život je dug
ona će mi uvijek biti dobar drug
upoznat ćemo se nas dvije jednom
družit ću se još više s njom


ovu pjesmu posvećujem Žani-Livijani


CHARLIKA DRAGA, HVALA NA POKLONU!




Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket