< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Travanj 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (3)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

"Noćas bih mogao napisati veoma tužne stihove. Volio sam je, a katkada - i ona je mene voljela." Pablo Neruda, Ljubavna pjesma

Linkovi

Blog.hr
Blog servis
moj prijašnji blog

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

četvrtak, 03.02.2011.

I onda sam otvorila oči... Bio je to san koji se dogodio davno, davno prije.

Bila je to zimska, hladna noć. Odveo me na najljepše mjesto (barem meni) u Zagrebu. Pričali smo. Pogledavali se. Oko nas je bio samo mrkli mrak i tišina. Kroz grane se nadzirao mjesec i nekoliko velikih zvjezdica. Odjednom, oboje smo ušutili. Pogledi su nam se sreli... Njegove oči, njegov duboki pogled... I moj osmijeh. Dodiri. Približavanje. I poljubac. Strastven. Pun ljubavi. I opet njegovi dodiri. Uzdasi. Njegov dah na mome vratu... I onda sam otvorila oči... Bio je to san koji se dogodio davno, davno prije.
Ne znam zašto, ali uvijek na ovaj dan misli me vrate natrag na tu večer. Uvijek osjetim njegov dodir, njegove usne, njegov dah. Uvijek mi se sve čini kao da se upravo sada događa. Tako je stvarno i tako mi godi...
Prošle su već 2 godine od tog događaja, a meni i dalje svaki put srce zatreperi kada ga se sjetim.
Iako tvrdim da sam ga zaboravila, znam da u meni još postoji onaj tračak nade koji mi govori da će se vratiti... Ipak, da sam ga zaboravila, ne bi stalno posjećivala to mjesto.


|Komentiraj 9| Printaj| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>