The Last Broadcast

nedjelja, 28.01.2007.

Sretna u sijecnju. Di su vrapci???


Odlucila sam se na radikalan potez kojem bi mi pozavidjeli svi moguci radikali svijeta: objavih rat kukumavcenju! Dakle, nema vise da cmrljim, cendram, duboko uzdisem, primam se za glavu i vrtim istom u nevjerici i oh-tako-okrutnom-zivotu-i-sudbini-kletoj. Nema vise krokodilskih suza da ronim kad cujem onog gnoma od covjeka Timberlejka (Cry Me A River) - da, da, mizerija od covjeka koji me natjerase na takve rigorozne mjere. Nema vise busanja u prsa u predjelu srca i ridanja kako je zivot veliko, okruglo sranje koje eksponencijalno raste sa godinama, bojom kose i dezenom tapeta koje covjek ima u hodniku.

Izvukoh imaginarnu kuburu i sve ovo gore spomenuto ustrijelih ko lovac Luka fazana u letu. Ne dira me ni to sto mi se paucina nahvatala po okvirima modernisticko nastrojenih slika koje vise po zidovima; sto mi prasina doslovce cubi na grkljanu i ceka moju zadnju nepaznju da me posteno stisne i udavi me. To sto cu se u srijedu zasigurno obrukat na jos jednom razgovoru za novi poso. To sto i sutra moram radit kad inace ne radim. To sto postoji mogucnost da nestanem u vlastitoj zimskoj trbusini koja mi se nakupila u zadnjih par tjedana. To sto OPET po 2452. put propustih Fischerspooner lajv. Bez obzira sto za onu neku rabotu u kojoj se dvoje ljudi kinje i znoje (stono upraznjavah, mislim, negdje u 3456. godini prije nase ere) mislim da je rijec o novoj tehnici zavarivanja i lemljenja lemlicom. To sto je jos uvijek antipaticni sijecanj. To sto Vincent Gallo vise voli strkljaste plavuse bez sisa nego mene. Nema tangente, ne tangira me, ravno ko pruga Brcko-Banovici. Zen budizam i pleonizam. Samo sreca i veselje.

E, a sad bi valjalo poc dovrsit usisavanje te ine prasine. Ovo je 'vako rascepusano nalaprdano u pauzi izmedju usisavanja dnevne i spavace sobe. Jos mi samo fali da zacvrkucem kako smo svi mi lijepi, pametni, talentirani (ne mogu naci taj lavor, djavo nek ga nosi), u onom Oprah-doktoretina Fil stilu i pitat cu se kojih sam se ludih i podgrijanih gljiva najela. Nit mi je Gruzijac predlozio da se razvede i odvede me u Tbilisi kao novopecenu zenu. Nit sam se preko noci preobrazila iz krastace u zabu (stono bi ipak bio korak, iako nedostizan, prema naprijed).

Sretno slusam. Depresivcima i inima ulaz zabranjen.

Aerosmith - Eat the Rich
Prince - Let's Go Crazy
The Cure - Just Like Crazy/Why Can't I Be You?
Ash - Burn Baby Burn
Beach Boys - Wouldn't It Be Nice?
The Knack - My Sharona
Rick Springfield - Jessie's Girl (usprkos tome da jadni Rick 'oce da je zena zaljubljena u njega, a ne u najboljeg prijatelja, eh, ta vjecna neuzvracena ljubav)
Zdravko Colic - Glavo luda
The Fratellis - Henrietta
Daft Punk - Crescendolls
Tom Tom Club - Wordy Rappinghood

Dabogda crklo kukumavcenje, kukanje, kukanluk, cendranje, ridanje i ostale popratne nuspojave!





Sve je nemoguce, stono bi reko moj Zdravko.

- 16:00 - Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there