zajebanamala

03.04.2007., utorak

Evo me!


Dragi me nagovara na neki post, kao već je i vrijeme, a ja ne znam o čemu bi pisala. Pa kako on mene već mjesecima spominje u gotovo svakom postu, bilo bi vrijeme da spomenem i ja njega.
On je jedno jako dobro biće koje se trudi u svakoj prilici me oraspoložiti, nasmijati i činiti me sretnom.
Nakon dugo vremena osjećam da se ponovo zaljubljujem.smijeh Ponovo su tu oni leptirići u trbuhu kada se trebamo naći, i nedostajanje kada nije kraj mene ( a često smo zajedno pa bi to trebalo nešto značiti)..
Priznajem da me nekada zna i naživcirati pa bi ga istukla, al se suzdržavam jer bi to smiješno izgledalo s obzirom na to kolika sam ja a koliki je on! Uglavnom, osjećam da je ovaj post ispao pomalo glup, ali nemam vremena (veliki je odmor) za neki opširniji i misaoniji, pa ću to ostaviti za drugi put, a sada sam samo htjela dati do znanja da mislim na njega i da nisam zapustila blog!

Puno pusa njemu,kiss i svima vama...mojim najdražim virtualnim prijateljima!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.