zajebanamala

28.11.2006., utorak

Kad bi muškarci uređivali Cosmopolitan...

P: Moj suprug zeli probati seks u troje sa mnom i s mojom sestrom.
O:Suprug vam je ocito vrlo odan. Ne moze vas se zasititi pa zeli isprobati i najbolju poslije vas - vasu sestru. To niposto nije problem, dapace, obitelj ce time postati prisnija. Zasto ne biste ukljucili i neke sestricne? Ako svejedno dvojite, dopustite mu da ode s nekom od vasih rodjakinja, kupite mu lijepi, skupi poklon, skuhajte mu fini rucak i ne spominjite taj oblik njegova ponasanja.

P: S mojim suprugom nikad nisam dozivjela orgazam.
O: Zenski orgazam je mit ustolicen od strane militantnih feministkinja koje mrze muskarce. Kao takav, opasan je za obiteljsko zajednistvo. Nemojte ga nikad vise spominjati svom suprugu i pokazite mu svoju ljubav s nekim lijepim, skupim poklonom i slasnim kuhanim zalogajem.

P: Moj suprug neprestano trazi oralni seks.
O: Udovoljite mu. Sperma nije samo sjajnog ukusa, vec ima i samo 10 kalorija u jednoj zlicici. Hranjiva je, pomaze da ocuvate figuru i daje izuzetan sjaj vasoj kozi. Zanimljivo, ali to muskarac dobro zna. Njegova je ponuda za oralni seks potpuno nesebicna. Dapace, oralni seks je za muskarca ekstremno bolan. On tako samo pokazuje koliko vas voli. Najbolje sto mozete uciniti je da mu zahvalite, kupite lijepi, skupi poklon i skuhate fini rucak.

P: Moj suprug previse cesto provodi noci sa svojim muskim drustvom. O: To je posve normalno ponasanje i treba ga poticati. Muskarac je lovac i mora se dokazivati medju drugim muskarcima. Daleko od bilo kakvog zadovoljstva, noc s deckima je vrlo stresna i povratak kuci je pravo olaksanje za vaseg partnera. Pogledajte samo kako je raznjezen i sretan kad se vrati svom stabilnom domu. Najbolje sto mozete uciniti je da mu kupite lijepi, skupi poklon, skuhate mu fini rucak i ne spominjete taj oblik njegova ponasanja.

P: Moj suprug ne zna gdje se nalazi moj klitoris.
O: Vas klitoris nije briga vaseg supruga. Ako se morate igrati s njim, cinite to u svoje slobodno vrijeme. Da biste pomogli obiteljski proracun, mozete se i snimiti kamerom dok to radite pa potom traku prodavati na buvljaku. Krivnju zbog sebicnosti ublazit ce kupovina lijepog, skupog poklona i spremanje slasnog obroka za vaseg dragog.

P: Mog supruga ne zanima predigra.
O: Predigra je za muskarca vrlo bolna. To znaci da ga ne volite dovoljno, jer zasto bi se inace morao toliko truditi da vas dovede u pravo raspolozenje. Napustite sve zelje u tom podrucju i iskupite se kupovinom skupog i lijepog poklona, te kuhanjem finog rucka.

P: Kako da znam kada sam spremna za seks?
O: Pitajte svog decka, on ce znati kada je pravi trenutak. Kada su ljubav i seks u pitanju, muskarci su puno odgovorniji, buduci da nisu emotivno konfuzni kao zene. To je dokazana cinjenica.

P: Trebam li se upustiti u seks na prvom izlasku s nekim?
O: Da. I prije, ako je moguce.

P: Sto se zapravo dogadja tijekom cina vodjenja ljubavi?
O: To u potpunosti ovisi o muskarcu. Vazno je da zapamtite da morate raditi ono sto vam on kaze bez ikakvih zapitkivanja. Ponekad od vas moze traziti i stvari koje vam se isprva cine malo cudnima. Svejedno ih ucinite.

P: Koliko bi dugo trebao trajati cin vodjenja ljubavi?
O: Ne postoji prosjecno vrijeme, ali sve iznad dvije minute je dobro. Ukoliko seks traje krace od toga, vrlo vjerojatno vi pozurujete svog muskarca. Nakon sto je vas partner zavrsio s vodjenjem ljubavi, dobit ce prirodnu zelju da vas naglo ostavi i ode sa svojim prijateljima igrati golf. Ili se posveti nekoj drugoj aktivnosti, kao na primjer odlasku do birtije s drustvom u cilju konzumiranja velikih kolicina alkohola i pokretanja intimne diskusije s ekipom. Nemojte se osjecati izostavljenom dok ga nema, nadjite si posla peruci mu rublje, cisteci mu stan ili cak mozete otici i kupiti mu skupi poklon. Vratit ce se kad bude spreman.



26.11.2006., nedjelja

Novi početak...

Razmišljala sam hoću i pisati o ovome ili ne, i onda odlučila sve prenijeti na «papir». Možda na taj način prebolim.
Nakon dvije i pol godine više nema nas. Sada smo on i ja.
Nemogu reći da me nije pogodilo, jer je. Nije to bilo par mjeseci, tu su bile godine.
Sada bi mi moja mama rekla : Eto dijete, dobila si što si htjela...
Ali jesam li to stvarno sada htjela?
Više nema povratka...
Razgovarali smo i zaključili da je ipak bolje da više nismo zajedno, i ostali smo u dobrim odnosima. Kad razmislim cijelu srednju školu sam bila samo s njim...
Možda je došlo vrijeme da nastane mala pauza, možda je ovo i konačan kraj... neznam.
Došlo je vrijeme da pružim sebi drugu priliku, da pružim drugima priliku, da saznam što mi treba. Za početak trebam složiti neke kockice u svojoj glavi koje su još uvijek razbacane...
Nemogu reći da me ne boli, jer sve me podsjeća na njega.
Prije pola godine sam izgubila najvažnijeg muškarca u svom životu, onda mi je ostao još jedan, a sada sam ostala i bez njega... Kako ironično.


Sada idem dalje.
Uz mene je jedan dečko za kojeg mogu reći u svakom pogledu da je jako dobar, sladak, simpatičan. On je tu za mene sada kada mi je netko potreban.
On je neko novo lice koje me počelo zanimati. Znam da mu je stalo, znam da sam mu se počela jako sviđati, i najviše me boli to što mislim da ću ga povrijediti.
Ne želim to.
Sada nemogu imati ništa, nisam spremna za nove veze. Nisam psihički spremna za to. Nisam spremna za nova razočaranja.
Sada želim samo izaći sa svojim curama ( koje su sada sretne što sam samo njihova), želim njihovu pomoć kakvu smo si uvijek pružale kada je neka zapela...
Sada meni treba ta njihova pomoć. Treba mi da mi netko stalno visi za vratom, da mi netko neda mira, samo da ne mislim. Jer je najgore navečer. Kada legnem u krevet, prepuštena samoj sebi i svojim mislima... Uh kako to boli.
Ali kao što rekoh, okrećem novu stranicu. Neželim misliti o tome. Na mome licu će i dalje biti smješak jer sam dovoljno jaka da prođem i ovo.
A dragi moji blogeri, vi se nebojte da ću pasti u depresiju, jer mene ništa nemože slomiti!

Svima šaljem puse!


23.11.2006., četvrtak

sni moje jave....

Danas je bio tmuran dan, ali ne dovoljno da mi pokvari raspoloženje...
Maštala sam. Maštala sam cijeli dan... I zamišljala...
Zamišljala sam tvoj pogled kojim kada me pogledaš, učiniš da se osjećam posebno...
Na neki čudan način, ali tvoj pogled utječe na mene.
Zamislila sam tvoje plave oči koje se smiju kada i tvoje usne...
Sjetila sam se tvog osmjeha koji je tako nevin i tako blag...
Tada sam pomislila na tvoje usne....
Na te mekane usnice koje tako nježno ljube, koje se igraju mojima, koje me gricnu ponekad, koje me izluđuju....
Mmmmm... želim te sada kraj sebe...
Želim osjetiti tvoje ruke na svom tijelu, želim da me držiš poput najdraže figurice i bojiš se stisnuti me... Kažeš da sam tako krhka i da se bojiš da me ne slomiš...
Nećeš me slomiti, ti to ne možeš...
Samo jednim poljupcem daješ mi do znanja da sam ti posebna. Tvoj dah me topi...
Tvoj vrući dah u toj tmurnoj noći, na mome vratu...
Tako si neodoljiv, baš kao i lik iz moje mašte.
A stvarnost si, ti si moja stvarnost i moja tajna....
Moja tajna se pretvorila u moju maštu.... Moja mašta se pretvorila u moju stvarnost...
Moja stvarnost se još pretvara.....
U siluetu jednog sna iz kojeg se ne želim probuditi....

19.11.2006., nedjelja

Kako uči jedan mladi svećenik....

Jedan mladi katolički svecenik bio je tako nervozan da prije prve mise nije mogao ni riječi progovoriti pa upita biskupa za savjet...
Ovaj mu reče da sljedeći put popije čašu vode sa 2 kapljice votke i odmah će se osjećati slobodnije.
Poslije toga, svecenik se osječao tako dobro da ga više ništa nije moglo uznemiriti.
Nakon povratka sa mise pronađe sljedeću ceduljicu od biskupa...

Poštovani sveceniće, slijedeći put stavite nekoliko kapljica votke u vodu a ne obratno.
Osim toga evo još nekoliko savjeta kako se neki ispadi nebi ponovili:

1. Nije potrebno stavljati kriške limuna na rub pehara.

2. Ormar pored oltara je mijesto za ispovijed, a ne W.C.

3. Ne oslanjajte se više na kip blažene djevice Marije, ne grlite ju više i ne ljubite.

4. Postoji 10 zapovjedi, a ne 12. 12 apostola, a ne 7. Nijedan od nijh nije bio patuljak.

5. Isusa i njegove učenike ne zovemo J.C. i kompanija.

6. David je pobijedio Golijata pračkom i kamenom. Nije ga umlatio i prosuo mu mozak.

7. Judu ne nazivamo kurvinim sinom.

8. Papu ne moramo nazivati El Padrino

9. Bin Laden nema veze sa Isusovom smrti.

10. Sveta vodica je za posvećivanje, a ne da bi se osvježavali ispod pazuha.

11. Nikada se ne smijete tako moliti da pri tome sjednete na stepenice ispred oltara i stavite nogu na bibliju.

12. Hostija nije grickalica uz vino već za vjernike.

13. Grešnici idu u pakao, a ne u p.m.

14. Poziv na ples nije loš, ali ne polku trčeći kroz crkvu.

15. Onaj, u čosku pored vrata, kojeg ste nazvali pederom, kontrašem i tranzvestitom u suknji, bio sam ja...

Nadam se da će slijedeće nedelje ove greške biti ispravljene.

11.11.2006., subota

U koji naslov....

Nagovaraju me na post, a ja ne znam što bi napisala. Sjedim tu za kompom već pola sata i počnem nešto pisati, pa mi bude glupo, pa sve obrišem.. i tako par puta.nut
I ovaj word me počeo sažalijevati, samo što ne zaplače od muke.no
Dobila sam novi nadimak, segestica. Naime, iako ne znam zašto idža me smatra velikim pijancem,hehe!
Idža, to se ja zacrvenim od sreće kada vas vidim, a ne od alkohola!blabla
Zatim, postala sam i šankić... eto wolf me smatra toliko niskom da se na mene možete i nasloniti.
A u biti imam čak 168 cm... dakle sada vidite da i nisam toliko mala!smijeh
A šta ću ja jadna protiv svih, samo im se nasmijem i nadam se da će ova kiša ipak donijeti koji centimetar. Nekako kad sam bila mala mi je više pomogla kada je padala, nego sada. U zadnjim par godina ne vidim da rastem od nje.smijeh

Nego, da.. jako sam sretna u zadnje vrijeme! Napokon mi je zasjalo sunce nakon dugo vremena!

Dragi je napokon došao doma i sad misli da u tih četiri dana može nadoknadit sljedeća dva tjedna..ehhh...
Previše je to vremena bez njega, nekako fali mi, a opet sam i navikla. Tako je bilo i prošle god, a sad me čeka
opet ista sudbina....no

Nego, u zadnje vrijeme puno pričam s ljudima, to mi pomaže.
Osjećam se ispunjenijom.
Kroz zezanciju se potpuno opustim, i to mi baš treba.

Zato pozdrav onima koji me opuštaju wave

A sada i ja da napišem završnu riječ, naime ovaj post je napisan isključivo na nagovor idže i wolfa...

Eto a sada kad sam ga napisala, opet mi neće doći kometirat....rolleyes

05.11.2006., nedjelja

Noćas vodimo ljubav...

Noćas vodimo ljubav, ti na meni i ja u tebi.
Širimo po nama mjesečinu i zvijezde,
njihov se odsjaj sladi uzdasima naših tijela.
Mila držim te za struk i pratim toplinom pokreta,
ulazim i topim se u tvojim bedrima,
a moje usne preuzimaju tvoje grudi
i jezikom maze nabrekle bradavice.

Noćas vodimo ljubav, ti podamnom i ja na tebi.
Ispod naših tijela vri noć
i putanjom milovanja uspavljuje pjev ptica.
Svaki prst utiskujem kožom i ćutim mekoću,
a prepone mi među tvojim gore,
pa me zanose i poput rijeke tečem.
Uzimaš me snagom mora.

Noćas vodimo ljubav, ti do mene i ja kraj tebe.
Uskovitlani zrak pomiče zidove,
sve smo bliži zori koja otkucajima stiže.
Pomiješani sa suncokretima
osjećamo kako se ritam u nama ne smiruje,
postaje žešći i oslobađa strasti našim stomacima.
Jutrom nam liježe ravnica u dlanove.

Zal Kopp



neće me inspiracija, pa sam surfajući netom naišla na jednu pjesmicu koja mi se jako svidjela i odlučila sam ju podijeliti s vama. ovu sam izdvojila među mnoštvom, jer čitajući ju prolaze me neki trnci...
inače, uguglajte ime pjesnika i izlistat će vam se mnoštvo jednako lijepih stihova koje MORATE pročitati jer su savršeni...
uživajte....

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.