The Last Broadcast

utorak, 20.12.2005.

Strah i prijezir na Oxford Streetu


Dodjoh. Vidjeh. Kupovah. Poludih. Obnevidih. Bijah omadjijana u Selfridges. Milih brzinom najsporijeg bica na kugli zemaljskoj. Hiperventilirah od panike sto ne imadoh pojma o cemu se zapravo radi. Sto bijah muva bez glave. Sto, umjesto da kupujem za druge, kupih sebi svega i svacega. Potpuni raspad sistema.

Zabijah si glavu u pijesak koliko god je bilo moguce. No, kucnuo je i taj cas ludjackih kosulja, odnosno, odlaska u Oxford Street tjedan dana uoci Bozica. Oxford Street je, za neupucene, glavna shopping ulica Londona koju treba izbjegavat ko djavo tamjan u svako doba dana/sezone, a kamoli sad.

Meditirah. Pijah kamilicu. Masirah se. Relaksirah. Sve u svrhu potpunog zen-om stanja. Sve je bilo pazljivo iskonstruirano. Isplanirano. Na foru: udri, dodji, unidji, kupi, svisni. Prva ulupina u pazljivo planiranoj ofenzivi: moj gejpeder. Te aj da se nadjemo, te pricat cu ti o gejpederskim orgijanjima (na ovo su se moje usi nasiljile), te nudera jos sam u gacama, nisam se ni obuko. O, Gospe moja. A sta cu jadna, moradoh ga uplanirat u plan.

Kao slag na kraju rasporih nokat na malom prstu lijeve ruke. Rasporih ga do krvi, duboko, duboko. Krvi ko u prici. Vristanja ko u horor filmovima. Boli ko na inkviziciji. Evo, priznajem, cak pustih po koju suzu. Nije bila radosnica. Postadoh invalid posto sam lijevak. U svoj strci zaboravih stavit flaster pa jadni prstic moj moradoh zamotat u papirnatu maramicu. Moj gejpeder se zgrozio vidjevzi plavo-crno-crveni batrljak, ali je i suosjecao kako samo gejpederi znaju. Kupio mi je ogromnu salicu gingerbread kave sa brdom slaga. Onda cuh sve o gejpederskom orgijanju. To mi je malo popravilo tmurno-cemeran dan.

Slijedilo je iskustvo poznatije pod imenom shopping. Nije nimalo bilo ugodno. Sa svakom prolazecom sekundom osjecah sve veci nemir u sebi. Zivici su mi popustali ko lastik na gacama. Probijanje bozicnih hordi je tezak zadatak, a pogotovo kad se covjek zapravo moze sluzit samo jednom rukom. I pola druge jerbo na ovoj drugoj nokat visi na malom prstu kojeg ne mogu otpilit jerbo je tako duboko puko da neima sanse da ga pogledam, a kamoli dotaknem.

Hipnotizirana u Selfridges htjedoh pokupovat citav drugi kat bez obzira na sve. Za jednu milisekundu cak mislih da Bozic i nije tako losa stvar. Ali ubrzo se otrijeznih. I brzinom sporog metka izletih vanka.



Selfridges


Bilanca svega? Par vrecetina sa ni sama ne znam cim. Cin je kulminirao u Urban Outfitters gdje se posteno nagradih za muke Tantalove (i jos uspijeh utegnut sise u srednji broj, aka M): vrlo prikladne 2 majice kratkih rukava (ne znam da li da ih nosim sa sobom doma jerbo ako mi ih mate' vidi odrec' ce me se - nosit kratke rukave po zimi, ajme, Gospe moja! Ali jebo sve, zato postoji centralno grijanje, majku mu) na kojima velikim slovima pise Compton i Nashville. Nikad od mene uodijeljene (ona koja nosi odijelo, op. a.) profesionalne zenet'ne. Malo me to i brine.

Na kraju mi je prekipilo ko pokvarenom ekspress loncu i pokupih se u oazu pripizdine moje donje. Osjecah se gore nego da radih prekovremeno na poslu. Slijedeci izazov: potrpat sve to u kofercinu. Odnosno, potrpat i spakirat se u roku od 2-3 sata danas navecer. Jer sta cu uzimat danas slobodno kad mogu radit, jel', pa jos fino dizat se sutra ujutro u 4 sata? Ma milina i divota!

Jako vazan PeEs: po prvi puta da me netko nazvao princezom!! Vozac taksija. 'Ello, Princess! (pomnozite to sa reskim cockney naglaskom). E, pa sad, svaki pocetak je tezak.

- 11:16 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there