The Last Broadcast

subota, 10.09.2005.

Brooklyn, epizoda prva: potraga za izgubljenim knish-om


Vidjenje New Yorka jedne amatercuge. Omojbozeisvisvecikojipostoje (da, upravo tako, pisat i citat treba sve zajedno)... Seljak u New Yorku. Ma da seljak, seljacina, ali Boze moj, vec pet-sest puta sam bila upitana na podzemnoj za pomoc (ide li linija Q ovdje i ovdje, da li trebam presjedat ako 'ocu u Queens sa Canal Street stanice i tako dalje). 4 od 5 puta sam znala odgovor (ho, ho, ho), ali samo zato jer natandrcim one ogromne suncane naocale koje mi prekriju pola lica (ko Yoko Ono pa ko fol sam New Yorchanka) i zato jer onda dignem nos do neba, ono: znam ja gdje idem (a i znam jerbo se nisam bas toliko pogubila). Da ne vadim fotic svakih otpirlike 5 nanoseknudi prosla bih za Manhattanite bez po' muke. No, bilo kako bilo, slikam sve i svasta, blesaca, ali jebo sve, pa na godisnjem sam.





Ne radim uber tipicnu turisticku rutu: to napravih kad prvi puta bijah u New Yorku prije 2 godine. Sad obilazim ono, kulerski (mos' mislit kulerluka). Recimo, nisam htjela protratit jucerasnji dan kad sletih nego se odmah dadoh u potragu. Generalna bauljaza po Midtownu i obilazak Cheyenne diner-a. Pa Times Square (s kojeg se odmah pokupih jerbo sam samo udarala u turiste ko muha u svjetlo) i onda opet natrag na Upper West Side gdje mi je hotel. Upper West Side je skup (a koji dio NYC nije), tamo zive Seinfeld i Kramer. Pogled mi pada na rijeku Hudson i New Jersey u daljini. Hotel je ahem, shabby chic (nes' ti majci farbe koja se ljusti po zidovima), ali za $99 po nocenju (a na Manhattanu je) kud ces bolje? Sve se kao pretvaram da je to moj stan, kao eto, stigla Xiola na Manhattan. Nema veze, i ovako samo prespavam tamo.



pogled s hotela na rijeku Hudson i New Jersey u daljini


Danas ujutro odmah otidjoh u Tom's Restaurant, onaj koji vidite u svim epizodama Seinfelda (samo vanjstinu, jer unutra uopce ne izgleda kao u seriji, dakle, unutrasnje scene snimaju sigurno u studiju). Dorucak New York stajl (palacinke s javorovim sirupom, kava, hash brownies) za nesto vise od $4. Ajde ti to dobij u Londonu, matere im!! Na blagajni debela zena u crnom koja se 'ladi novinama, sa onom prastarom kasom u koju moras udarit brojeve (ko one iz doba socijalizma gdje se vrte brojke), ne kaze ni fala ni nista, samo te onako osine pogledom. Pravi New York attitude. I jos zabode racun kroz veliki cavao. Nes' ti elektronike i "Have a nice day" pristupa.



Tom's Restaurant


Posto odlucih raditi i posjecivati mjesta u kojima ne bijah prije 2 godine, nameracih se na Downtown, tj preciznije na Chelsea (pri tome nemilosrdno strecajuci Chelsea Hotel u kojem je Sid uboo Nancy, izmedju ostaloga), TriBeCa (Triangle Below Canal Street) koji je uber trendy i u kojemu odlucih kupit stan kad dobijem na lotu; i gdje je zivio JFK Junior. I to sve pjeske. Pjeske se puno lakse izvodi ovdje nego u autoovisnom Los Angelesu (a k tome i postoji izum zvan javni prijevoz).



Chelsea Hotel




Robert De Nirov restoran, 375 Greenwich Street


Provedoh vecinu popodneva na Coney Islandu kojeg obozavam (jedino mjesto koje sam 2 puta posjetila do sada) i Brighton Beachu (radnja filmova Little Odessa i Requiem for a Dream se desava tamo): ogromna ruska populacija: svi natpisi su na ruskom i mislis u Moskvi si kako svi redom trkeljaju na ruskom). Tamo odo' trazit famozni knish, i to ne bilo kakav, nego Mrs Stahl's Knishes (dakle, vodih se po Rough Guide vodicu), a kad tamo: shipak i po', zatvoreno, tj ne postoji vise. A ispustih dusu hodajuci od Coney Islanda do coska Brighton Beach Avenue/Coney Island Avenue. Vec mi se bilo mantalo od gladi i onda si misli. Na kraju zavrsih u Nathan's Famous Hot Dog-u. Aj, barem nesto. Da, i tocala sam nozurine u Atlantiku. To mi je slabost: setat metrima po rubu oceana sa zafrknutim hlacama (izgledam bozanski kad se tako sredim, o, da!).



Coney Island




Hotel


Podzemna je ultra jeftina: $2.00 za jednosmjernu kartu. Probaj ti za to negdje otic londonskom podzemnom. Jedno 80 metara mozda (tamo u zoni 1 kosta 2 funte). I jos nije metro sistem podijeljen na zone, dakle, ako 'os ic jednu stanicu placas 2 dolara i ako 'os otic Bogu iza nogu isto tako (u Londonu imas podijelu na 6 zona i kako se zone sire tako raste cijena karte). Jos cu ja treskat o tome jerbo usporedjivanje podzemnih zeljeznica sirom svijeta mi je opsesija. Kud puklo da puklo.

Sad vec tandrcem gluparije jerbo je kasno, a jos moram za jedno sat vremena sirit bratstvo i jedinstvo sa Marshalom Titom. Moram se jos pofalit da sam pjesice presla Brooklyn Bridge (Brooklyn - Manhattan smjer). Osjecam se izuzetno ponosnom zbog toga. Mali seljo na Brooklyn mostu. Svakih par metara sam vristala u sebi: Jay Z (famozni Brooklyn sin) bi bio ponosan.



Brooklyn Bridge


Sad me lagano vec 'vata panika jer jos ima toliko stvari za napravit i vidit, a tako malo vremena. Tesko je bit turista, jako. Cemeran je to posao kojeg samo odabrani prezive. U medjuvremenu kradem izlaz na net Brandonu iz susjedne zgrade (ako si moze priustiti zivjeti ovdje na Upper West Side-u, onda je sigurno neki dosadni burzovni trader, dakle, nece mu vlas otpast sa glavurde).

- 07:10 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there