The Last Broadcast

subota, 06.01.2007.

Kulturna, hranoljubiva, uljudna, profinjena, udomacena, sa manirima


I sad kaze on meme. Sta meme? Tipfeler jer je mislio na mene? Meme, samo bez onog circonflexe naglaska na prvom e (znaci isto na vrancuskom)? Kakvi su ovo bakraci? Ko me 'oce nasamarit? I sad kao cita se mim. Sta, Mima Jausovec? Trebalo mi je par minuta da se oporavim i shvatim o cemu je rijec. Nikad cula, ali kad se ide grlom u jagode onda sam uvijek tu u prvim redovima.

Ma kakve web aplikacije koje su mi promijenile zivot!? Mujo pojma nema sto, gdje, kako. Danas jedva skuzih kako promijenit password na poslu (i to nakon pola sata dubokog mozganja i prebiranja po svemu i svacemu, a kamoli web, pa jos aplikacija).

A o sebi fala bogu mogu uvijek nadugacko i nasiroko. Pa cu se priklonit jednostavnijoj opciji. 5 stvari koje niste znali o meni.

1) Obozavam kopat nos svim snagama. Svoj. Bilo kad i bilo gdje. Na poslu. U autu (dok vozim, dok cekam na semaforu, dok pokusavam zgazit pjesake na zebri). U krevetu (prva stvar koju napravim kad otvorim one moje oci snene ujutro). Cisto blazenstvo. Kategorija: odvratnost.

2) Kladim se da sam zena jedna i jedina (a mozda i sire) koja voli tripice. Fileke. Iliti na slovenskom vampe. Usprkos tome sto ne volim ovce, jagnjad i slicne papkare. Takodjer obozavam bijeli luk (oliti cesnjak) i luk (crveni, crni, mladi, stari, you name it). Kategorija: odurnost i smrad.

3) Znam strikat (ali ne znam oduzimat za rukave), vest goblene (one sa koncem i one sa vunom), zakrpat musku carapu, zasit otpadnuti gumb. Ne znam heklat, to jest kukicat, skratit hlace, prostepat bilo sto na bilo kakav nacin. Kategorija: domacinstvo i kucanstvo.

4) Nesudjeni sam pantomimicar. U srednjoj skoli pohadjah tecaj pantomime u bivsem OKC-u koji je vodio covjek. Gdje se trackah sa bijelom bojom po licu te uvjezbavah predstavu koja nikad izvedena bila nije. Niti ce ikad biti. Kao bajka o nekom konjaniku i misterioznoj spisateljici koja cami u kuli babilonskoj. Pa me konjanik ko fol trebao izbavit i spasit. Kategorija: nesudjena slava i hvala.

5) Preglasno se smijem. Odnosno, rokcem. Zabacim glavu. Vide mi se sve olovne plombe, plus jezik, plus onda dobijem vrlo neestetsku duplu bradu. Kategorija: stil i ljepota.

6) Zapadnem u apatiju kad se pojavi ista vezano uz SajFaj. Star Trikovi, Frikovi i ostalo zvijezdje i prazvijezdje - radije da se pitroida najedem. Jedino sto probavit mogu bez grceva jest Gallactica (ona originalna gdje je onaj bozanstveni Apollo, aka Richard Hatch, uzrok mojih ranih uzbudljivih snova - cak kemijskom olovkom napisah ime koje se njegovim zove na zidu u roditeljskoj kuci). I Kubrickova Odiseja 2001 koju prvi puta do kraja odgledah, erm, 2001. u jednom rotterdamskom hotelu. Prije ne dospijeh dalje od trenutka kad Hal pocinje pizdit. I onda ga cuh kako pjeva Daisy, Daisy. Izmamivsi mi suzu ili dvije. Jedna od najdirljivijih scena u povijesti filmografije. Kategorija: opca (ne)kultura.

To je sest. A pet nije sest. Ni sest nije pet. Sta se moze!

- 23:00 - Komentari (57) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there