The Last Broadcast

četvrtak, 08.09.2005.

Prolog


Trazit cu sjedalo pri repu. I opet cu ispunjavati onaj landing form petstodeset puta. Jer ako napravim i mikorskopsku pogresku i sad idem to prepravljat: ne vazi, ispunjavaj ponovo. Docim mi se to kaze, zna se: ode mi ruka i ne znam vise ni kako se zovem. Mislio bi covjek da idem drito na zenidbu sa Vincentom ili da dobih posao u Guggenheimu, a ne vozati se u aristokratskom stilu, aka stocnoj klasi Continental Airlinesa 7 sati. Dakle, vec otprilike tridesetsest dana zaredom skacem gore-dolje svaki puta kada vidim reklamu za Tropicanu (sok od narance), kojem slogan ide otprilike New York's favourite breakfast juice. Spakirah se u apsolutno neoborivom roku od circa 25 minuta. Zazmirih i pobacah svega i svacega u torbu (od tog jedno 75% necu ni vadit, ali neka se nadje, za svaki slucaj = zenska filozofija broj 45). Naravno, onda su me mucila egzistencijalna pitanja poput sto cu obuci dok se sepirim klasom koju od milja nazivaju ekonomskom? I morala sam potrositi jos pola sata isprobavajuci svemoguce kombinacije koje bi me ucinile kulerskom zvijezdom pa da, kad sletim u Newark zracnu luku, izgledam kao da se uopce nisam ukocila u neprirodnom polozaju. Jos mi samo fali Louis Vuitton kufercuga proporcija Gruzije i po defaultu odmah ulazim u klub (paparazze molim da me ne opsjedaju previse). Mislim da cu ipak odluciti ne metnuti majicu NYPD. Mislim, zlu ne trebalo, tko zna kakva debela i brkata alapaca ce se naci na imigracijskom salteru? Sigurno neka goropadnica (moze i goropadnik) koja uopce nema smisla za humor: impersonating a police officer is a federal offence. Pih!

Sramotni zenski kutak broj stoosamdesetsest: pred ogledalom sam likovala jerbo danas na poslu odbih pojesti tortu sto ju je uvazeni kolega Sved bio donio poradi rodjenadana mu. Nadala sam da ostali kolege nece spaziti tu anomaliju, ali nes' ti oka sokolova! Na upit "Zasto, pobogu?", odvratih sa onom tipicnom zenskom sevdalinkom (kompletno sa iritirajucim nja-nja tonom glasa): "Pa zato jer sam debela!" Prevrcuci ocima istovremeno. Kako je divno biti zensko! Mozes izlaprdati notorne kliseje, a da ti dlaka ne padne s glave.

Dakle, New York City. Stono Ol' Blue Eyes arlauce: I've Got You Under My Skin. Sad sam negdje nebu medju oblacima.



Battery Park (otprilike)


Make way, America, PKV Rvat coming through (polukvalificirani Rvat, dakle, ne 100% Rvat nego negdje 50%).

- 10:55 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there