<body> Chapter XIV. - You're Complicated, Not Me. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (3)
Svibanj 2010 (15)
Travanj 2010 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što je ovo?

Da, otvorila sam novu fikciju jer sam s onom prilično zaglavila. U ovoj ćete fikciji moći pronalaziti više slavnih, a ne samo dečke iz TH-a, Dakle, Tamara, glavni lik priče, slavna je rock pjevačica u bendu Alternativa. Ona će se, zajedno s dečkima iz benda Jurom, Otonom, Svenom i Žacom, kao novopečena zvijezda morati naučiti snalaziti u ovom novom svijetu koji čeka samo na nju.


Likovi

Kako se u priči budu pojavljivali dobivat će svoje opise i sličice ^^

TAMARA

Image and video hosting by TinyPic

Hey, baby, here I am.
(Na slici nije autorica priče, već moja prijateljica koja se čini idealnom za ovaj lik.)



SVEN

Image and video hosting by TinyPic

So starstruck, baby could you blow my heart up?



OTON

Image and video hosting by TinyPic

Womanizer, oh, womanizer, oh,
you're a womanizer, baby.



JURA

Image and video hosting by TinyPic

Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire!



Žac

Image and video hosting by TinyPic

It's my life, it's now or never!



HAYLEY

Image and video hosting by TinyPic

Who knows what could happen? Do what you do just keep on laughing.



TAYLOR

Image and video hosting by TinyPic

Lost and insecure, you found me, you found me.



TOM

Image and video hosting by TinyPic

Come here rude boy, boy, can you get it up?



CreDiTs

design: SpeciaL DesigN

kostur: ldesigns


ponedjeljak, 10.05.2010.

Chapter XIV.

Dovezli smo se do tog restorana u kojem smo se trebali naći s Taylorom. Tom je parkirao auto, odvezala sam se. Vidjelo se da sam zabrinuta.
-Jel sve ok?- pitao me odjednom.
-Nije! Kako može bit ok?- odgovorila sam bahato.
-A...hoće sve biti ok ako ja...ako mu ne kažem za nas?- dodirnuo mi je bradu rukom i blago ju zakrenuo prema sebi.
-Ne znam. Uvalila sam se ovaj put.-, odmahnula sam glavom.
-Sve će biti ok. Ne brini. Al čuj, ako mu ja ne kažem, morat ćeš ti. On mora znat što se događa.-, nasmješio se.
-Vidiš, meni ne bi trebalo biti teško odabrati između vas dvojice jer vas nije niti trebalo biti dvojica! TI nisi trebao biti opcija. UOPĆE!- raširila sam ruke.
-Ne pratim...-, pogledao me stisnutih očiju.
-Ti si trebao biti samo za jednu noć. Samo zabava. Onda bih se ja vratila svom životu. A sad...sad ne mogu odabrati između tebe i Taylora jer...-, zastala sam, a on me i dalje gledao. Zašutila sam.
-Jeeeeer??- otegnuo je i odmahivao glavom.
-JER MI SE SVIĐAŠ!- proderala sam se i okrenula glavu na stranu. Nasmijao se.
-Samo se ti ceri...-, naslonila sam kažiprst na usnicu.
-Znaš što je onaj čudni dio?- zagrlio me jednom rukom.
-Postoji i čudni dio?- okrenula sam se prema njemu još uvijek držeći prst na usni.
-I ti se meni sviđaš.-, dignuo je i spustio obrve na brzinu, -I to je užasno sexy.-, nasmješio se.
-To što se ja tebi sviđam je sexy...dooobro.-, odvratila sam.
-Ma ne to, to što radiš s prstom.-, odvratio je i maknuo ga s mojih usana te na njih prislonio svoje.
-Ali vidiš, za razliku od njega, ja ovo stalno radim.-, nasmješio se kad se odmaknuo.
-Tako si pun sebe.-, odvratila sam i ljutito izašla iz auta. Ne znam zašto sam se naljutila, ali jednostavno sam imala potrebu biti na njega ljuta i takva i ostati. Otišla sam unutra da nisam niti okrenula glavu za Tomom, a išao je odmah iza mene. Tamo nas je dočekao Taylor s već spremnim stolom. Svi smo sjeli, Tom nasuprot mene. Objasnili smo Tayloru da mi je Tom prijatelj. Zatim je došao konobar i pita za narudžbu. Sven i Oton su uzeli rižoto s plodovima mora, Jura i Žac su uzeli bečki narezak, Taylor škampe, a ja jastoga.
-JA ĆU ĆUFTE!- glasno je rekao Tom. Svi smo ga zbunjeno pogledali, a on slegnuo ramenima.
-Šta ćeš kad volim ćufte? S ekstra sosom, molim.-, još zbunjenije smo ga pogledali. Hrana je brzo došla i Tom se hušio u ćuftama. Mi ostali smo kao civilizirani ljudi razgovarali. Odjednom sam osjetila kako me nešto dodiruje po nozi, a onda sam vidjela Tomov pogled, to jest, njegovu podignutu obrvu. Lagano je zakrenuo očima prema WC-u. Pogledala sam ga kojikurachoćeš? pogledom. Zatim je ponovio istu stvar.
-Idem samo napudrati nos.-, rekla sam i digla se.
-Ćufte me nadimaju, moram na toalet.-, s obzirom na njegovo ponašanje večeras nikome nije ništa bilo sumnjivo. Ustali smo se oboje i krenuli različitim putem, a kad smo shvatili da nas ne gledaju potrčali smo prema ženskom WC-u. Upali smo unutra, on se naslonio na vrata, a ja sam navalila na njega. Prislonio nas je na zid i kleknuo. Počeo mi je otkopčavati remen.
-Što radiš?- pitala sam.
-Ne znam, i ja se pitam.-, nasmješio se zločestim osmjehom i jednim pokretom mi praktički strgnuo košulju. Stavio je ruke na moj struk i lagano zadigao majicu te me počeo ljubiti oko pupka. Kleknula sam pored njega i zgrabila ga za glavu te mu prstima prošla kroz kosu. Legao je na hladni pod i natjerao me pogledom da zaključam vrata, pa sam to i napravila. Zatim sam se spustila do njega i poljubila ga jednom u vrat. Svukla sam mu majicu, a on je počeo teže disati. Krenula sam se spuštati njegovim tijelom sve dok nisam došla do hlača.
-Ovoga ćemo te riješiti.-, nasmješila sam se i počela mu otkopčavati hlače.
-Ne, stani.-, rekao je i nalaktio se pogledavši me.
-Ha?- odvratila sam zbunjeno ga gledajući.
-Ovaj put je tvoj red.-, sjeo je i polegao me na pod. Počeo me lagano ljubiti po vratu i podvukao jednu ruku pod moja leđa, a drugu meni pod majicu. Počeo ju je polako i senzibilno skidati povlačeći ju prema gore. Svukao ju je i počeo me ljubiti po cijelom tijelu. Stenjala sam i uvijala se pod njegovim dodirima. Zatim mi je skinuo hlače do koljena i počeo rukom prelaziti preko mog koljena. Svukao je i svoje hlače do koljena te me primio za nogu i stavio sebi na rame. Ponovno se probudila naša životinjska žudnja i privlačnost koju smo gajili jedno prema drugome. Dok smo tako pokušavali biti što tiši, a znoj nam se slijevao sa tijela u potpunosti smo zaboravili na ručak i ljude u drugoj prostoriji. Znali smo da ne možemo dugo, moralo je biti kratko. Upravo smo oboje dosezali vrhunac. Primila sam ga za glavu i nabila mu jezik u usta kako bih prigušila sve ono što se definitivno ne bi trebalo čuti. Izvalio se pored mene, no nisam maknula usne s njegovih, okrenula sam se i legla na njega te ga zažvalila. Još sam neko vrijeme to morala činiti jer on nije pokazivao da se namjerava smiriti uskoro. Napokon je počeo uzvraćati i zagrlio me te počeo trljati po leđima. Nasmješila sam se i ustala s njega.
-Moramo ići. Koliko smo tu?- pogledala sam ga.
-Nekih 10 minuta. Ja ću prvi.-, nasmijao se, obukao, otključao vrata i izašao. Krenula sam se oblačiti, a onda shvatila da mi je potrgao gumb na košulji. I to točno onaj srednji koji je jedini i bio potreban. Imala sam samo majicu bez rukava, pa sam nju obukla, a košulju prebacila preko ruke. Izašla sam van iz WC-a kad sam se malo sredila.
-Di si do sad?- pogledao me Taylor.
-Ma pukao mi je gumb na košulji.-, potužila sam se, a Tom koji je upravo pio zagrcnuo. Zakašljao se, a Oton koji je sjedio pored njega ga je par puta opalio po leđima.
-Jesi dobro, stari?- pitao ga je.
-Da...ma samo sam se zaletio.-, nasmijao se, a Oton nasmješio i nastavio razgovor sa Svenom i Žacom.
-Daj da vidim.-, rekao mi je Tay kad sam sjela pored njega. Nasmješila sam mu se i pružila košulju. Tom se posprdno nasmješio.
-Joj, popravit ću ti to, stalno mi se događa.-, nasmješio se i iz džepa izvukao iglu i konac. Tom je izbečio oči i ugrizao se za usnicu kako se ne bi nasmijao kao luđak. Pogledala sam ga prijekorno.
-Hvala ti, puno mi to znači.-, nasmješila sam se dok se on bavio gumbom i košuljom.
-Imaš šivaći pribor u džepu?- Tom je pitao.
-Da, zato što mi gumbi često otpadaju. Morao sam naučiti zanat.-, nasmješio se nakratko ga pogledavši.
-Ajme...-, Tom je okrenuo glavu.
-Evo, izvoli.-, nasmješio se i pružio mi košulju kad je završio.
-Joj, hvala ti, stvarno si zlato.-, nasmješila sam se i obukla košulju.
-Ništa, i drugi put.-, približio mi se i poljubio u obraz.
-Taylor, mislim da trebaš nešto znati prije nego što nastaviš s time.-, Tom se odjednom uključio. Samo se nadam da neće ništa reći o nama.



| 14 | Komentari | Print | On/Off |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.