The Last Broadcast

petak, 19.08.2005.

Kad zensko poludi


Nakon ove domace idile s prirodom i domacim zivotinjama mislim da konacno imam pravo i na ovo. Koliko god da bulaznila o intelektu, o tome da izgled nije vazan, da ne volim muskarce koji nista drugo ne vide doli sebe, moralo mi se kad-tad omaknuti. Skliznem se i ja koji puta. Ne onako lagano, nego tresnem koliko sam duga i siroka pa ima i modrica (dakle, ima ociglednih posljedica). Ne zalim zbog toga nego zdravoseljacki priznajem: D'Angela bih rastrgala i izjela u jednom komadu. Nema veze sto u faci izgleda kao da se mozda ne bi bas mogao smisleno sjetiti koje mu je ime i prezime i u kojem stoljecu zivimo. Sto mozda ne bi znao diskutirati o cijenama nafte; o globalizaciji; o zbrajanju i oduzimanju dvoznamenkastih parnih brojeva. Ne treba mu, brate, intelekt, za ovakve brazde po tijelu. Svaki puta kad vidim ONU snimku, celjust mi se strmopizdi na pod i samo smisljam nacin kako bih mu dala do znanja da mi moze u svako doba dana, noci i godine nositi vrecice iz ducana. Ma, ne mora mi nista ni raditi ni zucnuti, moze samo onako stajati kao ukrasni fikus u kutu i krasit interijer. Cak vidim da je postao sinonim u urbanom rjecniku, Bog ga blagoslovio. How does it feel? Stono bi Alison Goldfrapp rekla: ooh, la la.

Sad se vidi koliko sam plitka i prozirna. Nema smisla da vise sutim o tome. Spustila sam se na primitivnu razinu. Zivotinja sam, a ne covjek i treba me biti sramota sto ovako covjeka svodim na seksualni objekt pozude. Znam da cu gorit u paklu zbog toga. Nema nista gore od razularene zenske spodobe. Ali nisam vise mogla to presutiti. Jer sam egzibicionista i volim se natjecati u glupostima. Uostalom, zasto bi Hugh Heffner mogao, a ja ne (sifra: zaba, noga, konj i glagol "kovanje")? Da se iskupim morat cu sad procitat neku intelektualnu knjigu od 1000+ stranica, gdje se raspravlja o sveukupnom svjetskom poredku. Umjesto toga nastavljam s Liberaceovom biografijom. Tough luck, everyone: sometimes it feels so good.

Svasta mi pada na pamet otkako ozdravih. I da, prosli tjedan na radnom stolu mi je osvanulo 20 kuna. Od sekretarice (bijase ona u Rvackoj prosle godine na godisnjem). Prosto ne znam sto bih sa tim silnim bogatstvom?? Zapravo i iskreno, pojma nemam vrijedi li ista? Mozda se ipak isplati dati otkaz zbog te misteriozne novcanice.

- 11:14 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there