The Last Broadcast

ponedjeljak, 19.09.2005.

Brus, Marisi, Xiola, Cimer, Fidel i utegnuta picka


Da pravo kazem, ne idjase mi se na krkacinu. Opet me fatala neka prehlada, morala sam radit i ne imadoh vremena utegnut se ko postena picka. Pa sam multitaskala, pri tome lakirajuci nokte na nogama u drecavo ljubicasto na radnom stolu, istovremeno jos komentirajuci Marisin zadnji post. Dobro, koordinacija mi radi.

Busom se uprtih u Marisine i Brusove (i Cimerove) odaje jerbo ne mogah 'odat u ovin cipelama. Ijopet se natandrcih na zvono joj, prije toga namjestajuci ogromne suncane naocaletine kulerski preko glave, da mogu omadjijat Cimera. Marisina lozinka na zvonu: "UNIDJI". Iscmakah se sa njom. Iscmakah se sa Brusom. Pih, ko da sam dosla da njih dvoje vidim? Di je Cimer, bogati, micite mi se s puta. Kad ono, zasjednem na futon, a ovaj se pojavi u razdrljenoj kosulji na strafne (dlakav je po prsima) i milo pozdravi. A bit ce da sam blejala poput lude Mare jerbo sam cak vodila i pristojnu konverzaciju sa njim. Majke ti, zasto si gejpeder, mislih kukajuci i naricuci u sebi? Nije me iscmakao, ali to je samo pitanje dana: prvo madrac, pa sad konverzacija dulja od nice to see you again. Sto je slijedece? Dodji de Xiola da mi izmasiras malo ledja? Ne ovdje nego u mojoj sobi: na MADRACU. Uf.

Posto me Marisi nije jebala pola posto (osim sto me je snebivala pokazujuci mi tipicni brazilski bikini srednje i male velicine koji bi meni eventualno pokrio nokat), Brus se fino ponudio da bude onako jedan pravi domacin. Pa me ponudio pivom. Mozda se malo sledio kao pravi Latino muskarac kad je vidio da zensko pije pivo, ali jebo sad to, mislim si, barem nije aloe vera sok sa kojim me Marisi morila zadnji puta. Onda me ponudio sa nekakvim cudnim zarolanim cigaretama. Pridruzio nam se i Cimer, na moje sveopce veselje, a Marisi je samo kolutala ocima jerbo se jos morala sminkat i upicanjivat. Nisam znala sto me snaslo kad vidjeh sto je natandrcila na nozurine: pete od kojih je skoro bila visa od Brusa. Dramila sam da ne mogu 'odat 50-ak metara od stana do restorana jerbo da me zuljaju cipele, a Marisi je samo frknula glavom i point blank natjerala i mene i Brusa da neka vec jednom izlocemo to pivo. Znala sam da Cimer ne ide sa nama pa sam se namjerno zadrzavala sto dulje u dnevnoj sobi i skicala ga iz svih kuteva. Na kraju sam odlucila biti izuzetno pristojna pa sam mu se na izlasku zadrecala "Dovidjenjaaaaaaa, Cimeruuuuu!". Neka vidi kako su Rvati pristojna celjad.

Konacno doklaparasmo do Kubanaca i kubanske 'rane. Nakon jedno petstotinjak godina odlucili smo se. Odmah smo upregle Brusa da nam donosi koktele s bara da se ne moramo nas dvi dekomodirat. Marisi i ja pristojno pricasmo engleski da se Brus ne bi naso uvrijedjen, no on je i dalje samo blejao u jednu imaginarnu tocku na horizontu. "Brus, jel' ti dosadno?" "Aaaa, what??? Aaa, noooooo, noooooo, you just keep on talking."

Bilo je i zanimljivijih trenutaka poput Brusovih i Marisinih spontanih izlijeva golublje ljubavi, na sto sam ja pristojna kakva jesam, okretala glavu na sve moguce strane, da ne ispadne kako buljim dok jedan drugome pregledavaju grlo i usnu supljinu. Proucavala sam neobicno ofarbane zidove. Usprkos svako malo fatanju i pipanju s Brusom Marisi nije promakla utegnuta picka koja se bila pojavila u zecjem krznu. Pa smo je malo opanjkale na rvackom u stilu "Nu, picka joj materina, sto se utegla!" Onda smo malo opanjkavale Kate Moss. I izrazile zelju da odemo na Kubu prije nego odapne Castro.

Nakon toga se nismo mogli odluciti jos parstotinjak godina 'ocemo li lokat jos jedan individualni koktel ili cemo narucit citav bokal? Izbor je pao na bokal, a Brus mi je samo nadolijevao jos i jos i jos... Nakon nekog vremena pravo obnevidih kako mi se mantalo u glavurdi. Marisi rece da smo sad svi troje certificirano pijani. I ponosno izjavi da je sad njojzi na red da izorganizira slijedece okupljanje zbratimljenih drzava svijeta. Mos' mislit: evo kako je odlucno birala koktel ("Ne, ne znam. Ja cu ovog. Hm, ne, ne znam. Kako god vi dvoje odlucite, tako ce biti. Oniii, ali ja ipak ne bih ovaj."). Bolje bi joj bilo da se odluci.

Na kraju bilo je medjusobnog cmakanja na izvoz. Ne znam da li je Marisi znala kog cmace jerbo me iscmakala jedno 46 puta. Mozda je mislila, nakon ovoliko koktela, da sam Brus? Ih!

- 09:19 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there