The Last Broadcast

nedjelja, 24.06.2007.

Sretno narodno ljeto bilo!


Danasnji rezultati sportske prognoze:

malerisanje 1 : ja 1
kuvanje i pecenje 2 : ja 2
narodna muzika 5 : ja 5
ljeto 0 : kisurina 6 (ko da, recimo, nogomet igraju Mauritanija, u ulozi ljeta, i Hrvatska, u ulozi kisurine)

Osim stono cemo oficijelno uskoro imat drugog vodju u istom krznu, spomene li mi jos itko ljeto probost cu ga parangalom. Ili rascerecit motikom. Ljeto. Sta ljeto? Kad sunce proviri, ukuhas se ko marmelada ili rakija u kazanu. Kad mlade djevojke naglo pozgodne i otkrivaju se ko najnoviji spomenik na priredbi, a stare babe poput mene jos vise orone i zakrabulje se (bogami, na plus 16 u ovoj zemlji sa kisom i treba da se zakrabulji). Jedino sto mi preostaje jest da se ukutrim unutra i proslavim nedavnu cistku (stono od bespotrebnih stvari koje upotrijebila nisam otkako se razulareni majmum preobrazise u pitomog covjeka, stono od zahrdjale krame koja se emocionalnom naziva) knjigom u kojoj su tiskana neka slova koja prelaze u rijeci, a rijeci u recenice, te razgalim njegovim i njenim pjesmama zvonkim. A da ne morate vi, izabradoh i popularnije nazvanog top devet, za ugodne dane ljetnije. Zajednicki lajtmotiv nevjere, casa koje se drobe i lome, zena-zmija i muskaraca-ranjenih lavova provlaci se poput tanane, ali fine paucine kroz sve njih. Ukoliko me to cini seljacinom u bilo kojem obliku, onda mogu reci da sam izuzetno sretna, ali istovremeno i povremeno mizantropicna seljacurda.

Bacio si casu,
razbila se sva,
ne treba ti ona,
ne trebam ni ja...

Omadjijala me Semsa, sta sad...

Mi se volimo - osim optimisticnog raspolozenja, prisutan je izuzetno zanimljiv modni fenomen. Kod svih petero njih.
Miko, druze moj - varljiva i prevrtljiva zena kao motiv koja zeli zavadit stara prijatelja dva. Posebno obratiti paznju na promjenu ritma u sredini. Naucih sasvim solidnu imitaciju prelaska, kompletno sa grlenim pjevom. Cestitke meni.
Nek puknu dusmani - za miroljubive ljude. A istovremeno jos jedna interesantna modna studija.
Rekla si da me volis - apsolutni klasik u kojoj glavnu ulogu igra nevjerna zena koja laze i skriva istinu ko stonoga noge. Preporuca se slusanje najglasnije.
Sreli smo se mnogo kasno - nesretna ljubav u krivo vrijeme. Univerzalno.
Prvi sam ljubio njene oci - ah, te nestasne i preljubne zene! O cemu bi se pjevalo ako ne o nama?!
Ej, otkako sam se rodio - zla sreca od kolijevke pa do groba. Plus dodana i zena koja ostavlja. Jedna muha = dva udarca.
Razbio si casu - Klasicna Semsina interpretacija zanimljive metafore.
Ne, ne, ne - Semsin prakticni savjet i pouka za sve mladjahne djevojke. Ko stono jedan komentar rece, udri, Semso!

Da, i pripremit se valja za proslavu tisucljecnice zavrsetka male mature iduce subote. Da, tisucljeca ili dva. Odnosno, kada krapinski pracovjek tabase onijem krajevima u kojima cu se uskoro naci. Stono bi znacilo da postoji i ona velika. Matura, to jest. Ali pocnimo od malenog ka velikom.

- 19:00 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there