The Last Broadcast

ponedjeljak, 18.12.2006.

Demis Roussos ponovo jase


Imam modricu na desnom koljenu. Opet. Modrica se znam nakupit ko tvornica u stecaju dugova. I to bez da znam. Pa ih obicno otkrijem ili dok se pracakam u kadi ili dok se trackam raznoraznim kremama. Kao, pa otkud sad ovo? A modrice su ono, pozamasne. No, za ovu zadnju u nizu znam kako, sto, zasto, kada, gdje. Zato jer pokleknuh. Ali onako pravo. Kleknuh na pod. Odnosno, pokleknuh i kupih kaftan-haljinu.

Kaftan ko kaftan. Zapravo, nije kaftan, ali kao da jest. Rezultat je isti (Demisrusovski). Krije se pod nadimkom ova haljina. I najmanji broj na meni izgleda ko da sam ispljunuti Demis Roussos. Sto nije dobar look, nikako. Osim Demisa na pamet mi padaju jos opisi poput knedla; napuhana lopta; bova; cunj za kuglanje; strava; uzas; strahota; idiotluk (specijalista sam za ovo zadnje); trudnica (slobodnom kalkulacijom uzroka i posljedica znacilo bih da sam barem u 6. mjesecu, a nisam, osim ako nisam medicinski fenomen, sto je isto moguce jer sam svakakav ostali fenomen - jer sam naprosto jedinstvena). Ko da da sam gromada od 95 tona, a ne krhki cvjetak od jedno 54 (plus - minus 1).

Te je svezujem i podvezujem preko ledja sa svim raspolozivim vezicama (takozvani empire stil gdje se veze tik ispod sisa i ukoliko nemas nula cijela pet kila izgledas ko komad uzeglog maslaca zaboravljenog ispod pulta). Hm, previse se vidi ispod V-izreza. Da suspregnem preobilato pokazivanje koze oblacim nesto od kasmira sto me izuzetno pika, a ne bi smjelo jer je ko fol kasmir. Te je isprobavam preko uskih hlaca, kao svaka moderna i modno (ne)osvijestena djevojka danasnjice. Marginalno bolje izgleda, ali slika bove na koju je zavezana brodica mi ne izlazi iz glave. A tek slika Demisa u punom sjaju!! Ne mogu se oteti dojmu da Demis i bolje izgleda. Mozda je to bozja kazna za to sto su moji jednom davno bili ponosni vlasnici jednog od hit singlova inog? Svakakvi se grijesi iz proslosti covjeku mogu o glavu obit. I tako zaradih modricu.

Krvi mi Isusove sto sve necu u zivotu probat??!

Znam samo da cu jest sarmu u subotu. Sve ostalo je irelevantno.



Nije kaftan. Kaput je.

- 20:30 - Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there