The Last Broadcast

utorak, 26.09.2006.

Fahrenheit 451 u mojoj dnevnoj sobi


Odlucila sam izbacit police sa knjigama. Odnosno, odlucih izbacit knjizurine. Koje mi zapremaju jedno cetiristosedamdeset kubika prostora i savijaju mi police ko najjaci muskarac gvozdje. O tavanu ne zelim prozborit niti jednu jerbo kad/ako ga ikada pohodim odmah me jedna opauci u glavnu kost (kost glave, da se tako izrazim) i posalje me u polu-nesvijest.



Polica lijeva.


Pa tako i veceras. Nesto kopam, orem, gnjojim, zalijevam i zhetem kombajnom po policama trazeci bas tu neku knjigu koju nikako da nadjem i na koju se bas sad bijah nameracih. I izazovem lancanu reakciju sa dugoseznim posljedicama: srusih sve sto se na trecoj polici odozgora nalazilo. Ukljucujuci i par onih tvrdokoricnih (uh, sto njih obozavam - najmilije su mi) koje se stropostase na moju nozicu krhku. I zvajznuse me koliko su duge (jako) i siroke (puno) i tvrde (to najvise). Propsovah i majku zemlju i svih 2 svetaca sto ih znam nabrojat! Majku im njihovu tvrdokorasku, mene su nasle da zajebavaju i muce!





E, pa u tom supertrenutku doslo mi da budem Bradburyjev Guy Montag i da sve spalim (i polijem kiselinom, da malo digresiram od Montaga) onako sa gustom, da ne ostane NI prah, NI pepeo. Da ostane nista! I da sa onako zlim grohotom popratim tu ceremoniju unistavanja. Pretvaranja neceg u nista.

Tako mi i treba kad ne znam diskriminirat izmedju losih i jos losijih knjizurina. Za svakog Shawa, Brechta i Hardyja i Nortonove antologije poezije (ostaci iz zlatnog fakultetskog doba kad, vjerovali ili ne, pune 2 godine gulih knjizevnost, uz srednjevjekovnu povijest i grcku civilizaciju) nadje se jedno sedam-osam ispovijesti raznoraznih grupi djevojaka, jedna biografija Liberacea. A vec radim cistku da mogu strpat Nikki Sixxove heroinske ispovjesti. Mislim, znam si odredit prioritete, to je sigurno.

To me sigurno onaj s visoka kaznjava za tako dobar, ukusan i profinjen ukus, kao i u knjigama, tako i u muzici, jelu, ljubavi (ah), zivotu opcenito (oh).

Dakle, nacijepat cu sve police (doduse, iverica su, valjda iverica gori dobro poput prave bukve ili brezovine), sve knjizurine i grijat se ko bogati penzioner (oksimoron!) do dana sudnjega. Dosta je ovog knjiznog terora!

- 22:35 - Komentari (41) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there