zajebanamala

02.07.2006., nedjelja

evo me k vama...

Hej dragi moji...
Nije me bilo jako dugo s vama. Da vam kažem da sam dobro, nisam baš tak.. Al ide..
Počela sam izlaziti, bila sam baš sinoć na rođendanu od best frendice i bilo mi je dobro. Nažalost, dragi nije bio, ali opraštam mu.. položio je matematiku, haha! Napokon..
Nedavno nam je bilo dvije godine, neznam kako ga toliko trpim, haha, šalim se.
Eto, danas vam ne želim pisati o tužnim stvarima, jer i sama na neki način osjećam neki strah od takvih temi, kao da mi se mozak zablokira, ne znam od čega, jel to posljedica svega što se dogodilo, ali nemogu misliti o tome. Eto, sutra mi počinje praksa, poludjet ću.. Sva sreća da je malo zahladilo ovih dana pa se da živjeti..
Javljam vam se tek toliko da znate da sam živa i da sam s vama. Žao mi je što vas nisam jedno vrijeme komentirala, al jednostavno sam bila toliko smotana, i iščupala si žicu od interneta tako da ju nisam znala stavit na pravo mjesto i eto.. Al skužila sam na kraju, pa eto me..
Obećajem uskoro neki novi post u kojem ću vas sve malo razveseliti i nasmijati, i u kojem ću opet biti ona stara. Jer tako želi moj anđeo koji me gleda..
Pusa svima od vaše malene..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.