The Last Broadcast

nedjelja, 13.11.2005.

Cimer (u duhu), Brus, Marisi, ja, Romina & Al Bano i tjeskobna atmosfera koja tek slijedi


Docim sam ulila kipucu vodu u praznu salicu sa zlicicom secera, umjesto u cafetiere (i to u subotu u 6 ujutro kad moradoh na posao sat vremena ranije nego obicno), znala sam da nece biti dobar dan. Kad sam odlucila metnut tanasnu, sljastecu majicu bez rukava na sebe i povrh toga nazovimo trendy jaknu (Bruce Springsteen style, stono ju je Sved bio nazvao) u sred studenog, znala sam da ce biti jos gore nego zamisljah u vlastitim horror snovima. I bijase. Smrzavah se u ime necega sto prostim imenom nazivaju moda. Kaput mi nekako nije pristajao uz buducu krkacinu. A i htjela sam da me Cimer vidi bez kaputa. Mozda mu tako konacno pokrenem ono nesto. No, ovo je pra-epski spjev gargantuanskih omjera, tako da je ovo tek prvi dio.

Prije nego zazvonih na Marisinu tablu zamahnuh grivom par puta, tek toliko da mogu nastavit sizifovski posao poznatiji pod kodnim imenom Cimer. Sve sto cuh preko interfona bijase Marisina dreka "OTVARAM!", a moja "DOBRO!" Par prolaznika se bilo okrenulo, ali sta je to u odnosu na cinjenicu da me je cirka nekih 5 sekundi dijelilo od najzgodnijeg gejpedera IKAD!?

Krocih u odaje istovremeno sa zebnjom i laganim uzbudjenjem. Srce mi je plaho titralo. Marisi, baba vracara kakva jest, sa zlurado-seretskim smjeskom odvraca: "Cimer ti je priredio iznenadjenje!" Gutam raznorazne knedle i gubim se u prposnoj ugodi. A Marisi ce slavodobitno: "Nema ga!"

Picka mu materina, derem se u sebi, u mislima uzimam sacmaricu i nisanim na imaginarnog glinenog goluba. "Ali toplo te pozdravlja i porucuje ti ovo-ono-drugo-trece." Pozdravlja? Mene? Oh, violine i ostali gudacki instrumenti svijeta!! I jos mi porucuje raznorazne savjete? Posezem za papirnatom maramicom i gusim se od silnih emocija u sebi. Ali Marisi ne pokazujem to, nego samo frajerski slijezem ramenima i nezainteresirano odvratim "A jel'?" Navodno da ga je skoro umorila notornom lazi da cu spavat na njegovom madracu. Nije mogo vjerovat i pito ju je sa psece tuzno-suznim ocima "A di cu ja onda spavat?" Mislim, oli nema zericu mozga u gejpederskoj glavi? Pa sa mnom, tikvane!! Ali treba ga lagano i oprezno pripremat te obradjivat i za taj dan. Koji ce kad-tad doci. Znam ja.

I tako, Brus se bio pojavio u kadru, iscmakao me po obicaju i onda Marisi i ja udri po iTunes. Navodno Marisi ima izuzetno istancan muzicki ukus. Skoro pa poput mene. Tandrkale smo po svih 234 pjesama. Brus je kolutao bjeloocnicama. Arlaukale smo, repale smo, Marisi me ucila rep terminologiji. Rekla je da ce me slijedeci put pitat, tako da moram naucit do tada. Rece mi Marisi, "Nu, vidi, ovo je pjesma za tebe" (Dado Topic - Makedonija). Ja samo buljim i slijezem ramenima. Ne'am pojma, odvratih. Za oko su mi posebno zapeli Bon Jovi i Van Halen koje sam odmah downloadala cim sam se vratila u pripizdinu. Ako bih pruzala otpor, Marisi je znala kako da me obrlati: "To i Cimer slusa." To bi bilo dovoljno da mi se oci zamute i da odmah stavim sve na svoju listu. Kao recimo, LCD Soundsystem - Daft Punk Is Playing at My House. Mislim da sam povukla crtu kad je spomenula Rominu Power i Al Bana u "Felicita". Nije imala Renea i Renatu. To sam joj malo zamjerila. Rekla je da ce nabavit. I bolje joj je da ih nabavi.





Naravno, pokusala mi je prodati muda pod bubrege u vidu Pedeset Centi. Ali uspjesno sam odolijevala ovakvom neprijateljskom pokusaju infiltracije. Iako sam bila primorana odgledat citav video od Terror Squad - Lean Back. Kompletno sa pickama koje se prce po autima, bacaju novcanice u zrak, imaju dijamant ugradjen u malim noktima i cije sise su gole, ali su ofarbane u Louis Vuitton logo. Oblio me bio hladan znoj, ali sam izdrzala.

Spasio me bio Brus ponudivsi me pivom. Prvo sam se neckala jerbo nisam htjela ispast pijandura, ali tesko je zabu u vodu natjerat. Onda se poceo spustati lagani mrak na ovu izuzetno svjetlu vecer. Brus je mahnito trazio kljuceve po stanu, Marisi ga nije jebala ni 34 posto, Brusu se sve vise i vise dizao zivac, bilo je oko 20 sati, a rezervacija za krkacinu za 20.30. Napetost je rasla. Marisi nije mogla navuc lijevu cizmu. Ja sam bila cemerna jer nije bilo Cimera.

Sve je izgledalo kako ce se vesela vecer subotnja pretvorit u zlo i naopako. No, to je tek bio pocetak. Uvertira. Kao kad se spusta zlokobna oluja. Zajedno sa grmljavinom i gromovima. Strepite do slijedeceg nastavka.

- 13:16 - Komentari (44) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there