04.10.2006. / srijeda

sam da se javim....

Kak da pocnem....pa bok.kak vidite blog nisam obrisala..ipak cu ga nastavit pisat,mada ga u zadnje vrijeme vise ne pisem nego kaj ga pisem.al potrudit cu se pisat ga sto cesce.jos uvijek ne znam o cemu da pisem,dal da nastavim pisati nekaj o bendovima koje slusam ili da pisem o sebi i svom zivotu.....o bendovima mi se i neda bas pisat jer mi se neda smisljat nista pametno,nemam nikakve inspiracije niti poticaja da napisem nekaj kaj bi netko drugi htio procitat...a o svom zivotu,opet tko bi htio citati o tome?al moram priznat....zadnih 15 dana je bilo prilicno zanimljivo...uspijeli su mi se nanizat tak lijepi dogadaji....prvo sam se posvadala sa starcima i rekla sam im da cu pobjeci od kuce ako me ne prestanu psihicki maltretirati jer vise nisam bila u stanju niti ici u skolu koliko sam bila zivcana i ljuta na njih.pocela sam markirati.....uspijela sam nakupit lijep broj neopravdanih....kad su starci saznali da markiram zakljucali su me u podrum....ja sam razbila prozor na ulaznim vratima i pobjegla....bila sam par dana u rovinju kod frenda....kad su me starci uspijeli nekako naci,opet su me zakljucali,ali ja sam se stalno svadala sa starim tak da su me izbacili iz kuce....al doslovno izbacili,bez mobitela,hrane,icega,spavala sam dva dana vani na hladnoci....ma smrznula sam se.onda su me opet starci odvukli kuci....i sad sve opet pocinje od pocetka....opet me zivciraju i tjeraju da jedem,ucim....jedina utjeha mi je odbojka.ful sam se uzivjela u to,ne znam zasto al postala sam nekako opsjednuta tim jebenim sportom,imam osjecaj da je to najbolji nacin da se ispusem i izbacim iz sebe sve te negativne vibracije....

to je sve kaj cu napisat za danas jer mi se neda vise.tnx na komentarima.pozzz

- 18:08 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.