zajebanamala

21.12.2006., četvrtak

Ove godine poput mnogih ljudi nemam pojam o tome da će za koji dan Božić.
Nekako mi je sve obično.
Ni vrijeme nije u tom duhu. Nije fora Božić bez snijega.
Još par dana i imat ću malo slobodnog vremena.
Napokon.
Odlučila sam ga posvetiti sebi i jednoj osobi koja nažalost više nije samnom.

S mojim anđelom sam se oprostila prije pola godine, i on sada leži pod zemljom.
Fali mi. Ne prođe sat a da ne pomislim na njega.
Ništa više nije isto. Ni ovaj Božić koji dolazi jer on nije tu.
Prvi Božić bez njega.
On je oduvjek bio moje utočište i davao mi je snagu. Kada bih pokleknula, on me je dizao.
Zračio je toplinom i činio me je sretnom.
Jednog ljetnog dana obavio je moju dušu crnom bojom.
Ali još uvijek mi pripada. I ja pripadam njemu.
I baš ću taj petak, taj zadnji dan škole iskoristiti skraćene satove i otići k njemu.
Baš u petak, jer petak je bio i dan kada je on otišao.
Sjest ću na rub njegova spomenika i pričat ću mu.
Znam da će me slušati, jer to čini i sada.
Smješka mi se s neba i briše mi svojom mekom rukom ovu nestašnu suzu što mi klizi niz lice...

Zauvijek ću te voljeti anđele moj...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.