The Last Broadcast

subota, 09.07.2005.

Tri zene i jedan muskarac


Ne bih se ja zvala JA, a da ne iznesem svoju verziju dogadjaja s ekspedicije zvane nocenje u Marisi (i Cimera i Brusa). Krenimo (ne)redom. Posto sam znala da cu ijopet usnimavat Cimera, tik prije nego sto zazvonih na zvono naprlitah se s lip balmom (okus i nijansa jagode - vrlo gejpederski, moram priznati) i nasmrdih se parfemom. Prvo sto mi je Marisi rekla kad me ugledala: Smanjile su ti se sise, picko! Stono je zapravo bio kompliment. Oduvijek sanjam da mogu tandrcit uske majice, ali sam u vecini slucajeva sprijecena. Pokusala sam je uvjeriti da je to od nekog specijalnog grudnjaka koji se moze namjestit na 3 nacina. Uzdahnula je i izrazila zelju da se i njoj smanji poprsje. Pobjednicki sam likovala.

No, jebo sise, glavni dio dolazi: upoznah Brusa. Onako, krsan momak, fin, pristojan. Kaze fino "Ja sam Brus". Vidi se da dize gvozdje. Bila sam svjedokom raznoraznih ljubavnih gugutanja izmedju njega i Marisi pa sam svako malo onako, pristojnosti radi, okretala glavom i ocima. Te gugugu-ovo, te gugugu-ono, te capanja za ovo, te capanja za ono. Mislim si, nasla sam ja di cu crkvu molit veceras s ovo dvoje grlica. Srecom, daljnjem kolutanju ociju je dosao kraj kad je Brus morao otic rmbat u Rumunja. Ali ne prije nego je milo zagugutao-naredio Marisi da mu biddira na E-Bayu za neku biciklu. Mislim si ja, ne bi meni musko ovako moglo naredjivat, a-a.

Ode Brus iz prvog kadra, a u sad vec drugom kadru se pojavi Cimer (u kratkim hlacama): ja sva sretna. Doduse, cjelokupni dozivljaj su malko pokvarile japanke na njegovim stopalima, ali dobro de, oprostila sam mu i to (kao i cinjenicu da kao predstavnik ne-gejpedera nikad nemam i malo sanse kod njega).

Na vrat-na nos smo se opremili za krkacinu u tajlandskom restoranu, kadli zazvoni zvono i pojavi se meni nepoznata spodoba. Oho, pomislih, tko si sad ti? "Ja sam Madjar", kaze on. Aj, dobro, kazem ja, odmjeravajuci ga od glave do pete i zakljucujuci da je hmm, onako, dobar. Simpatican. I da, naravno, polugejpeder je. Po tko zna koji puta cemer mi je zacrnio dusu, ali ne moze covjek traziti i ovce i novce.

Da, pokisnuli smo ko picke. Ja mrzim kad mi pokisne kosa jer to onda znaci da dobijem frizz nevidjeni. A to me nervira. Sjedosmo. Krkasmo. Pijasmo (ovo ne zvuci dobro) koktele na slamku. (Polu)gejpederi su narucili nesto plavo s rozim cvijetom. Nas dvi white Russian (bila je neka ponuda kupi jedan, dobij drugi mukte). Marisi se kurcila sa svojim 'muskarcem' u sebi dok smo se nas troje snebivali nad ljutom paprikom koju je nemilice krkala bez po' muke. Na kraju smo nazdravili Londonu i iskapili alkohol.

Nakon krkacine Cimer je vristao od srece vidjevsi Next torbu sa njegovom i Gruzijcevom facom u gro planu. Pa sam mu pozirala drzeci torbu pod svakojakim kutevima. A on je nemilice tandrkao po digitalcu. Dosla sam na ideju da na iducem derneku uslikam Madjara pa da i njega ovjekovjecim i ukljucim u moju (polu)gejpedersku kolekciju.

Pala je odluka da Cimer otperja s Madjarem do njegovog ljubavnog gnijezda i da meni prepusti svoj madrac. Sad sam ja vristala od srece, iako sam znala da cu madrac morati dijeliti sama. Nije vazno. Doc' ce maca na vratanca. Grijat cu se ja s Cimerom/Gruzijcem/Madjarom (nepotrebno precrtati) na madracu kad-tad. Otprilike kad na vrbi rodi grozdje, ali ajde sad. Cimer i Madjar su napustili tonuci brod, ali ne prije nego se Madjar oprostio sa gejpederskim grljenjem i mwah-mwahanjem u oba obraza i od Marisi i mene. E, to su ti austrougarski maniri! Pateticno sam uzdahivala i skoro obnevidjela od radosti.

Marisi mi je pokazivala zavidno znanje americkog rap-a i portugalskog (bogati, sto ona moze mljet na tom jeziku!). I zalile smo se sto Bred Pit vise ne pise. Mora da mu je Andzelina zabranila. Opasna neka zenska. Brus se u medjuvremenu vratio s posla i poceo tandrkat po netu i pjevusit rap pjesme. Marisi mu se pridruzila u arlaukanju. Nisam znala kako da ih zaustavim. Samo misao na Cimerov madrac me je odrzavala na zivotu. Laprdali smo o raznoraznim portugalskim nazivima za gejpedere. Gayzinho. To su Madjar i Gruzijac. Bishas=Faraoni. Bishona=Cimer. Pa si ti sad misli. Szeretlek (tko pogodi sto znaci i na kojem je to jeziku dobiva tajnu nagradu).

Doslo doba da se krene u napad na Cimerov madrac. Osmjeh od uha do uha. Lijeganje. Spavanje. Spavah ko beba. Nikad se bolje nisam odmorila. I nisam iscasila rame.

- 10:45 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there