The Last Broadcast

petak, 25.03.2005.

Deadweight


Dakle, konacno imamo premijera koji je ful kul, monden i dapace, socijalno i moralno osvijesten (samo nemojte spominjati legalitet rata u Iraku, malo ga to, kako da pristojno kazem, zaBAVlja, ali pustimo sad takve tricarije). Poceo je nositi plasticnu narukvicu koja oznacava borbu protiv siromastva (ko fol), tj da podrzava eradikaciju svjetskog siromastva. Oh, kako dirljivo! I nije to ona jeftina plastika koju dobijete u bolnici (ne, nisam uopce prvo pomislila da bi to mogao biti slucaj). Nego cin osvijestenog, mladog i hip covjeka-politicara kojemu je stalo da svijet posten bolje i ljepse mjesto za zivot. Izgleda da cemo se jos nagledati (a bogme i naslusati) svega i svacega do kraja izborne kampanje! Umjesto da se sredi i ne prodaje vise oruzje siromasnim narodima koji ni za kruh nemaju, ali zato pokupuju sav zivi arsenal koji im ovi bogati lifraju. No, nekako imam osjecaj da bi politicari nasadili na sebe i onaj kostur-kostim iz Scream filmova i istovremeno plesali na trepavicama, samo da se odrze/docepaju vlasti. Ali mi imamo chic premijera, eeeej, znate li vi sto to znaci?

Za kraj, procitajte ovaj clanak od Polly Toynbee u vezi 'asistirajuceg' umiranja. Makes you think, doesn't it? Skoro pa da si idem nabaviti kakvo minijaturno vatreno oruzje za pod jastuk, za svaki slucaj jer ako/kad dodje to toga, htjeti ce me ocuvati zivu pod svaku cijenu ili ce me licemjerno 'ubijati' danima u najgorim mukama.

Pitanje: zasto ja nikad prije ne cuh za Brendana Bensona? Odgovor: zato jer sam ne-mondeni seljak. Uh, drago mi je sto sam to rascistila sama sa sobom.

Svaki Uskrs pocinje tradicionalna britanska opsesija uradi-sam filozofijom i vrtom. Vrtni centri ce biti krcati, uradi-sam ducani isto tako. Na teve ne mos' mrdnut od programa koji ti nude instant makeover. Britanci vole raditi sami. Iako ljoskaju sa ljestvi, samoubijaju se (slucajno, naravno) zbog neispravnih alata poput busilica i inih sprava. Nema veze, samo da trackas novu farbu po zidovima, mijenjas lustere, zakucavas neke letvice, lickas vrt do besvijesti. Filozofija 'ako moze susjed, mogu bogami i ja' se udomacila i ovdje. Svejedno, nedavno sam si instalirala ovaj 'luster' Norm 69 (na slici) za koji mi je trebalo par sati da ga prvo sastavim. Nema veze, sad sam stajlish jerbo je tzv. dizajn klasik. O, jea!

- 12:49 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there