12.08.2006. / subota

Welcome To the Jungle

Prva pjesma na albumu "Appetite for Destruction",i sam naziv govori previse....Welcome to the jungle....To zapravo moze znaciti par stvari.Dobro dosli u New York,jako mocan i elektrican grad,u kojem je svaka nova sekunda posebna i uzbudljiva.Dobro dosli u fantastican svijet rock 'n' rolla,jer ono,tko nije poslusao pravi rock nema pojma kaj je muzika.A pod rijec "muzika" ne mislim na one pjesmice koje se vrte po mtv-u,tipa...I wont you and only you....I love you....pinki svijet sa umisljenim pjevacicama(necu nabrajat kojima jer ih ima fakat previse).Pod rijec "muzika" mislim ono pravo....na onaj osjecaj kad recimo cujes svoju omiljenu pjesmu koja je tak dobra da ti trnci prolaze po cijelom tijelu(npr. Slashev solo u pjesmi Don't Cry),cim ju cujes odmah se sjetis genijalnog solo nastupa gitarista ili uzvika publike.To je za mene muzika,a ne ova sranja koja su danas sve popularnija i popularnija.Uglavnom.....malo sam skrenula sa teme.....O cemu sam ono pricala,tj. pisala...aha da,Welcome to the jungle.....naslov moze znaciti i dobro dosli u okrutan svijet u kojem je svaka minuta borba za opstanak,jer ipak treba bit faca pa se ne nafiksat dok to rade svi zivi oko tebe.

Jedna je stvar sto posto tocna....Welcome to the jungle znaci dobro dosli u najvjerojatne gunse i njihovu glazbu,jer koliko god su oni sranja radili(bilo ih je jako jako jaaako puno),izdali su 4 originalna albuma koja su bila mega popularna.Vjerujem da ne postoji covjek od oko 20-30 god a da nije cuo za gunse.Nema sanse da ga nadete(osim ako je turbo zaluden narodnjacima....)

I da jos stavim par slikica.....


Alx u spotu za pjesmu Welcome to the jungle




jedna zajednicka....




nije Slash tak strasan.....


e da,da ne zaboravim......madgirl rodena sam 10.5.,a kaj se tice onih slika,skuzila sam maloprije da prelaze preko posta pa sam ih maknula....
tnx na komentarima

- 17:03 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.